Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

...η γαλαντόμα "Alpha Bank" και η "Αυγή" του ΣΥΡΙΖΑ ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*
Το α΄ τρίμηνο του 2016

Διαφήμιση 59.262 ευρώ
από την Αlpha Bank
στην κομματική εφημερίδα
του ΣΥΡΙΖΑ, την "Αυγή"!


Οι τράπεζες δημοσιοποίησαν τη λίστα με τις δαπάνες προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για το α΄τρίμηνο του 2016.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η Αlpha Bank έδωσε στην κομματική εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ την Αυγή 59.262 ευρώ το α΄ τρίμηνο του 2016 όταν το 2015 είχε δώσει για το σύνολο του έτους 110.000 ευρώ.

Το ζήτημα είναι διπλό, αναφέρουν παράγοντες της αγοράς. Πρώτον πως μία τράπεζα χρηματοδοτεί ένα κομματικό έντυπο με ελάχιστη κυκλοφορία (αυτό ισχύει για όλες τις τράπεζες που ξαφνικά αγάπησαν την Αυγή). Και δεύτερον, πως η Αυγή ένα κομματικό έντυπο ξαφνικά με το που ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση δέχεται εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ διαφήμιση από τις τράπεζες!

Οπως είναι γνωστό στο πανελλήνιο, βασικότερος άξονας της πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ ήταν η μάχη κατά της διαπλοκής και το κόψιμο του ομφάλιου λώρου που συνέδεε το αμαρτωλό τρίγωνο της διαπλοκής όπως συνηθίζει να λέει ο Αλέξης Τσίπρας δηλαδή των κομμάτων εξουσίας, των τραπεζών και των μέσων ενημέρωσης.

Και μία λεπτομέρεια με τη δική της σημασία. Τα στελέχη της Alpha Bank έχουν περιπέτειες με τη δικαιοσύνη γιατί φέρονται να έδωσαν δάνεια κατά παρέκκλιση της τραπεζικής πρακτικής στον ΔΟΛ, δηλαδή στο συγκρότημα που τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ κατηγορούν ως διαπλεκόμενο από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Ο αρμόδιος γενικός διευθυντής της Αlpha Bank, Γιώργος Αρώνης όταν οι τράπεζες δημοσίευσαν τις λίστες με τη διαφημιστική δαπάνη του 2015 είχε δηλώσει στο bankingnews.gr ότι «Οι διαφημιστικές καταστάσεις που παρουσιάζουν οι τράπεζες με βάση την υποχρέωση που έχουν προς τον νόμο δεν αντικατοπτρίζουν την ετήσια διαφημιστική δαπάνη καθώς σε πολλές περιπτώσεις π.χ. για το 2015 έχουν μεταφερθεί και πληρωμές του 2014.


Οι ανακοινώσεις των διαφημιστικών δαπανών δίνουν την δυνατότητα να παρουσιάζονται αναλυτικά τις διαφημίσεις στα μέσα ενημέρωσης αλλά με τρόπο ώστε να παρουσιάζεται η πραγματικότητα σε ετήσια βάση.

Χρειάζεται λοιπόν αποσαφήνιση των δεδομένων ώστε η διαφημιστική δαπάνη να αφορά το έτος και όχι μεταφορές και από προηγούμενο έτος»


Ισως, ο κ. Αρώνης στην περίπτωση της Αυγής, προχωρήσει σε αποσαφήνιση των δεδομένων, που δεν συνάδουν με την κυκλοφορία της εφημερίδας. Επίσης να εξηγήσει εάν η Αυγή λάμβανε πάντα τέτοια ποσά και πριν την έλευση του ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση. Το οφείλει στους μετόχους και ειδικά σε αυτούς που έχασαν την περιουσία τους (Γ. Κωστόπουλο) αλλά και στους νέους στο πλαίσιο της χρηστής διαχείρισης.

Εδώ όλη η λίστα της Alpha Bank με τη διαφημιστική δαπάνη και τις χορηγίες του α΄τριμήνου 2016.
---
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου