*
Ανασυγκρότηση
***
*
Η κατασκευή του νέου «κοινού νομίσματος» από τους εκδότες για τη διανομή της διαφήμισης στο διαδίκτυο βρίσκεται εδώ και δύο μήνες σε πλήρη λειτουργία.
*
Φτιάχνουν οι εκδότες
δικό τους «ψηφιακό νόμισμα»!
Με έδρα τον ΔΟΛ, στην οδό Μιχαλακοπούλου, η Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) έχει θέσει σε λειτουργία τη νέα μέτρηση επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων που είναι μέλη της, παρέχοντας καθημερινά στοιχεία στις διαφημιστικές εταιρείες και στα ηλεκτρονικά Μέσα. Στόχος είναι να μετατραπεί η νέα μέτρηση των σάιτ στο «κοινό νόμισμα» για τις διαφημιστικές εταιρείες, που θα μοιράζουν τις διαφημίσεις ανάλογα με τα στοιχεία της νέας αυτής «AGB» του διαδικτύου.
Η νέα μέτρηση παρουσιάστηκε επίσημα στις δέκα μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες, που διαχειρίζονται κονδύλια εκατομμυρίων ευρώ, καθώς και στους εκπροσώπους των διαφημιστών και των διαφημιζομένων. Η μέτρηση με τίτλο «Market Insights» μετράει και την επισκεψιμότητα βίντεο ή εφαρμογών στα κινητά τηλέφωνα. Παράλληλα, οι εκδότες του διαδικτύου έχουν εγκρίνει τον Κώδικα Μετρήσεων και Πιστοποίησης, με τον οποίο πρέπει να συμφωνήσουν όσοι θέλουν να γίνουν μέλη της ΕΝΕΔ και να περιλαμβάνονται στη μέτρηση.
Όλα τα παραπάνω τα γράφουμε για να εξηγηθεί πώς στήνεται το καινούργιο «ενιαίο νόμισμα» στο μοίρασμα της διαφημιστικής πίτας στα ΜΜΕ, στα οποία σε λίγο καιρό τον πρώτο λόγο θα έχουν τα ιντερνετικά Μέσα. Ο στόχος της μέτρησης είναι προφανής. Αυτήν τη στιγμή η ΕΝΕΔ δημοσιοποιεί τα στοιχεία επισκεψιμότητας για 74 σάιτ, οι ιδιοκτήτες των οποίων είναι μέλη της Ένωσης. Οι εκδότες-μέλη της είναι οι: ΔΟΛ, Πήγασος του Γ. Μπόμπολα, ΑΝΤ1, Star, Mega, Capital, Ναυτεμπορική, Αθηνόραμα, 24 Media, PrimeMedia, Phaistos, JIP (Newsit / TLife), Αττικές Εκδόσεις, Χρυσή Ευκαιρία, Δάφνη Επικοινωνίες, MotorPress, NewsphoneHellas, NOA (meteo.gr), Gloman, Skroutz, PressBox.
Η ΕΝΕΔ έχει ήδη χαρτογραφημένα τα ιντερνετικά ΜΜΕ, με στόχο να ελέγξει και τη διαφημιστική ροή προς αυτά. Στις προϋποθέσεις εγγραφής των ιντερνετικών «εκδοτών» περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, η απασχόληση έξι συντακτών ως μισθωτών, ετήσιος τζίρος 50.000 ευρώ, καθώς και ετήσια συνδρομή στην ΕΝΕΔ 5.000 ευρώ.
Η νέα μέτρηση παρουσιάστηκε επίσημα στις δέκα μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες, που διαχειρίζονται κονδύλια εκατομμυρίων ευρώ, καθώς και στους εκπροσώπους των διαφημιστών και των διαφημιζομένων. Η μέτρηση με τίτλο «Market Insights» μετράει και την επισκεψιμότητα βίντεο ή εφαρμογών στα κινητά τηλέφωνα. Παράλληλα, οι εκδότες του διαδικτύου έχουν εγκρίνει τον Κώδικα Μετρήσεων και Πιστοποίησης, με τον οποίο πρέπει να συμφωνήσουν όσοι θέλουν να γίνουν μέλη της ΕΝΕΔ και να περιλαμβάνονται στη μέτρηση.
Όλα τα παραπάνω τα γράφουμε για να εξηγηθεί πώς στήνεται το καινούργιο «ενιαίο νόμισμα» στο μοίρασμα της διαφημιστικής πίτας στα ΜΜΕ, στα οποία σε λίγο καιρό τον πρώτο λόγο θα έχουν τα ιντερνετικά Μέσα. Ο στόχος της μέτρησης είναι προφανής. Αυτήν τη στιγμή η ΕΝΕΔ δημοσιοποιεί τα στοιχεία επισκεψιμότητας για 74 σάιτ, οι ιδιοκτήτες των οποίων είναι μέλη της Ένωσης. Οι εκδότες-μέλη της είναι οι: ΔΟΛ, Πήγασος του Γ. Μπόμπολα, ΑΝΤ1, Star, Mega, Capital, Ναυτεμπορική, Αθηνόραμα, 24 Media, PrimeMedia, Phaistos, JIP (Newsit / TLife), Αττικές Εκδόσεις, Χρυσή Ευκαιρία, Δάφνη Επικοινωνίες, MotorPress, NewsphoneHellas, NOA (meteo.gr), Gloman, Skroutz, PressBox.
Η ΕΝΕΔ έχει ήδη χαρτογραφημένα τα ιντερνετικά ΜΜΕ, με στόχο να ελέγξει και τη διαφημιστική ροή προς αυτά. Στις προϋποθέσεις εγγραφής των ιντερνετικών «εκδοτών» περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, η απασχόληση έξι συντακτών ως μισθωτών, ετήσιος τζίρος 50.000 ευρώ, καθώς και ετήσια συνδρομή στην ΕΝΕΔ 5.000 ευρώ.
---
---
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου