Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

... ο Πίκουλας, ο "Γαύρος", οι απλήρωτοι ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*
ΕΣΗΕΑ
Από το μέτωπο του Πειθαρχικού...
... Αντώνης Πίκουλας ...
Δημοσιεύουμε την απόφαση
με τη διευκρίνηση
ότι δεν έχει τελεσιδικήσει

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Απόφαση υπ’ αριθμ. 6/2014

Περίληψη:

Ο συν. Διονύσης Βερβελές, κρίθηκε με ψήφους 4 έναντι 1 πειθαρχικά ελεγκτέος, ύστερα από έγκληση του συν. Απόλλωνα Λιακόπουλου.

Ποινή: Με ψήφους 3 επιβλήθηκε η προσωρινή διαγραφή 1 έτους από τα μητρώα της ΕΣΗΕΑ. Ένα μέλος ψήφισε την προσωρινή διαγραφή 6 μηνών και το άλλο μέλος ψήφισε την προσωρινή διαγραφή 4 μηνών.

================

Το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της Ενώσεως Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών συνήλθε σήμερα Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014 υπό την προεδρία του προέδρου συν. Γιώργου Μέρμηγκα και με την παρουσία των τακτικών μελών συν. Γιάννη Αποστολόπουλου, Αικατερίνης Δουλγεράκη, Μανώλη Καραμπατσάκη, Άρη Καρρέρ, καθώς και της γραμματέως Μαρίας Χριστοφοράτου, προκειμένου να εκδώσει απόφαση επί της από 11.11.13 εγκλήσεως του συν. Απόλλωνα Λιακόπουλου κατά του συν. Διονύση Βερβελέ.

Το Συμβούλιο έχει την προβλεπόμενη από το άρθρο 18 του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας των Π.Σ. απαρτία.

Σύμφωνα με το άρθρο 18, παρ. 11 του Καταστατικού, 1η παράταση στην υπόθεση, δόθηκε στις 28.01.14.

Η έγκληση του συν. Απόλλωνα Λιακόπουλου, είχε ως εξής:

«Πληροφορήθηκα για την απόλυσή μου από τον «Γαύρο» την Τρίτη 29 Οκτώβρη το μεσημέρι, δυο ώρες προτού ξεκινήσω για τη δουλειά. Στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής ο οικονομικός διευθυντής της «Wizard Εκδοτικές Επιχειρήσεις», που εκδίδει επίσης την εφημερίδα «Αξία» και διαχειρίζεται τις ιστοσελίδες “gavros.gr” και “axiaplus.gr”, μου ζήτησε απλώς να περάσω την επόμενη μέρα από το γραφείο του, προκειμένου να διακανονίσουμε πώς θα γινόταν η αποπληρωμή των τριών μισθών που μου οφείλονταν. Όταν ζήτησα να μάθω το λόγο της απόλυσης, μου απάντησε πως αυτά θα τα λέγαμε από κοντά.

Ο λόγος, φυσικά, ήταν γνωστός: Την τελευταία μέρα που εργάστηκα στην εφημερίδα (26/10), είχα συντάξει ένα προσχέδιο με αιτήματα των εργαζομένων προς τον εκδότη της εφημερίδας, Αντώνη Πίκουλα, ο οποίος θα μας μιλούσε για τις καθυστερήσεις στη μισθοδοσία σε συνέλευση που είχε προγραμματιστεί για τις 29 Οκτώβρη, ημέρα της απόλυσής μου. Είχε προηγηθεί συνέλευση των εργαζομένων στις 25/10, την οποία μάλιστα συγκάλεσε ο αρχισυντάκτης του «Γαύρου» Διονύσης Βερβελές, προκειμένου ακριβώς να του εκθέσουμε τα αιτήματά μας προς τον κ. Πίκουλα. Το προσχέδιο αυτό δεν ήταν παρά το αυτονόητο: Μια απόπειρα να καταγραφούν οι απόψεις των εργαζομένων και να καταλήξουμε σε συγκεκριμένα, ρητά διατυπωμένα αιτήματα προς τον εκδότη.

Φαίνεται όμως πως ένα στοιχειωδώς οργανωμένο πλαίσιο διεκδίκησης δεν γίνεται ανεκτό σε επιχειρήσεις όπως η συγκεκριμένη. Την επόμενη (27/10), ημέρα που είχα πάρει ρεπό, το προσχέδιο έπεσε στην αντίληψη του κ. Βερβελέ, ο οποίος συγκάλεσε έκτακτη σύσκεψη μετά το κλείσιμο του ημερήσιου φύλλου, δηλαδή περίπου 1.00-2.00 μετά τα μεσάνυχτα, και αφού έψεξε τους εργαζόμενους –στους οποίους οφείλονται δεδουλευμένα 6-7 μηνών– για λάθη προκειμένου να τους «μαλακώσει», στη συνέχεια προχώρησε στη συκοφάντησή μου, αναφέροντας ψευδώς ότι το προσχέδιο που είχα συντάξει είχε κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο και διερωτώμενος ποιος μου έδωσε το δικαίωμα να συντάξω ένα τέτοιο έγγραφο, προαναγγέλλοντας ουσιαστικά την απόλυσή μου.

Η πρωτοβουλία του κ. Βερβελέ να συγκαλέσει συνέλευση κατά την οποία με διέβαλε και με συκοφάντησε ενώπιον των συναδέλφων, χωρίς καν να με ενημερώσει γι’ αυτήν και χωρίς να μου παραχωρήσει τη δυνατότητα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου και να εξηγήσω την –αυτονόητη για εμένα– πρωτοβουλία στο πλαίσιο της άσκησης των συνδικαλιστικών μου δικαιωμάτων, συνιστά ξεκάθαρα αντισυναδελφική πρακτική. Επίσης, η απόλυσή μου συνεπεία της –ελάχιστης αυτής– συνδικαλιστικής μου δράσης έχει σαφή εκδικητικό χαρακτήρα και αποσκοπεί στον παραδειγματισμό των υπόλοιπων δημοσιογράφων, τεχνικών και διοικητικών υπαλλήλων της επιχείρησης…».

Το ΠΠΣ, έκρινε ομόφωνα βάσιμη την έγκληση και αποφάσισε την άσκηση πειθαρχικής δίωξης κατά του συν. Διονύση Βερβελέ, για παράβαση του άρθρου 7, παρ. 1, εδ. α’, δ’ και θ’ του Καταστατικού και άρθρου 6, παρ. α’ του Κώδικα Αρχών Δεοντολογίας.
---
πηγή: http://financialcrimesnews.blogspot.gr/
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου