*
Ανασυγκρότηση
***
*
Πληροφορίες λένε ότι οι διαφημιστικές εταιρείες δεν εμπιστεύονται πλέον τον όμιλο γιατί δεν είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις οικονομικές υποχρεώσεις του. Και βλέπει κανείς τον παιδικό σταθμό Nickelodeon να χάνει διαρκώς σε τηλεθέαση και το ποιοτικό κενό να αναπληρώνεται από σκηνές βίας, με αποτέλεσμα την εξίσου βίαιη αντίδραση των γονέων. Δεν είναι λίγα τα οργισμένα τηλεφωνήματα προς το ΕΣΡ, στο οποίο καταλογίζουν ανοχή και αδιαφορία. Παρότι η Πολιτεία τού έχει αναθέσει κατ’ εξοχήν την προστασία της νεότητας.
Ας αποφασίσει, τέλος πάντων, το ΕΣΡ. Είναι διατεθειμένο να βάλει τάξη στην ασυδοσία ή όχι; Το ερώτημα είναι απλό: Επιτρέπεται η διαφήμιση παιγνιδιών πριν από τις 10 το βράδυ, ναι ή όχι; Αν όχι, πώς ανέχεται αυτόν τον ορυμαγδό των προκλήσεων; Και οι μόνοι που υφίστανται την καταπίεση είναι οι άφραγκοι γονείς, οι οποίοι δέχονται την πίεση των παιδιών να τους αγοράσουν παιγνίδια από αυτά που διαφημίζονται και έχουν οι φίλοι τους.
*
Ανοχή ή αδυναμία ελέγχου από το ΕΣΡ;
Στα όρια της κατάρρευσης έχει φθάσει ο τηλεοπτικός Όμιλος Ρέστη. Η εκδίωξη πριν από έναν περίπου χρόνο όλων των έμπειρων στελεχών και η αντικατάστασή τους από παντελώς άσχετους διευθύνοντες συμβούλους τον οδήγησαν βήμα, βήμα στη φθορά και στην κατάρρευση. Μόνο μέσα στο 2013 χρειάσθηκε να εναλλαχθούν στην εξουσία τρεις διευθύνοντες σύμβουλοι, που ήταν προφανώς παντελώς άσχετοι με τη διοίκηση τηλεοπτικών σταθμών. Και, όπως λέγεται, ο καθένας για να κρύψει τη διοικητική του ανεπάρκεια και να σταθεί χρησιμοποιούσε ή χρησιμοποιεί ως μέσο την εξουσία, σκορπίζοντας έτσι τον φόβο γύρω του!
Πληροφορίες λένε ότι οι διαφημιστικές εταιρείες δεν εμπιστεύονται πλέον τον όμιλο γιατί δεν είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις οικονομικές υποχρεώσεις του. Και βλέπει κανείς τον παιδικό σταθμό Nickelodeon να χάνει διαρκώς σε τηλεθέαση και το ποιοτικό κενό να αναπληρώνεται από σκηνές βίας, με αποτέλεσμα την εξίσου βίαιη αντίδραση των γονέων. Δεν είναι λίγα τα οργισμένα τηλεφωνήματα προς το ΕΣΡ, στο οποίο καταλογίζουν ανοχή και αδιαφορία. Παρότι η Πολιτεία τού έχει αναθέσει κατ’ εξοχήν την προστασία της νεότητας.
Ας αποφασίσει, τέλος πάντων, το ΕΣΡ. Είναι διατεθειμένο να βάλει τάξη στην ασυδοσία ή όχι; Το ερώτημα είναι απλό: Επιτρέπεται η διαφήμιση παιγνιδιών πριν από τις 10 το βράδυ, ναι ή όχι; Αν όχι, πώς ανέχεται αυτόν τον ορυμαγδό των προκλήσεων; Και οι μόνοι που υφίστανται την καταπίεση είναι οι άφραγκοι γονείς, οι οποίοι δέχονται την πίεση των παιδιών να τους αγοράσουν παιγνίδια από αυτά που διαφημίζονται και έχουν οι φίλοι τους.
---
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου