Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

"Θα μου γράφει άλλος τα κείμενα κι εγώ θα υπογράφω;"

*
Ανασυγκρότηση
***
*

ΑΠΑΠΑ!! ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ.
ΤΟ ΠΕΤΡΟΒΟΛΗΜΑ ΠΟΝΑΕΙ


Της Νανάς Νταουντάκη

Ως δημοσιογράφος έκανα για πολλά χρόνια ρεπορτάζ. Ξέρω, λοιπόν, να σας πω για θέματα της ειδικότητάς μου ότι θέλετε, ρωτήστε με. Για παράδειγμα ξέρω τα πάντα για τα συστήματα υγείας, ή για την πολιτική υγείας, το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ και άλλα τέτοια σχετικά. 

Αλλά αν κάποιος μου πρότεινε, ας πούμε, να αναλάβω την ευθύνη του οικονομικού ρεπορτάζ θα ήμουν αναγκασμένη να το αρνηθώ όσο δελεαστικό κι αν ήταν. Απλώς για να μην ξεφτιλιστώ.

Διότι, όποιος μου τα πρότεινε, γνωρίζοντας ότι δεν γνωρίζω, κάποιο λόγο θα είχε. Ας πούμε, μια ιδέα ρίχνω, να φαίνομαι εγώ και να μην φαίνονται αυτός/αυτοί που έκαναν την πρόταση γιατί δεν πρέπει να φαίνονται; Και πώς θα το κάνουμε; Θα μου γράφουν άλλοι τα κείμενα κι εγώ θα τα υπογράφω; Θα μου πεις, γιατί να μην φαίνονται; Έλα μου ντε!

Και θα μου πεις πάλι, γιατί να δεχτεί κάποιος να το κάνει. Ξανα- έλα μου ντε!

Άπαπα. Εγώ δεν ξεφτιλίζομαι. Διότι ποιος θα πιστέψει ότι ξαφνικά, μέσα σε μία εβδομάδα πήδηξα από την 3η άντε 4η δημοτικού σε επίπεδα ντοκτορά, Γκαλμπρέιθ, Ρομπόλη, Μαριού, Μανιτάκη και άλλων 10 τεχνοκρατών στο πακέτο του ενός. Με ταχύρυθμα; Απαπα.

Άσε που όσο ψώνιο κι αν είναι κανείς, το πετροβόλημα από αυτούς που θα κάψει (όταν το πάρουν χαμπάρι...) δεν το γλυτώνει κι αυτό πονάει. Απαπα!!
---
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου