*
Ανασυγκρότηση
***
*
@ Πήγε και ο “‘ποιητής” στο Μέγαρο Μαξίμου μήπως και αρχίσουν να εμφανίζονται στην εκπομπή του επιφανείς εκπρόσωποι της κυβέρνησης.
@ Έπεσε πάνω όμως σε όσους “κρέμασε στα μανταλάκια” από την εκπομπή του, αποσιωπώντας κρίσιμες και ουσιαστικές λεπτομέρειες. Έκπληξη…
@ “Καλάβρυτα άνθρωποι και σκιές”. Η ΕΡΤ2 χθες το βράδυ μετέδωσε το ντοκιμαντέρ του Ηλία Γιαννακάκη (2014) στην ενότητα “Doc on ΕΡΤ”.
@ Σοκ και οργή για τους ναζί!
@ Την ίδια ώρα η Digea επέτρεπε σε σταθμό “φάντασμα” καταζητούμενου επιχειρηματία να μεταδίδει κηρύγματα μίσους με γραμμή τηλεηχοπληροφόρησης από τη MEDIATEL και σε άλλο κανάλι η εκπομπή άλλου ακροδεξιού τηλεβιβλιοπώλη μεταδιδόταν ως τοποθέτηση προϊόντος.
@ Ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τη στάση του στο ΕΣΡ, αφήνει ελεύθερο τον οχετό από την τηλεόραση. Χρειάζεται άμεση συνεννόηση στην υπόθεση συγκρότησης του ΕΣΡ, πριν να είναι αργά.
@ Το γεγονός ότι οι έμποροι του κολαγόνου κάνουν και συλλαλητήρια, έχοντας ξεκινήσει την καριέρα τους από τις δημόσιες συχνότητες, φέρνει κι ένα άλλο ερώτημα.
@ Πως μεταδίδονταν οι εκπομπές αυτές. Ως telemarketing; Ως τοποθέτηση προϊόντος; Για πόση διάρκεια; Εγινε η απόδοση των αναλογούντων φόρων και αγγελιοσήμου;
@ Ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν από ένα νέο ΕΣΡ που θα συνεργάζεται με τις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών.
*
@ Έπεσε πάνω όμως σε όσους “κρέμασε στα μανταλάκια” από την εκπομπή του, αποσιωπώντας κρίσιμες και ουσιαστικές λεπτομέρειες. Έκπληξη…
@ “Καλάβρυτα άνθρωποι και σκιές”. Η ΕΡΤ2 χθες το βράδυ μετέδωσε το ντοκιμαντέρ του Ηλία Γιαννακάκη (2014) στην ενότητα “Doc on ΕΡΤ”.
@ Σοκ και οργή για τους ναζί!
@ Την ίδια ώρα η Digea επέτρεπε σε σταθμό “φάντασμα” καταζητούμενου επιχειρηματία να μεταδίδει κηρύγματα μίσους με γραμμή τηλεηχοπληροφόρησης από τη MEDIATEL και σε άλλο κανάλι η εκπομπή άλλου ακροδεξιού τηλεβιβλιοπώλη μεταδιδόταν ως τοποθέτηση προϊόντος.
@ Ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τη στάση του στο ΕΣΡ, αφήνει ελεύθερο τον οχετό από την τηλεόραση. Χρειάζεται άμεση συνεννόηση στην υπόθεση συγκρότησης του ΕΣΡ, πριν να είναι αργά.
@ Το γεγονός ότι οι έμποροι του κολαγόνου κάνουν και συλλαλητήρια, έχοντας ξεκινήσει την καριέρα τους από τις δημόσιες συχνότητες, φέρνει κι ένα άλλο ερώτημα.
@ Πως μεταδίδονταν οι εκπομπές αυτές. Ως telemarketing; Ως τοποθέτηση προϊόντος; Για πόση διάρκεια; Εγινε η απόδοση των αναλογούντων φόρων και αγγελιοσήμου;
@ Ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν από ένα νέο ΕΣΡ που θα συνεργάζεται με τις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών.
---
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου