Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

... ο Ντινόπουλος εξαπάτησε τον ΕΔΟΕΑΠ ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

“Εφημερίδα των Συντακτών”:
“Κύριε Σαμαρά, ιδού ο υπουργός σας”


Κόλαφος η απόφαση του επικουρικού ταμείου των δημοσιογράφων για τον υπουργό Εσωτερικών Αργύρη Ντινόπουλο που τον υποχρεώνει να καταβάλει περίπου 30.000 ευρώ, τα οποία δεν πλήρωσε εξαπατώντας τον ΕΔΟΕΑΠ.

Μπορεί ο υπουργός Εσωτερικών Αργύρης Ντινόπουλος να εξαπέλυσε επίθεση εναντίον της «Εφημερίδας των Συντακτών» για το δημοσίευμα που είχε να κάνει με την αίτησή του να απαλλαχθεί από το μεγαλύτερο μέρος των οφειλών του στον φορέα περίθαλψης των δημοσιογράφων και να απέστειλε εξώδικη δήλωση διαμαρτυρίας στην εφημερίδα μας, ωστόσο φαίνεται πως τα στοιχεία δεν είναι με το μέρος του.

Περισσότερα, εδώ.

---
Απάντηση Ντινόπουλου

Δελτίο Τύπου

To χθεσινό (22-10-14) διοικητικό συμβούλιο του ΕΔΟΕΑΠ μετατράπηκε από ορισμένους σε «λαϊκό δικαστήριο» με προφανή στόχο.

Να πείσει την κοινή γνώμη ότι δήθεν ζήτησα (με αίτησή μου στις 27/06/2013) να ασφαλιστώ στον κλάδο υγείας ως άνεργος.

Κανένα καινούριο στοιχείο ( από όσα έχουν ήδη αναφερθεί και στα οποία έχω ήδη απαντήσει) δεν προσκομίστηκε.

Το αντίθετο μάλιστα !

Η αρμοδία υπάλληλος του ΕΔΟΕΑΠ Μαίρη Καλαϊτζή και ο νομικός σύμβουλος Αντώνης Καινούργιος είπαν προς τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου την μια και μοναδική αλήθεια.

Ότι εδώ και ενάμιση χρόνο τους ζητάω επίμονα και φορτικά να τακτοποιήσω τις οφειλές μου.

Όχι φυσικά ως άνεργος !

Κάτι τέτοιο (το αντιλαμβάνονται οι πάντες!) είναι – έτσι και αλλιώς- αδύνατον να συμβεί αφού απαιτείται προσκόμιση φορολογικής δήλωσης μηδενικού εισοδήματος.

Και όμως !

Το διοικητικό συμβούλιο του ΕΔΟΕΑΠ αγνόησε την ιδιόχειρη και ενυπόγραφη αίτησή μου με την οποία ζητώ τακτοποίηση των οφειλών μου στον κλάδο υγείας (χωρίς πουθενά να αναφέρω ότι ζητάω αυτό να γίνει με ασφάλιστρα ανέργου).

Αλλά χρησιμοποιεί για τις εναντίον μου κατηγορίες ένα μηχανογραφικό έντυπο του ΕΔΟΕΑΠ, συνοδευτικό της αίτησής μου, το οποίο βεβαίως δεν φέρει την υπογραφή μου.

Ούτε υπάρχει (σε αυτό το μηχανογραφικό έντυπο) κανένα ονοματεπώνυμο δήθεν εκπροσώπου μου.

Αλλά το χθεσινό ( 22-10-14) διοικητικό συμβούλιο είχε ένα στόχο.

Να περιβάλει με τον μανδύα του ΕΔΟΕΑΠ το σημερινό ( 23-10-14) πρωτοσέλιδο της «Εφημερίδας των Συντακτών» για το οποίο και θα προσφύγω στην δικαιοσύνη.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι αυτή είναι η μοναδική (εδώ και ημέρες) εφημερίδα που ασχολείται με το θέμα: « Ντινόπουλος, ο άνεργος υπουργός»

Ούτε είναι τυχαίο ότι το σημερινό «ρεπορτάζ» -λίβελλο υπογράφει ο γνωστός Δημήτρης Τρίμης που συστηματικά με καθυβρίζει τις τελευταίες ημέρες στο διαδίκτυο.

Ιδού, λοιπόν, η αλήθεια.

Όταν εκλέχτηκα βουλευτής (το 2007) επέλεξα (όπως είχα το δικαίωμα) την ασφάλιση μου στους ασφαλιστικούς φορείς των δημοσιογράφων και όχι των βουλευτών.

Γνωρίζοντας ότι (με την επικείμενη, τότε, κατάργηση του επαγγελματικού ασυμβιβάστου) θα ήμουν υποχρεωμένος να καταβάλω ο ίδιος τις ασφαλιστικές εισφορές μου.

Έτσι, στις 23-03-2009 ζήτησα από το κύριο φορέα ασφάλισης των δημοσιογράφων ( ΕΤΑΠ-ΜΜΕ) να υπαχθώ στο καθεστώς προαιρετικής ασφάλισης.

Να πληρώνω, δηλαδή, εγώ ο ίδιος τα ασφάλιστρά μου για τον κλάδο συνταξιοδότησης.

Έτσι από 23/03/2009 μέχρι 22/02/2010 κατέβαλα στον κύριο φορέα ασφάλισης των δημοσιογράφων ( ΕΤΑΠ-ΜΜΕ) το συνολικό ποσό των 15.065 ευρώ.

Κατέβαλα, δηλαδή, μηνιαίο ασφάλιστρο 1.369,55 ευρώ.

Το ίδιο ζήτησα (την υπαγωγή , δηλαδή, στον κλάδο προαιρετικής ασφάλισης) με αίτησή μου, στις 07-04-09 και προς τον ΕΔΟΕΑΠ.

Μόνον που ο ΕΔΟΕΑΠ μου απήντησε με δέκα μήνες καθυστέρηση !

Στις 04-02-2010.

Δηλαδή μόλις 18 ημέρες πριν κάνω διακοπή της προαιρετικής ασφάλισης ( στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ) λόγω ριζικής ( και δυσμενούς) αλλαγής της ασφαλιστικής νομοθεσίας.

Και πάντως όταν είχα ήδη υποβάλει την αίτηση διακοπής της προαιρετικής ασφάλισης στο ΕΤΑΠ – ΜΜΕ.

Πώς ήταν δυνατόν να μην έχω προαιρετική ασφάλιση τον κύριο φορέα και να έχω στον επικουρικό και στον κλάδο υγείας ;

Επειδή στη συνέχεια έκανα πράγματι χρήση των υπηρεσιών του ΕΔΟΕΑΠ ζητούσα επιτακτικά να βρεθεί λύση στον τρόπο καταβολής των ασφαλίστρων.

Έτσι στις 27-06-2013 ζήτησα και γραπτώς την οριστική τακτοποίηση των οφειλών μου τονίζοντας ότι πρέπει να διακοπεί και τυπικά η προαιρετική ασφάλιση μου στον ΕΔΟΕΑΠ και να πληρώσω συνολικά τις ασφαλιστικές εισφορές μου στον κλάδο υγείας.

Όχι, βεβαίως, με ασφάλιστρα ανέργου, όπως – επαναλαμβάνω – σαφώς φαίνεται από την χειρόγραφη και ενυπόγραφη αίτησή μου.

Από τότε μέχρι χθες και παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μου οι υπηρεσίες του ΕΔΟΕΑΠ δεν μου είχαν απαντήσει ποιο είναι το ύψος αυτών των οφειλών στον κλάδο υγείας ώστε επιτέλους να τις τακτοποιήσω.

Μετά την χθεσινή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΕΔΟΕΑΠ περιμένω να το πράξουν.
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου