Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

... υπάρχει η έννοια "παραγωγός - δημιουργός" ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Δεν υπάρχει η έννοια
«παραγωγός εκπομπών»!

Ήμουν πια ο πιο παλιός μέσα στην ΕΡΤ και στην ιεραρχία, αυτό που λέμε «στην κορυφή». 


Του Γιώργου Παπαστεφάνου

Τότε λοιπόν μου ζήτησαν να προεδρεύσω σε μια από τις επιτροπές που δημιουργούνταν κάθε τόσο. Εγώ αντιπαθούσα τις επιτροπές και τα συμβούλια γιατί γινόταν χαβαλές και αποτέλεσμα μηδέν. Όμως, για να μην λένε πως δεν θέλω να βοηθήσω, είπα αμέσως ναι. Άλλωστε, θα ήταν και πάλι τζάμπα και δεν θα είχα σε κανέναν υποχρέωση. Θέμα μας, ο νέος κανονισμός της ΕΡΤ και οι ειδικότητες του προσωπικού. Ήδη, οι σύλλογοι και οι συνδικαλιστές τα είχαν ετοιμάσει όλα και δυο απ' αυτούς θα συμμετείχαν και στην επιτροπή. Για τις Οικονομικές, Διοικητικές και Τεχνικές Υπηρεσίες
, εγώ δεν είχα ενστάσεις, αφού αυτούς τους κλάδους εκείνοι τους ήξεραν υποτίθεται καλύτερα, άλλωστε εκεί ανήκαν.

Όταν όμως φτάσαμε στο Πρόγραμμα, στο δικό μου χώρο δηλαδή, διαπίστωσα πως η έννοια «παραγωγός εκπομπών» για την Τηλεόραση δεν υπήρχε πουθενά. Παραγωγός είναι μόνο η ΕΡΤ, μου είπαν όταν το επισήμανα. Η ΕΡΤ είναι ο παραγωγός-χρηματοδότης, απάντησα εγώ. Είναι το αφεντικό, που αναθέτει την δουλειά. Υπάρχει όμως και ο παραγωγός-δημιουργός. Αυτός που φτιάχνει την εκπομπή. Ο άνθρωπος κλειδί, που βάζει τις γνώσεις του, τη φαντασία, το μεράκι, το γούστο και το κέφι του και ατέλειωτες ώρες δουλειάς, μαζί με τους συνεργάτες του, για να δώσει χαρά στον θεατή. Αδύνατον να τους πείσω. Αυτά τα κάνει ο δημοσιογράφος και ο σκηνοθέτης, ήταν η άποψή τους.

Δεν είμαι ούτε το ένα, ούτε το άλλο, επέμεινα εγώ και όμως, έχω κάνει δεκάδες εκπομπές. Εκείνοι το χαβά τους. Δεν υπάρχει η έννοια «παραγωγός εκπομπών»! Παραγωγός είναι μονάχα η ΕΡΤ. Τους τα βρόντηξα, μαζί με το προεδριλίκι και λίγο καιρό αργότερα, για άλλες αιτίες, βέβαια, έφυγα κι απ' την ΕΡΤ. Από τότε όποτε με καλούν στην Τηλεόραση και με ρωτούν τί ιδιότητα να γράψουν κάτω απ' το όνομά μου, τους λέω: παραγωγός ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών εκπομπών. Καμιά φορά βάζω και τη λέξη μουσικών. Μπορεί και να τo 'χετε προσέξει...
---
πηγή: http://www.e-tetradio.gr/
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου