*
(...) Το Αγγελιόσημο εισπράττεται επί της αξίας της διαφήμισης, με ένα μέσο όρο περίπου στο 20% επί της αξίας αυτής. Συγκρίνοντας την πορεία της δαπάνης της διαφήμισης, με την πορεία της είσπραξης του Αγγελιοσήμου, για τα τελευταία χρόνια, παρατηρούμε κάτι ανησυχητικό, επισφαλές και αβέβαιο.
Ανασυγκρότηση
***
*
*
(Μέρος Δεύτερο)
Ενδεικτικά έτη 2005 έως και 2013
Είσπραξη Αγγελιοσήμου;
Αντί 20% εισπράχθηκε το 6,9% !!!
Πού ακριβώς "χάνεται" το υπόλοιπο 13,1%;
Πού ακριβώς "χάνεται" το υπόλοιπο 13,1%;
Έτσι, ενώ θα αναμέναμε, ένα ποσοστό περίπου στο 20%, διαπιστώνεται ότι υπάρχει σημαντική απόκλιση από το ποσοστό αυτό, καθώς σε κανένα από τα έτη, η είσπραξη δεν έχει ξεπεράσει το 6,9%, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην είσπραξη του πόρου (...)
---
πηγή: PRODUNTIAL ACTUARIAL SOLUTION
(Β. Μαργιός, Αναλογιστής (M.A.S.) - Οικονομολόγος (Β.Ε.)
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*
Πίσω από ένα μηχανισμό είσπραξης αγγελιοσήμου, που ελέγχονται η σύσταση και η λειτουργία του ως προς το τυπικό και το νόμιμο, βρίσκεται η ΕΠΗΕΑ ασκώντας εργοδοτικό δικαίωμα παρά τα αναγραφόμενα στο συμφωνητικό -που συνυπογράφουν ο πρόεδρος και ο γραμματέας της με τον τότε (2006) πρόεδρο του ΤΣΠΕΑΘ- και με τη σιωπηρή ανοχή των υπόλοιπων συνδικαλιστικών ενώσεων, πλην μεμονομένων αντιδράσεων. Έτσι για να θυμόμαστε τα γεγονότα!
ΑπάντησηΔιαγραφή@ ανώνυμος 9:31 μ.μ. - ... να τα λέμε αυτά ... εξάλλου οι αναρτήσεις σκοπό έχουν την αφύπνιση των αρμόδιων ελεγκτικών μηχανισμών ...
Διαγραφή