Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

Σταχυολογώντας από δω και από κει...

*
Ανασυγκρότηση
***
*


*** Η απάντηση της «Espresso» …σε όσους «αγχώνονται» για το μέλλον της εφημερίδας μας. Κατανοούμε απολύτως το άγχος του ιπποκόμου του κ. Μαρινάκη σχετικά με το μέλλον της επιτυχημένης εφημερίδας μας. Κάθε εκδοτική φωνή που δεν υποτάσσεται στο αφεντικό του, τον ενοχλεί. Θα του συνιστούσαμε τώρα που θα προσθέσει και άλλη τσόντα στις εκδόσεις του, να κόψει τις εφηβικές συνήθειες…

*** Ραδιοφωνική έκπληξη ελπίζουμε ευχάριστη! Η διακριτική παρουσία του Smooth FM ίσως να είναι η απάντηση στη ραδιοφωνική βαβούρα με τις ποπ και dance επιτυχίες των πλέι λίστα που πλέον κουράζουν και τα πιο ανθεκτικά αυτιά. Γνώριμες επιτυχίες της τελευταίας δεκαετίας, κλάσικ τραγούδια αλλά και νεότερα χιτ, με κοινό άξονα την εύπεπτη ευχάριστη μελωδία. Ας ελπίσουμε ότι θα διατηρήσει αυτήν την φρεσκάδα και δεν θα γίνει ένας ακόμα σταθμός που μετά από μερικούς μήνες επαναλαμβάνει τον εαυτό του.

*** «Κάνε ένα τάμα στην Παναγιά... μέσω ίντερνετ» έγραφε η Ντ. Δασκαλοπούλου στην «Εφ.Συν.» στις 3/12, παρουσιάζοντας την ψηφιακή εφαρμογή Do my Tama. Άμεσα αντέδρασαν η Μητρόπολη Χαλκίδος και το Μοναστήρι του Αγ. Ιωάννη του Ρώσου, δηλώνοντας ότι «δεν έχουμε ουδεμία σχέση». Πιθανόν δεν πείστηκαν ότι οι επιχειρηματίες του Do my tama εργάζονται για «να μη σβήσει η φλόγα της ορθοδοξίας», αλλά για να μην «αδειάσει η τσέπη τους», ανάβοντας, με το αζημίωτο, ηλεκτρονικές λαμπάδες...

*** Μετά τους διαφημιστές, που μίλησαν για αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στα ΜΜΕ, ειδικά στην ψηφιακή διαφήμιση, μία ακόμη έρευνα επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις ανόδου. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η Νίτσα Καρατζόγλου, της εταιρείας Mindshare Greece, στο πρόσφατο συνέδριο περιφερειακών εφημερίδων, η διαφήμιση για τα παραδοσιακά Μέσα εκτιμάται πως θα έχει άνοδο κατά 4% σε σχέση με το 2017 και θα διαμορφωθεί στα 530 εκατ. ευρώ. Το ποσό είναι αντίστοιχο με αυτό που παρουσίασαν οι διαφημιστές για τα παραδοσιακά Μέσα πριν από λίγους μήνες. Η τηλεόραση παραμένει, σύμφωνα με όλες τις έρευνες, το κυρίαρχο Μέσο στην απορρόφηση της διαφήμισης, παίρνοντας σχεδόν το 47% της ετήσιας δαπάνης. Η ψηφιακή διαφήμιση επίσης παρουσιάζει μεγάλη άνοδο, σχεδόν κατά 50%, τα τελευταία χρόνια. Για το 2018 εκτιμάται πως θα αγγίξει τα 205 εκατ. ευρώ. Αντιθέτως ο Τύπος συνεχίζει να έχει πτώση, παρά την αύξηση της δαπάνης. Για το 2018 η πτώση αυτή εκτιμάται σε ποσοστό 17%, ήτοι σε λεφτά μόλις 55 εκατ. ευρώ.

*** Περί τα μέσα Ιανουαρίου εκτιμάται ότι θα βγει στον αέρα το ΣΚΑΪ 24, νέο εγχείρημα του Γιάννη Αλαφούζου. Το πρότζεκτ τρέχει ο Νίκος Στραβελάκης και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μέχρι τις 4 το απόγευμα θα προβάλλουν εναλλασσόμενα ωριαία δελτία ειδήσεων. Τη σκυτάλη, όπως αναφέρει το Documento θα παραλαμβάνουν μετά και μέχρι τις 6 το απόγευμα ο Δημήτρης Καμπουράκης με τον Νίκο Υποφάντη και στη συνέχεια μέχρι τις 8 ο Νίκος Ευαγγελάτος. Το δελτίο που θα βγαίνει, σχεδόν κόντρα στη Σία Κοσιώνη, θα αναλάβει η Νίκη Λυμπεράκη, ενώ 9 με 11 θα έχει εκπομπή ο Τάκης Χατζής. Οι πληροφορίες του Documento λένε ότι έχουν γίνει συζητήσεις και με τον Γιώργο Οικονομέα. Στο Μοσχάτο πανηγυρίζουν αφού θα έχουν ακόμη έναν τηλεοπτικό σταθμό, και μάλιστα αμιγώς ενημερωτικό, στη φαρέτρα τους. Ο μοναδικός προβληματισμός στο Φάληρο είναι ότι τo ΣΚΑΪ 24 θα έχει πολλή δόση Mega που δεν ταιριάζει στο στιλ του Αλαφούζου...

---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου