Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα "κούρεμα". Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα "κούρεμα". Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

... Τα ταμεία μας "ληστεύονται" ...

*
Παρατύπως
***
*
 ...και τα συνδικάτα κάνουν λόμπι !!!
(για να μη λέμε ότι δεν ξέραμε, δεν γνωρίζαμε, σε άλλους αναθέσαμε τις ζωές μας, τη σύνταξη μας, το μέλλον μας) 
.
"Να πώς μας… σώζει η κυβέρνηση Παπαδήμου"
.
- Tα ασφαλιστικά ταμεία "κουρεύονται" για να μην πτωχεύσουμε 
.
- Τα συνδικάτα τι κάνουν;
.
«Από τις προτεινόμενες διατάξεις ενδέχεται να προκληθεί επί των προϋπολογισμών των Ασφαλιστικών Φορέων (ν.π.δ.δ., κατά βάση επιχορηγούμενα από τον κρατικό προϋπολογισμό) μείωση της περιουσίας τους, από την απομείωση τίτλων του ελληνικού Δημοσίου που κατέχουν, εφόσον υπαχθούν στη διαδικασία αναδιάρθρωσης του Δημοσίου Χρέους».
.
Αυτά γράφει επί λέξει η έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους επί του νομοσχεδίου που κατατέθηκε στις 21/2 το βράδυ στη Βουλή και αφορά το πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων (το περίφημο PSI). Με μια απόφαση που μας παρουσιάζεται ως σωτήρια για την οικονομία, αφού δήθεν μειώνει το ελληνικό χρέος,θα επέλθει μείωση της περιουσίας των ταμείων, δηλαδή της συλλογικής περιουσίας των εργαζομένων.
.
Η καταλήστευση των αποθεματικών των ταμείων, που θα σημάνει ακόμη μεγαλύτερη φτώχεια για τους σημερινούς και αυριανούς ασφαλισμένους, προσφέρεται βορρά στους δανειστές μας, οι οποίοι ροκανίζουν σιγά-σιγά και τα τελευταία περιουσιακά στοιχεία του Δημοσίου, οδηγώντας σε πλήρη κατάρρευση την κοινωνική ασφάλιση. Στο δίλημμα νέα δανειακή σύμβαση ή χρεοκοπία, η κυβέρνηση απαντά με μεγαλύτερο δανεισμό και χρεοκοπία,ξεπουλώντας και υποθηκεύοντας τα πάντα για να παραμείνουμε δήθεν στην Ευρωζώνη.
.
Το ερώτημα που προκύπτει προς τις ενώσεις του Τύπου: πώς σκέφτονται να αντιμετωπίσουν αυτή την κατάσταση που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια τα ασφαλιστικά ταμεία μας σε πλήρη χρεοκοπία;
Από το περσινό καλοκαίρι, που τέθηκε σε συζήτηση το πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων και η συμμετοχή των ασφαλιστικών ταμείων σε αυτό, τα συνδικάτα του κλάδου μας κινήθηκαν με τη γνώριμη τακτική των συναντήσεων, των συσκέψεων, των παρασυσκέψεων και των διαδρομίστικων κινήσεων.

.
Επαφές που δεν είναι σε γνώση ούτε όλων των ενώσεων (και δεν εννοούμε μόνο τις δημοσιογραφικές), ούτε καν των διοικητικών συμβουλίων. Μετά την αρνητική τοποθέτηση (κάτω από την πίεση των Ενώσεων) του προηγούμενου Δ.Σ. του ΕΤΑΠ σε ενδεχόμενη συμμετοχή στην ανταλλαγή ομολόγων, λίγα πράγματα έχουν γίνει και ακόμη λιγότερα έχουν δημοσιοποιηθεί:
.
Η απάντηση της Τράπεζας της Ελλάδας σε εξώδικο της ΠΟΕΣΥ, δεν έχει δοθεί καν στη δημοσιότητα. Η Τράπεζα της Ελλάδας, εν λευκώ, έχει διαχειριστεί τα αποθεματικά του ΕΤΑΠ ΜΜΕ, τοποθετώντας τα σε ομόλογα του ελληνικού Δημοσίου, που σήμερα "κουρεύονται" χωρίς να υπάρχει περιθώριο αντίδρασης.

.
Με τον ίδιο τρόπο δεν έχει δημοσιοποιηθεί η απόφαση (;) της ΠΟΕΣΥ να συνυπογράψει την δικαστική προσφυγή που έχουν αποφασίσει οι συλλογικοί φορείς νομικών, γιατρών και μηχανικών κατά της Τράπεζας της Ελλάδας για τη διαχείριση των αποθεματικών των ασφαλιστικών τους ταμείων.
.
Την ίδια ώρα πραγματοποιούνται συσκέψεις μερικών (!) ενώσεων και των ταμείων μας, πραγματοποιούνται συναντήσεις χωρίς κανείς να ενημερώνει και να κινητοποιεί τους χιλιάδες ασφαλισμένους του ΕΤΑΠ ΜΜΕ για το τι πραγματικά σημαίνει η εφαρμογή του νέου μνημονίου για την κοινωνική ασφάλιση στον κλάδο μας.
.
Αντίστοιχα με συσκέψεις πολλών ταχυτήτων και με περίεργες μεθοδεύσεις κινούνται τα συνδικάτα μας και για την προώθηση της ασφάλισης των εργαζομένων στα διαδικτυακά Μέσα και την επέκταση του αγγελιόσημου στο διαδίκτυο.
.
Δύο και πλέον χρόνια από την επιβολή της μνημονιακής χούντας στη χώρα μας και την ανηλεή επίθεση που δέχεται ο κλάδος μας με μειώσεις θέσεων εργασίας, μειώσεις αποδοχών, απολύσεις και κατάργηση κάθε εργασιακού δικαιώματος, οι συνδικαλιστικές ηγεσίες παραμένουν πιστές σε ένα «παλαιού τύπου» συνδικαλισμό του διαδρομισμού, της διαπλοκής, του συντεχνιασμού και της απόλυτης εξάρτησης από τα υπουργικά γραφεία και τους «συναδέλφους» υπουργούς και βουλευτές.
.
Οι χιλιάδες εργαζόμενοι και άνεργοι του κλάδου εξακολουθούν να μένουν παθητικοί θεατές. Ως πότε;
---
*

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

... τα αποθεματικά, η ΕΤΗΠΤΑ και οι άλλοι ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*
Μας αφορά το "κούρεμα";
*
Αντιγράφουμε από το μπλογκ της ΕΣΗΕΑ ...

"Ευρεία συνάντηση συντονισμού κοινής δράσης και ενεργειών με πρωτοβουλία της ΕΣΗΕΑ και τη συμμετοχή των Διοικήσεων των Ασφαλιστικών Ταμείων του Κλάδου, πραγματοποιήθηκε σήμερα υπό την προεδρία του Προέδρου της Ενώσεως Δ. Τρίμη.

Αντικείμενο της συνάντησης, στην οποία συμμετείχαν μέλη του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ, η Πρόεδρος του ΕΔΟΕΑΠ Ελένη Σπανοπούλου, ο Πρόεδρος του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ Κ. Τσουπαρόπουλος, ο Πρόεδρος της ΕΣΗΕΜΘ Μ. Βοϊτσίδης, ο Πρόεδρος της ΕΠΗΕΑ Μ. Γκανάς και ο Πρόεδρος της ΕΠΗΕΘ Γ. Τζάγιας, ήταν το μείζον θέμα του κουρέματος των αποθεματικών των Ασφαλιστικών μας Ταμείων, που αφορά τον σκληρά δοκιμαζόμενο κλάδο των ΜΜΕ.

Μετά από ουσιαστική συζήτηση, αλλά και την κατάθεση συγκεκριμένων στοιχείων από την πλευρά του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και του ΕΔΟΕΑΠ, αποφασίστηκε κοινό πλαίσιο δράσης και συγκεκριμένες ενέργειες για τη συστράτευση όλων των δυνάμεων του Κλάδου των ΜΜΕ στον αγώνα της ελληνικής κοινωνίας για τη σωτηρία, έστω την ύστατη ώρα του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, που ανήκει στους εργαζόμενους, στους συνταξιούχους και στις οικογένειες τους.

Συγκεκριμένα:
  • Ζητείται συνάντηση με τον Πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο, τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο, καθώς και τους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων.
  • Δυναμική και νομικά ισχυρή αντιμετώπιση του θέματος με κατάθεση εξωδίκων, αγωγών και μηνύσεων προς κάθε υπεύθυνο για την αυθαίρετη και μεθοδευμένη διαχείριση των αποθεματικών μας, με πρώτη την Τράπεζα της Ελλάδος.
  • Κοινή συνάντηση με τον δημοσιογράφο και υπουργό Επικρατείας Παντελή Καψή και όλους τους δημοσιογράφους- βουλευτές.
  • Δέσμευση όλων των μελών των επαγγελματικών Ενώσεων που συμμετέχουν στις Διοικήσεις των ασφαλιστικών μας Ταμείων ότι δεν θα ψηφίσουν το κούρεμα των αποθεματικών μας, ακόμη και αν ο ν.4046, άρθρο 3, παρ.8 τους απαλλάσσει από τις ποινικές, αστικές και διοικητικές τους ευθύνες.
Στο πλαίσιο αυτής της δράσης καλούμε όλες τις συνεργαζόμενες Ενώσεις σε εγρήγορση για την απόκρουση των μέτρων του μνημονίου, που κατεδαφίζουν τα εργασιακά και τα ασφαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων στα ΜΜΕ.

Οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ επί πολλές δεκαετίες με θυσίες, καταβάλλοντας εισφορές και χωρίς να επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό δημιούργησαν εύρωστα ταμεία με αποθεματικά, τα οποία αφού αυθαίρετα υφαρπάστηκαν, σήμερα καταληστεύονται"...

... με έκπληξη διαπιστώσαμε την απουσία της ΕΤΗΠΤΑ ...

... όπως και την άγνοια - το γράψαμε την περασμένη εβδομάδα - των συμβούλων για το έγγραφο της ΠΟΕΣΥ, με παρεμφερές αντικείμενο, προς την ΕΤΗΠΤΑ ...

... συμβαίνει κάτι;

... ή απλώς επαναλαμβάνονται οι διαδρομίστικες πρακτικές του δίδυμου Θεοχάρης - Μυλωνάς;

... όπως κι αν είναι, οφείλονται εξηγήσεις και διευκρινήσεις ...

---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*