Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

Εκλογές ΕΔΟΕΑΠ 2018

*
Ανασυγκρότηση
***
*
Ελένη Ανδριανού


Ειχα αποφασισει να γραψω ένα κειμενο που να εξηγω γιατι κατεβαινω στον ΕΔΟΕΑΠ και γιατι δεν αφησα να μιλησουν μονο οι πραξεις μου.

Αλλα η κατασταση και αυτό το προεκλογικο αλλαλουμ οπου τεως συμμαχοι εμφανιζονται ως αντιπαλοι και τεως αντιπαλοι εμφανιζονται ως συμμαχοι και αφου για άλλη μια φορα σερνομαστε να ψηφισουμε κατω από τις ιδιες ιδιαζουσες συνθηκες με το πραξηκοπημα του Ιουνιου , αναγκαστηκα να μιλησω με ένα τραγουδι του αγαπημενου μου Θαναση Παπακωνσταντινου που ταιριαζει ταμαμ στην περιπτωση:
https://youtu.be/ORCvrqsceI0

Με όλα αυτά δεν θελω να πω ότι δεν θα σεβαστω τους ανθρωπους που θα ερθουν να ψηφισουν ελπιζοντας σε ένα θαυμα και ότι δεν θα ειμαι διπλα τους από οποια θεση σε ότι με χρειαστουν.
Ουτε σημαινει ότι αν παρ ελπιδα επιβραβευτει η μοναχικη και ιδιορρυθμη πορεια μου, δεν θα λειτουργησω όπως ακριβως εχω μαθει τοσα χρονια.

Με απολυτη διαφανεια και με συχνες ενημερωσεις των μελων για οσα θα συμβουν στο πολυπαθο Ταμειο μας.

Το μονο που μπορω να κανω με τον δεδομενο συσχετισμο δυναμεων εναι να ειμαι το ματι και το αυτι σας στο Δ.Σ. του ΕΔΟΕΑΠ.

Με συντροφικους χαιρετισμους 
Ελενη Ανδριανου 
Υποψηφια για το Δ.Σ. του ΕΔΟΕΑΠ
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου