Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

... Β. Μπακατσέλος - ο φτωχός υιός πλούσιου πατέρα ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

«Είμαι ο φτωχός Μπακατσέλος.
Δεν έχω κάτι να σας δώσω…»
... οικογένεια Μπακατσέλου - φτωχοί και πλούσιοι ...

«Εγώ είμαι ο φτωχός Μπακατσέλος. Δυστυχώς δεν έχω χρήματα να βάλω από την τσέπη μου, για να συνεχιστεί η λειτουργία του “Αγγελιοφόρου”», δήλωσε ο δευτερότοκος υιός της εύρωστης και δημοφιλούς επιχειρηματικής οικογένειας της Βόρειας Ελλάδας κατά την πρώτη συνάντησή του χτες, Δευτέρα, αργά το μεσημέρι με εκπροσώπους συνδικαλιστικών σωματείων στα γραφεία της κλυδωνιζόμενης εφημερίδας, στη Θεσσαλονίκη.

Σαράντα οκτώ ώρες μετά τη νέα αναβολή της ποινικής δίκης στην οποία είχε παραπεμφθεί με τη διαδικασία του αυτοφώρου, ο Βασίλειος Μπακατσέλος, υιός του γνωστού εκδότη και βιομήχανου Αλέξανδρου Κ. Μπακατσέλου από προηγούμενο γάμο, ανέφερε στους συνδικαλιστές ότι «δεν έχει να δώσει τίποτα» υπέρ των 125 απλήρωτων εργαζομένων του εκδοτικού συγκροτήματος του «Αγγελιοφόρου».

Ο υιός Μπακατσέλου, ο οποίος ανέλαβε τη διοίκηση της Εκδοτικής Βορείου Ελλάδος ΑΕ στις 19 Δεκεμβρίου, μετά την αιφνίδια παραίτηση του πατέρα του, εμφανίστηκε με φιλικό και συναινετικό προσωπείο, στην προσπάθειά του να κατευνάσει την οργή του προσωπικού και να κατασκευάσει άλλοθι για την ορατή διακοπή λειτουργίας της εταιρίας.

«Σας καταλαβαίνω που είστε απλήρωτοι. Κι εγώ έχω περάσει από δύσκολες καταστάσεις», είπε ο νεόφερτος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΒΕ ΑΕ στους εκπροσώπους της ΕΣΗΕΜ-Θ, της ΕΠΗΕΘ και της ΕΤΗΠΤ-Θ.

Λίγο αργότερα, απευθυνόμενος στους συγκεντρωθέντες εργαζόμενους, πρόσθεσε: «Γνωρίζω ότι σας χρωστούν χρήματα. Ξέρω πως δεν έχετε πληρωθεί για 5 μήνες και δεν έχετε πάρει το δώρο Χριστουγέννων. Είστε απογοητευμένοι και έχετε δίκιο».

«Διασφάλιση είναι ο λόγος μου»

Ο ίδιος, ωστόσο, σήμανε αμέσως νέο προσκλητήριο… εθελοντικής εργασίας, λέγοντας: «Εάν δεν κάνετε απεργίες, επισχέσεις εργασίας και κατασχέσεις σε τραπεζικούς λογαριασμούς, θα πάρετε το μισθό του Ιανουαρίου στις 5 Φεβρουαρίου 2015. Γι΄ αυτά που σας οφείλονται, θα κοιτάξω πως μπορώ να βρω κάποια χρήματα. Θα σας δίνω ένα ποσοστό κάθε μήνα. Και βλέπουμε…».

Στους συνδικαλιστές που τον ρώτησαν για τις εγγυήσεις που προσφέρει, απάντησε: «Η διασφάλιση για όσα λέω, είναι ο λόγος μου». Δεν παρέλειψε να προσθέσει τη διαρκή απειλή των προκατόχων του, σύμφωνα με την οποία «η εταιρία μπορεί να κλείσει, εάν οι εργαζόμενοι δε βοηθήσουν», ενώ επιβεβαίωσε πως «η κατεύθυνσή μας είναι το άρθρο 99 και γι΄ αυτό εργαζόμαστε».

Αμισθί έως τις εκλογές

Επί της ουσίας ο υιός Μπακατσέλου ζήτησε από το εξουθενωμένο προσωπικό να προσφέρει αμισθί την εργασία του, για να εκδοθούν οι εφημερίδες «Αγγελιοφόρος» και «Αγγελιοφόρος της Κυριακής» έως τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, αφήνοντας να αιωρείται η θολή υπόσχεση πως οι εργαζόμενοι θα πληρωθούν από το πολιτικό χρήμα που θα εισρεύσει στο εκδοτικό συγκρότημα, λόγω της προβολής υποψηφίων βουλευτών και πολιτικών κομμάτων (...) Συνεχίστε την ανάγνωση

---
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου