Πέμπτη, 11 Απριλίου 2019

ΜΜΕ - διάφορα, αλλά όχι αδιάφορα...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Προεκλογικό σοκ στον Αθήνα 9.84

Προεκλογικό σοκ στον δημοτικό σταθμό «Αθήνα 9,84» του Δήμου Αθηναίων μόλις μαθεύτηκε η πρόθεση της διοίκησης να συνεχιστεί η τακτική της βλαπτικής μεταβολής εργασιακών σχέσεων. Από το ΔΣ της εταιρείας ζητήθηκαν 15 φάκελοι συγκεκριμένων εργαζομένων με συμβάσεις αορίστου χρόνου, με στόχο την πιθανή μείωση των ωρών εργασίας και του μισθού τους.

Θα γράφουν και οι… κλητήρες σε λίγο

Τρεις και… ο κούκος έχουν μείνει σε γνωστή αθλητική εφημερίδα πλησίον του Προεδρικού Μεγάρου, με τις απολύσεις, μόνο μέσα στον Απρίλιο να αγγίζουν τις 4.
Ο νέος διευθυντής της εφημερίδας, βέβαια, υπόσχεται… παπάδες και αύξηση κυκλοφορίας στον επικεφαλής του Ομίλου, αλλά την ίδια στιγμή εξακολουθεί να συναινεί στις απολύσεις.
Το αστείο που κυκλοφορεί, πάντως, στα γραφεία της εφημερίδας τις τελευταίες ημέρες είναι ότι με τη φόρα που έχει πάρει το λογιστήριο με τις απολύσεις, θα γράφουν οι… κλητήρες σε λίγο.

Διαγωνισμός τηλεθέασης εν αναμονή

Παραμένει σε εκκρεμότητα η κυβερνητική απόφαση για την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού που αφορά τη μέτρηση τηλεθέασης στην Ελλάδα για λογαριασμό της ΕΡΤ. Μέχρι την υλοποίηση του εγχειρήματος, η ΕΡΤ συνάπτει συμβάσεις με τη Nielsen.


Η ψηλή και ο κοντός: Μη σου τύχει...

Να είσαι απολυμένος αναίτια από γνωστό ραδιόφωνο που ανήκει σε γκοσιπ παρουσιαστή χωρίς, προς το παρόν, τηλεοπτική στέγη.
Να πηγαίνεις τελικά σε εργατική διαφορά και να διαπιστώνεις ότι δικηγόρος του παρουσιαστή είναι πάρα πολύ γνωστή μαχητική πολιτικός.
Ο ένας και η άλλη, κοντός αυτός, ψηλή αυτή, δίδυμο που... σκοτώνει κυριολεκτικά. Σίγουρα το αποτέλεσμα της εργατικής διαφοράς, αν μη τι άλλο θα ήταν... εκρηκτικό!

Παρελθόν
η τηλεοπτική συσκευή
σε λίγα χρόνια!

«Οι καταναλωτές απομακρύνονται ολοένα και πιο γρήγορα από την τηλεόραση», αποκαλύπτει η έρευνα της εταιρείας PwC («PwC’s Global Consumer Insights»), η οποία δημοσιεύθηκε πρόσφατα και διερεύνησε τις καταναλωτικές συμπεριφορές σε 27 χώρες του κόσμου. Το βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι σχεδόν το 40% των ερωτώμενων δήλωσε πως δεν χρησιμοποιεί πλέον την παραδοσιακή τηλεοπτική συσκευή, αλλά υπηρεσίες ροής δεδομένων (streaming) τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Στις νεότερες ηλικίες το ποσοστό ανέρχεται σε 50%. Το ανησυχητικό συμπέρασμα για τα ίδια τα ΜΜΕ είναι πως τουλάχιστον το 25% των καταναλωτών δήλωσε πως στρέφεται για την ενημέρωσή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όχι στα παραδοσιακά ΜΜΕ, από τα οποία απομακρύνεται με γοργούς ρυθμούς.

Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα… είμαστε

Μπαρούτι μυρίζει λένε αυτοί που ξέρουν η κατάσταση στον Alpha. Για την ακρίβεια μυρίζει ακόμα περισσότερο γιατί δεν σταμάτησε και πότε.
Το πρόσφατο καθεστώς συγκρούεται με το πιο... παλιό, που όμως εξακολουθεί να υφίσταται και από καιρού εις καιρόν δεν λείπουν οι συγκρούσεις.
Κάποιοι λένε ότι θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση, κάποιοι άλλοι δεν τα βλέπουν καλά τα πράγματα.
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου