Σάββατο 25 Μαΐου 2013

... είστε "ψηφιακά αναθρεμμένοι"; ...

*
GAonline.gr
***
*


Αλλάζει το τοπίο
των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας;
Τα social media και digital agencies θα εξαφανιστούν
μέσα στα επόμενα 10 χρόνια περίπου υποστηρίζει η νέα γενιά…

Μία πανευρωπαϊκή έρευνα σε 2.000 φοιτητές μάρκετινγκ αποκάλυψε ότι η σημερινή γενιά δεν πιστεύει ότι είναι «ψηφιακά αναθρεμμένη».


• Περισσότεροι από το 80% πιστεύουν ότι οι ανεξάρτητες εταιρίες social media και ψηφιακού μάρκετινγκ θα εξαφανιστούν μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, αφού αυτά τα κανάλια επικοινωνίας αποτελούν νόρμα για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ.

• Το 70% πιστεύει ότι στο κομμάτι του μάρκετινγκ θα ‘ηγηθεί’ το Content Marketing και το ‘PR Thinking’, ενώ το Facebook θα είναι το ‘σημαντικότερο’ εργαλείο για social media, λόγω της ευρείας αποδοχής του.

• Η γενιά είναι επικριτική στη βιομηχανία της μάρκετινγκ επικοινωνίας, μιας και η βιομηχανία απολαμβάνει μία ‘άδικη προς τους νέους χορηγία’ μέσω της μη αμειβόμενης πρακτικής άσκησης, αλλά και της στάσης του ‘δεν κάνω αρκετά’ που επικρατεί για την αειφόρο ανάπτυξη.

• Το 86% θέλουν να εργαστούν σε εταιρίες που να δραστηριοποιούνται λίγο-πολύ στη δημιουργία κοινωνικών αγαθών αλλά και τη δημιουργία κέρδους για brands.

• Η πιο αξιοθαύμαστη καμπάνια της χρονιάς επιλέχθηκε η ‘Red Bull Stratos’.

• O Μορίς Λέβι, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Publicis Groupe είπε ότι τα αποτελέσματα ήταν ‘συναρπαστικά’ και ότι ‘ακόμα και τα νέα μας ταλέντα δεν θα έπρεπε να είναι ικανοποιημένα’ με τα ψηφιακά μέσα.

Η σημερινή γενιά αποφοίτων, που αποσκοπεί σε μία καριέρα στη διαφήμιση και το μάρκετινγκ δεν δέχεται το χαρακτηρισμό «ψηφιακά αναθρεμμένη». Αντίθετα, πιστεύουν ότι αυτός ο τίτλος θα πρέπει να απευθύνεται στην επόμενη γενιά (στους κατά δέκα χρόνια μικρότερούς τους), η οποία θα είναι οι πραγματικά ειδικοί των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας.

Αυτά είναι κάποια από τα ευρήματα μιας νέας έκθεσης, η οποία δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα από το MediaSchool Group. Με τίτλο ‘Η επόμενη γενιά των Marcoms’, η έκθεση περιέχει μία έρευνα, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 2000 φοιτητές ηλικίας 20 με 25 ετών, οι οποίοι σπουδάζουν Διαφήμιση, Μάρκετινγκ Επικοινωνία, Design, Δημόσιες Σχέσεις και Οργάνωση Εκδηλώσεων.
---
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ
---
πηγή: Reuters
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου