Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

... τα μαύρα μαντάτα της διαφήμισης ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*
«Πέφτει» στα 180 εκατ. ευρώ
η τηλεόραση το 2013!

«Μαύρη χρονιά» για την τηλεόραση και το 2013
 Οι εκτιμήσεις των ανθρώπων της τηλεόρασης είναι πως η διαφημιστική  δαπάνη θα υποχωρήσει  στα 180 εκατ. ευρώ, από 230 εκατ. ευρώ που εκτιμάται πως θα ανέλθει στο τέλος του 2012. Την πρόβλεψη αυτή έκανε ο Θοδωρής Κυριακού, στην πρόσφατη παρουσίαση του προγράμματος του ΑΝΤ1, προσθέτοντας πως θεωρεί πως αυτός «θα είναι  <<ο πάτος του βαρελιού>>». Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως αυτόματα θα αρχίσει η αγορά να επανακάμπτει το 2015, αφού η ύφεση θα έχει πλήξει το μεγαλύτερο μέρος της οικονομίας, ενώ είναι πολύ πιθανό να αντιμετωπίζει κι άλλα μέτρα λιτότητας.
Έρχεται «έμφραγμα»
Η τάση στη διαφημιστική δαπάνη της τηλεόρασης, είναι ήδη πτωτική από τη στιγμή που εξαφανίζονται οι μισθοί, απολύεται κόσμος και υπάρχει στάση πληρωμών. Σε σύγκριση με το 2008, αν επαληθευτεί η εκτίμηση αυτή θα έχουν χαθεί  480 εκατ. ευρώ, μέσα σε 4 χρόνια! Δηλαδή τα έσοδα για 4 μεσαίων σταθμών. Το 2008 ήταν η καλύτερη χρονιά για την ελληνική τηλεόραση και ενώ είχε ξεκινήσει στην πραγματικότητα η ύφεση στην ελληνική οικονομία, με έσοδα που έφταναν τα 640 εκατ. ευρώ, στην ονομαστική διαφημιστική δαπάνη. Η πρόβλεψη για τα 180 εκατ. ευρώ του Θοδωρή Κυριακού θα προκαλέσει «έμφραγμα» και θα χαθούν κι άλλες πολλές θέσεις εργασίες, και ενδεχομένως να κλείσουν τηλεοπτικοί σταθμοί. Ο θάνατος του ενός, θα είναι η επιβίωση του άλλου. Ο Θ. Κυριακού πιστεύει πως αν μειώσουν κι άλλο το κόστος της λειτουργία τους τα κανάλια θα υπάρχουν χρήματα που θα επιτρέπουν να «αναπνέουν». Στην πραγματικότητα, όμως και το επόμενο έτος, η ελληνική ιδιωτική τηλεόραση δεν θα έχει ελληνικό πρόγραμμα, αλλά τούρκικο και αμερικάνικο μαζί με ειδήσεις και λίγα αθλητικά γεγονότα. Εκτός κι αν αλλάξει η πολιτική αντίληψη και επιτραπεί στην ΕΡΤ να επενδύσει σε ελληνικό πρόγραμμα μυθοπλασίας, ξυπνώντας και την αγορά των τηλεοπτικών παραγωγών.
---
Πτώση κατά 33% τον Οκτώβριο!

Πτώση  και τον Οκτώβριο για τη διαφήμιση στο σύνολο των Μέσων κατά 33%.
Το σύνολο της ονομαστικής διαφημιστικής δαπάνης υποχώρησε τα 98,7% τον Οκτώβριο  από 147,9 εκατ. ευρώ  τον Οκτώβριο του 2011.
Τα ονομαστικά έσοδα τη τηλεόρασης έπεσαν στα 45,3 εκατ. ευρώ, έναντι 60,9 εκατ. ευρώ τον ίδιο μήνα πέρυσι, σημειώνοντας πτώση 26%. Τα περιοδικά έχασαν 20 εκατ. ευρώ και έπεσαν στα 27,7 εκατ. ευρώ (-41%)  και το ραδιόφωνο  στα 5,3 εκατ. ευρώ από 5,9 εκατ. ευρώ (-10%).
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

                ............... Συνδικάτο Τύπου Τώρα !!! ................

                                                                            *

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου