*
Ανασυγκρότηση
***
*
*
για ανέργους σε γραφεία Τύπου
Δεν ακολούθησαν όλοι οι υπουργοί και επικεφαλής φορέων την ντιρεκτίβα του ΣΥΡΙΖΑ να προσληφθούν σε θέσεις γραφείων Τύπου στα υπουργεία ή τους φορείς του δημοσίου άνεργοι δημοσιογράφοι. Παρά το γεγονός ότι από την ΕΣΗΕΑ δόθηκαν οι λίστες των ανέργων και παρά τις επαφές των ξεχωριστών παρατάξεων, σε πολλά υπουργεία παραμένουν ή προσελήφθησαν δημοσιογράφοι που κατέχουν ήδη μια ή και δυο εργασίες. Με επιχείρημα ότι στα ΜΜΕ πλέον οι μισθοί είναι πολύ χαμηλοί, οι δημοσιογράφοι παρέχουν παράλληλα εργασία και σε γραφεία Τύπου των νέων υπουργών.
---
Συρρικνώνεται η πίτα τηλεθέασης
Δεν ακολούθησαν όλοι οι υπουργοί και επικεφαλής φορέων την ντιρεκτίβα του ΣΥΡΙΖΑ να προσληφθούν σε θέσεις γραφείων Τύπου στα υπουργεία ή τους φορείς του δημοσίου άνεργοι δημοσιογράφοι. Παρά το γεγονός ότι από την ΕΣΗΕΑ δόθηκαν οι λίστες των ανέργων και παρά τις επαφές των ξεχωριστών παρατάξεων, σε πολλά υπουργεία παραμένουν ή προσελήφθησαν δημοσιογράφοι που κατέχουν ήδη μια ή και δυο εργασίες. Με επιχείρημα ότι στα ΜΜΕ πλέον οι μισθοί είναι πολύ χαμηλοί, οι δημοσιογράφοι παρέχουν παράλληλα εργασία και σε γραφεία Τύπου των νέων υπουργών.
---
Συρρικνώνεται η πίτα τηλεθέασης
για τους «μεγάλους» σταθμούς
Η πτώση σχεδόν για όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς, συνεχίζει να είναι εντυπωσιακή. Τα κανάλια της λίστας μετρήσεων της Nielsen που δίνονται στη δημοσιότητα εμφανίζουν δραματικά πεσμένα τα ποσοστά τηλεθέασης τους, οπότε το ερώτημα που προκύπτει είναι που πηγαίνει η χαμένη τηλεθέαση. Μόνο το Mega την περασμένη εβδομάδα εμφανίζει άνοδο κι αυτό κέρδισε τις δυο μόνο από τις τρεις χαμένες μονάδες της πασχαλινής εβδομάδας. Είναι φανερό πως τα περιφερειακά κανάλια παίρνουν πλέον μεγάλο μερίδιο από τους λεγόμενους «μεγάλους» σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας.
Η πτώση σχεδόν για όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς, συνεχίζει να είναι εντυπωσιακή. Τα κανάλια της λίστας μετρήσεων της Nielsen που δίνονται στη δημοσιότητα εμφανίζουν δραματικά πεσμένα τα ποσοστά τηλεθέασης τους, οπότε το ερώτημα που προκύπτει είναι που πηγαίνει η χαμένη τηλεθέαση. Μόνο το Mega την περασμένη εβδομάδα εμφανίζει άνοδο κι αυτό κέρδισε τις δυο μόνο από τις τρεις χαμένες μονάδες της πασχαλινής εβδομάδας. Είναι φανερό πως τα περιφερειακά κανάλια παίρνουν πλέον μεγάλο μερίδιο από τους λεγόμενους «μεγάλους» σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου