*
Άργος: "Πιλότος" barcode
Το πρακτορείο προλαβαίνει το Υπουργείο Τύπου.
Ο "Σάτυρος" σας βγάζει είδηση σήμερα. Χθες, λέγαμε ότι η κυβέρνηση καθυστέρησε πολύ με την επιβολή του barcode στις κυκλοφορίες των εφημερίδων και ότι η ένταξη του στο ΕΣΠΑ θα το πάει ακόμα πιο πίσω. Το κενό έρχεται να το καλύψει το management του πρακτορείου σε συνεννόηση με τους μετόχους του (Μαρινάκης, Αλαφούζος).
Τις επόμενες εβδομάδες θα εφαρμόσει πιλοτικά σε 150-200 σημεία πώλησης το barcode, προκειμένου να δούμε πόσο γρήγορα και πόσο αποτελεσματικά μπορεί να προχωρήσει μια τέτοια εφαρμογή από την οποία θα προκύπτουν τα πραγματικά νούμερα των εφημερίδων. Εκτός των άλλων θεμάτων, το βασικό είναι να "εκπαιδευτούν" οι πωλητές να σκανάρουν τις εφημερίδες. Και εδώ είναι το μεγάλο θέμα της διαδικασίας. Από την εμπειρία μας από την "Κυριακάτικη Εφημερίδα" και την "Finance& Market Voice" προκύπτει αβίαστα αυτό το συμπέρασμα.
Τα σημεία πώλησης να μην υπονομεύσουν το barcode.
---
Κώνστας: Ο αγαπημένος των καναλιών
Που τον χάνεις, που τον βρίσκεις σε ένα πάνελ βρίσκεται.
Πάντως, δεν έχουν άδικο τα κανάλια. Ποιος είναι ο Μακρόν; Η χώρα καταστρέφεται και δεν φτάνει ένας Άδωνης Γεωργιάδης για να το εμπεδώσουμε οι τηλεθεατές.
Καλά αυτόν κάποια ψυχή δεν τον είχε τελειωμένο γιατί τον έπιασε να κάνει αταξίες;
---
ΕΔΟΕΑΠ: Στην ουρά οι βεντέτες
Η κρίση έφερε ένα καλό.
Να βλέπουμε εμείς οι... κοινοί δημοσιογράφοι τις βεντέτες του χώρου μας, να στέκονται μαζί μας στην ουρά για τον γιατρό του ΕΔΟΕΑΠ. Εκεί που "έφτυναν" τρέχουν σήμερα. Η κρίση δεν αφήνει ποτέ κανέναν στο απυρόβλητο.
Ακόμα και τους μεγάλους.
---
Και να μην είναι αυτός ο σκοπός της.
Δικαιούται ο "Σάτυρος" να σατιρίσει την απόφαση της. Δίνει στον κάθε... κακεντρεχή την δυνατότητα να της πει ότι "δεν άφησες την καρέκλα στις Βρυξέλλες για να μην χάσεις τα 7 χιλιάρικα τον μήνα" (δεν ξέρει ο "Σάτυρος" μήπως είναι και παραπάνω). Συν τον πολυτελή βίο, την ευρωπαϊκή γκλαμουριά κ.λ.π.
Το θέμα βαραίνει τον ίδιο τον κ. Μητσοτάκη. Από τις Βρυξέλλες θα εκπροσωπεί το κόμμα η κ. Σπυράκη. Ή μήπως θα το εκπροσωπεί όταν θα μπορεί και δεν θα είναι απασχολημένη με την δουλειά της στην Ευρωβουλή. Η απάντηση εύκολη πλην όμως θα αποδειχθεί ανεπαρκής.
Θα την αναπληρώνουν οι... 3 αναπληρωτές της.
---
Θήτευσαν δίπλα στον Πρετεντέρη
Φωτιά και λάβρα ο Καραχάλιος για την επικοινωνιακή ομάδα του Μητσοτάκη.
Φωτιά και λάβρα, βεβαίως, και ο αρχηγός για τον πρώην υπεύθυνο στρατηγικού σχεδιασμού της Ν.Δ. Στην πραγματικότητα οι επισημάνσεις Καραχάλιου μόνο άστοχες δεν είναι και θα έπρεπε ο κ. Μητσοτάκης να τις λάβει υπόψη του. Ίσως, έτσι έλυνε το επικοινωνιακό μπάχαλο του κόμματος και διόρθωνε την πολιτική αδυναμία του.
Ωστόσο, αυτό δεν μπορεί να γίνει αφενός γιατί ο συνεργάτης του (πρωθυπουργού) Κώστα Καραμανλή στοχεύει δηκτικά στις σχέσεις Θεοδωρικάκου-Σπυράκη με το MEGA και τον Πρετεντέρη, αφετέρου γιατί ο Καραχάλιος δεν τον αποκαλεί "κύριε πρόεδρε" στην επιστολή του. Ταβάνιασε στο 28% η Ν.Δ., ενώ ανακάμπτει ο μεγάλος εχθρός προειδοποιεί ο έμπειρος Καραχάλιος. Και προτείνει: "Πρόεδρε, να τοποθετήσεις στην επικοινωνία δίπλα στη συστημική δημοσιογράφο του MEGA, τον καλοπληρωμένο δημοσκόπο του MEGA, που θήτευσαν δίπλα στον Γιάννη Πρετεντέρη και ως Αναπληρωτή Εκπρόσωπο Τύπου. Ποιός γνωρίζει καλύτερα τη στρατηγική από τον Τάκη που την εισηγείται; Κανείς! Μπορεί ο Τάκης να σου το αρνηθεί για να μη φθαρεί; Όχι! Έτσι θα γλυτώσεις και από το καθημερινό βάσανο κάθε Προέδρου που ονομάζεται «Πρωινός Καφές», αφού «Τάκης θα κερνάει και Μαρία θα πίνει»!
Τον κέρασε πικρό πρωινό καφέ.
Ανασυγκρότηση
***
*
*
Το πρακτορείο προλαβαίνει το Υπουργείο Τύπου.
Ο "Σάτυρος" σας βγάζει είδηση σήμερα. Χθες, λέγαμε ότι η κυβέρνηση καθυστέρησε πολύ με την επιβολή του barcode στις κυκλοφορίες των εφημερίδων και ότι η ένταξη του στο ΕΣΠΑ θα το πάει ακόμα πιο πίσω. Το κενό έρχεται να το καλύψει το management του πρακτορείου σε συνεννόηση με τους μετόχους του (Μαρινάκης, Αλαφούζος).
Τις επόμενες εβδομάδες θα εφαρμόσει πιλοτικά σε 150-200 σημεία πώλησης το barcode, προκειμένου να δούμε πόσο γρήγορα και πόσο αποτελεσματικά μπορεί να προχωρήσει μια τέτοια εφαρμογή από την οποία θα προκύπτουν τα πραγματικά νούμερα των εφημερίδων. Εκτός των άλλων θεμάτων, το βασικό είναι να "εκπαιδευτούν" οι πωλητές να σκανάρουν τις εφημερίδες. Και εδώ είναι το μεγάλο θέμα της διαδικασίας. Από την εμπειρία μας από την "Κυριακάτικη Εφημερίδα" και την "Finance& Market Voice" προκύπτει αβίαστα αυτό το συμπέρασμα.
Τα σημεία πώλησης να μην υπονομεύσουν το barcode.
---
Κώνστας: Ο αγαπημένος των καναλιών
Που τον χάνεις, που τον βρίσκεις σε ένα πάνελ βρίσκεται.
Πάντως, δεν έχουν άδικο τα κανάλια. Ποιος είναι ο Μακρόν; Η χώρα καταστρέφεται και δεν φτάνει ένας Άδωνης Γεωργιάδης για να το εμπεδώσουμε οι τηλεθεατές.
Καλά αυτόν κάποια ψυχή δεν τον είχε τελειωμένο γιατί τον έπιασε να κάνει αταξίες;
---
ΕΔΟΕΑΠ: Στην ουρά οι βεντέτες
Η κρίση έφερε ένα καλό.
Να βλέπουμε εμείς οι... κοινοί δημοσιογράφοι τις βεντέτες του χώρου μας, να στέκονται μαζί μας στην ουρά για τον γιατρό του ΕΔΟΕΑΠ. Εκεί που "έφτυναν" τρέχουν σήμερα. Η κρίση δεν αφήνει ποτέ κανέναν στο απυρόβλητο.
Ακόμα και τους μεγάλους.
---
Σπυράκη: Οι Βρυξέλλες πληρώνουν αδρά
Και να μην είναι αυτός ο σκοπός της.
Δικαιούται ο "Σάτυρος" να σατιρίσει την απόφαση της. Δίνει στον κάθε... κακεντρεχή την δυνατότητα να της πει ότι "δεν άφησες την καρέκλα στις Βρυξέλλες για να μην χάσεις τα 7 χιλιάρικα τον μήνα" (δεν ξέρει ο "Σάτυρος" μήπως είναι και παραπάνω). Συν τον πολυτελή βίο, την ευρωπαϊκή γκλαμουριά κ.λ.π.
Το θέμα βαραίνει τον ίδιο τον κ. Μητσοτάκη. Από τις Βρυξέλλες θα εκπροσωπεί το κόμμα η κ. Σπυράκη. Ή μήπως θα το εκπροσωπεί όταν θα μπορεί και δεν θα είναι απασχολημένη με την δουλειά της στην Ευρωβουλή. Η απάντηση εύκολη πλην όμως θα αποδειχθεί ανεπαρκής.
Θα την αναπληρώνουν οι... 3 αναπληρωτές της.
---
Θήτευσαν δίπλα στον Πρετεντέρη
Φωτιά και λάβρα ο Καραχάλιος για την επικοινωνιακή ομάδα του Μητσοτάκη.
Φωτιά και λάβρα, βεβαίως, και ο αρχηγός για τον πρώην υπεύθυνο στρατηγικού σχεδιασμού της Ν.Δ. Στην πραγματικότητα οι επισημάνσεις Καραχάλιου μόνο άστοχες δεν είναι και θα έπρεπε ο κ. Μητσοτάκης να τις λάβει υπόψη του. Ίσως, έτσι έλυνε το επικοινωνιακό μπάχαλο του κόμματος και διόρθωνε την πολιτική αδυναμία του.
Ωστόσο, αυτό δεν μπορεί να γίνει αφενός γιατί ο συνεργάτης του (πρωθυπουργού) Κώστα Καραμανλή στοχεύει δηκτικά στις σχέσεις Θεοδωρικάκου-Σπυράκη με το MEGA και τον Πρετεντέρη, αφετέρου γιατί ο Καραχάλιος δεν τον αποκαλεί "κύριε πρόεδρε" στην επιστολή του. Ταβάνιασε στο 28% η Ν.Δ., ενώ ανακάμπτει ο μεγάλος εχθρός προειδοποιεί ο έμπειρος Καραχάλιος. Και προτείνει: "Πρόεδρε, να τοποθετήσεις στην επικοινωνία δίπλα στη συστημική δημοσιογράφο του MEGA, τον καλοπληρωμένο δημοσκόπο του MEGA, που θήτευσαν δίπλα στον Γιάννη Πρετεντέρη και ως Αναπληρωτή Εκπρόσωπο Τύπου. Ποιός γνωρίζει καλύτερα τη στρατηγική από τον Τάκη που την εισηγείται; Κανείς! Μπορεί ο Τάκης να σου το αρνηθεί για να μη φθαρεί; Όχι! Έτσι θα γλυτώσεις και από το καθημερινό βάσανο κάθε Προέδρου που ονομάζεται «Πρωινός Καφές», αφού «Τάκης θα κερνάει και Μαρία θα πίνει»!
Τον κέρασε πικρό πρωινό καφέ.
---
fmvoice
---
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου