*
Σύμφωνα, λοιπόν, με τους φαρμακόγλωσσους διαδρομιστές, το συζητήσανε το ζήτημα στη ΝΕΡΙΤ, το κουβεντιάσανε, το φέρανε από 'δώ το πήγανε από 'κεί και εν τέλει συμφωνήσανε σε μία κοινή γραμμή πλεύσης. «Θα κάνουμε αυτό», είπαν, «και τέρμα και τελείωσε, δεν πρόκειται να ασχοληθούμε άλλο. Υπάρχει συγκεκριμένο πρόγραμμα και συγκεκριμένη λογική σε αυτό το πρόγραμμα που θέλουμε να βγάλουμε στον αέρα».
Λογάριαζαν βεβαίως χωρίς τον ξενοδόχο. Οπου ξενοδόχος το γνωστό σύστημα «πέφτει τηλεφωνάκι από το καλό το γραφείο». Κι όταν πέφτει τέτοιου είδους τηλεφωνάκι, κάποιοι άνθρωποι φροντίζουν να μην το σηκώσουν και πάνε βόλτα. Κάποιοι άλλοι ωστόσο, όχι μόνο το σηκώνουν αλλά ξεκινούν κιόλας τη συνδιάλεξη με τη φράση «πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;». Φράση-κλειδί αναμφιβόλως, για να καταλαβαίνει αμέσως ο απέναντι και να μην χρονοτριβούμε.
Κάπως έτσι κύλησε το στόρι στα πέριξ της Μεσογείων και κάπως έτσι τα πήρε στο κρανίο ο κύριος Πρόεδρος. Και τον γύρισε πίσω από την άδειά του τον Διευθυντή Περιεχομένου, με προσωπική του πρωτοβουλία. Και το Διοικητικό Συμβούλιο; Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας δεν ασχολήθηκε καθόλου με το ζήτημα, δεν είναι δικαιοδοσία του, άλλωστε. Αλλά το ερώτημα είναι άλλο: Πώς θα συνεργαστούν στο μέλλον οι δύο άνδρες, μετά το συμβάν;
Οι καλές γλώσσες λένε ότι όλα τα προβλήματα λύνονται με το χαμόγελο. Οι κακές γλώσσες επιμένουν ότι όχι μόνο τέλειωσε το χαμόγελο στην Αγία Παρασκευή, αλλά στην επόμενη αφορμή δεν θα μείνουμε στην αυστηρή επίπληξη. Εδώ βεβαίως μπαίνει και το θέμα του «τηλεφωνήματος» που έγραφα και πιο πάνω, διότι σημασία έχει και ποιος (ή ποια...) είναι στην άλλη άκρη της γραμμής και σου δίνει εντολές. Θέλει ή δεν θέλει να σε προστατεύσει; Κι άμα θέλει, το μπορεί; Ή μήπως δεν γίνεται, όσο και να προσπαθήσει;
Οπως καταλαβαίνετε, ούτε μια μέρα δεν βαριούνται στη Μεσογείων. Και έπεται συνέχεια, καθώς μόλις επιστρέψουν στη βάση τους τα μέλη του Εποπτικού Συμβουλίου, θα πρέπει να εγκρίνουν το νέο οργανόγραμμα της ΝΕΡΙΤ. Στο οποίο νέο οργανόγραμμα δεν υπάρχει χώρος για τη Γενική Διεύθυνση Περιεχομένου και τις σούπερ αυξημένες αρμοδιότητές της. Ισως γι' αυτό κάποιες ψυχές κυκλοφορούν ήδη με αντιστασιακή παντιέρα στους διαδρόμους του Ραδιομεγάρου και βρυχώνται ότι θα διασφαλίσουν τα συμφέροντα των εργαζομένων. Οπως έχει αποδείξει η ιστορία (και ο αγώνας της ΕΡΤ...), ποτέ δεν βλάπτει να το παίζεις δίπορτο.
---
πηγή: Xρ. Ξανθάκης (Ε) / zoornalistas
---
*
Ανασυγκρότηση
***
*
Καλοκαίρι και καταχνιά στην Αγία Παρασκευή, μετά την πρόσφατη σύγκρουση Μακρυδημήτρη - Θωμόπουλου. Οπως έγινε γνωστό, ο πρόεδρος της ΝΕΡΙΤ γύρισε άρον άρον από την άδειά του τον Διευθυντή Περιεχομένου της εταιρείας και τον επέπληξε με αυστηρότητα. Ο λόγος; Οπως λένε στους διαδρόμους του Ραδιομεγάρου, όλη η ιστορία αφορούσε στη μετάδοση μιας εκδήλωσης. Και στο αν τα στιγμιότυπα που θα έδινε η ΝΕΡΙΤ θα ήταν βιντεοσκοπημένα ή «ζωντανά».
*
Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
Οι φαρμακόγλωσσοι διαδρομιστές και η μελαγχολία της Μεσογείων
Καλοκαίρι και καταχνιά στην Αγία Παρασκευή, μετά την πρόσφατη σύγκρουση Μακρυδημήτρη - Θωμόπουλου. Οπως έγινε γνωστό, ο πρόεδρος της ΝΕΡΙΤ γύρισε άρον άρον από την άδειά του τον Διευθυντή Περιεχομένου της εταιρείας και τον επέπληξε με αυστηρότητα. Ο λόγος; Οπως λένε στους διαδρόμους του Ραδιομεγάρου, όλη η ιστορία αφορούσε στη μετάδοση μιας εκδήλωσης. Και στο αν τα στιγμιότυπα που θα έδινε η ΝΕΡΙΤ θα ήταν βιντεοσκοπημένα ή «ζωντανά».
Σύμφωνα, λοιπόν, με τους φαρμακόγλωσσους διαδρομιστές, το συζητήσανε το ζήτημα στη ΝΕΡΙΤ, το κουβεντιάσανε, το φέρανε από 'δώ το πήγανε από 'κεί και εν τέλει συμφωνήσανε σε μία κοινή γραμμή πλεύσης. «Θα κάνουμε αυτό», είπαν, «και τέρμα και τελείωσε, δεν πρόκειται να ασχοληθούμε άλλο. Υπάρχει συγκεκριμένο πρόγραμμα και συγκεκριμένη λογική σε αυτό το πρόγραμμα που θέλουμε να βγάλουμε στον αέρα».
Λογάριαζαν βεβαίως χωρίς τον ξενοδόχο. Οπου ξενοδόχος το γνωστό σύστημα «πέφτει τηλεφωνάκι από το καλό το γραφείο». Κι όταν πέφτει τέτοιου είδους τηλεφωνάκι, κάποιοι άνθρωποι φροντίζουν να μην το σηκώσουν και πάνε βόλτα. Κάποιοι άλλοι ωστόσο, όχι μόνο το σηκώνουν αλλά ξεκινούν κιόλας τη συνδιάλεξη με τη φράση «πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;». Φράση-κλειδί αναμφιβόλως, για να καταλαβαίνει αμέσως ο απέναντι και να μην χρονοτριβούμε.
Κάπως έτσι κύλησε το στόρι στα πέριξ της Μεσογείων και κάπως έτσι τα πήρε στο κρανίο ο κύριος Πρόεδρος. Και τον γύρισε πίσω από την άδειά του τον Διευθυντή Περιεχομένου, με προσωπική του πρωτοβουλία. Και το Διοικητικό Συμβούλιο; Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας δεν ασχολήθηκε καθόλου με το ζήτημα, δεν είναι δικαιοδοσία του, άλλωστε. Αλλά το ερώτημα είναι άλλο: Πώς θα συνεργαστούν στο μέλλον οι δύο άνδρες, μετά το συμβάν;
Οι καλές γλώσσες λένε ότι όλα τα προβλήματα λύνονται με το χαμόγελο. Οι κακές γλώσσες επιμένουν ότι όχι μόνο τέλειωσε το χαμόγελο στην Αγία Παρασκευή, αλλά στην επόμενη αφορμή δεν θα μείνουμε στην αυστηρή επίπληξη. Εδώ βεβαίως μπαίνει και το θέμα του «τηλεφωνήματος» που έγραφα και πιο πάνω, διότι σημασία έχει και ποιος (ή ποια...) είναι στην άλλη άκρη της γραμμής και σου δίνει εντολές. Θέλει ή δεν θέλει να σε προστατεύσει; Κι άμα θέλει, το μπορεί; Ή μήπως δεν γίνεται, όσο και να προσπαθήσει;
Οπως καταλαβαίνετε, ούτε μια μέρα δεν βαριούνται στη Μεσογείων. Και έπεται συνέχεια, καθώς μόλις επιστρέψουν στη βάση τους τα μέλη του Εποπτικού Συμβουλίου, θα πρέπει να εγκρίνουν το νέο οργανόγραμμα της ΝΕΡΙΤ. Στο οποίο νέο οργανόγραμμα δεν υπάρχει χώρος για τη Γενική Διεύθυνση Περιεχομένου και τις σούπερ αυξημένες αρμοδιότητές της. Ισως γι' αυτό κάποιες ψυχές κυκλοφορούν ήδη με αντιστασιακή παντιέρα στους διαδρόμους του Ραδιομεγάρου και βρυχώνται ότι θα διασφαλίσουν τα συμφέροντα των εργαζομένων. Οπως έχει αποδείξει η ιστορία (και ο αγώνας της ΕΡΤ...), ποτέ δεν βλάπτει να το παίζεις δίπορτο.
---
πηγή: Xρ. Ξανθάκης (Ε) / zoornalistas
---
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου