Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα διαφημιστικά κονδύλια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα διαφημιστικά κονδύλια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Σε ποια ιστολόγια και ΜΜΕ πήγαιναν κονδύλια του ΚΕΕΛΠΝΟ

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Επί ΠΑΣΟΚ-ΝΔ
Πάρτι εκατομμυρίων ευρώ
στο ΚΕΕΛΠΝΟ
κατά την προεκλογική περίοδο


Μοίραζε χρήμα και για την προβολή πολιτικών προσώπων!

Ένα ατελείωτο πάρτι εκατομμυρίων ευρώ με τα διαφημιστικά κονδύλια του ΚΕΕΛΠΝΟ είχε στηθεί επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ – ΝΔ, ειδικά το 2014 η οποία ήταν προεκλογική χρονιά και οι ανάγκες προβολής πολιτικών προσώπων σε διάφορα ΜΜΕ φαίνεται ότι ήταν… μεγάλες.

Είναι χαρακτηριστικό ότι εκατομμύρια ευρώ κρατικού χρήματος δόθηκαν όχι μόνο σε γνωστά ΜΜΕ αλλά και σε ενημερωτικές ιστοσελίδες χαμηλής έως μηδαμινής επισκεψιμότητας, με ορισμένες περιπτώσεις να προκαλούν πολλά ερωτήματα αναφορικά με το ύψος των κονδυλίων που διατέθηκαν.

Το εντυπωσιακό έχει να κάνει με τον τρόπο που διατέθηκαν τα κονδύλια του ΚΕΕΛΠΝΟ, τα οποία δόθηκαν με την υπογραφή αλλεπάλληλων συμβάσεων κάτω των 20.000 ευρώ προκειμένου, όπως λένε, να μην απαιτείται κάθε φορά η σύγκλιση του διοικητικού συμβουλίου του οργανισμού.

Από τα αρχεία της διαφημιστικής δαπάνης του ΚΕΕΛΠΝΟ το 2014 προκύπτει επίσης και κάτι ακόμη. Σε πολλά από τα ΜΜΕ στα οποία δίνονταν τα «χρυσά» κονδύλια αναγράφεται δίπλα και το όνομα κάποιου πολιτικού προσώπου.

Το ερώτημα, λοιπόν, είναι εάν τα συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα είχαν μεσολαβήσει προκειμένου συγκεκριμένα ΜΜΕ να λάβουν διαφήμιση από το ΚΕΕΛΠΝΟ. Εάν, δηλαδή, πολιτικά πρόσωπα παρενέβαιναν για να λάβουν διαφήμιση από το ΚΕΕΛΠΝΟ μέσα μαζικής ενημέρωσης της αρεσκείας τους, προκειμένου στη συνέχεια να εξασφαλίσουν την προβολή τους στα ΜΜΕ και μάλιστα σε προεκλογικό χρόνο με κρατικό χρήμα.

Ιστοσελίδες με χαμηλή επισκεψιμότητα

Το documentonews.gr, παραθέτει ενδεικτικά μία σειρά κραυγαλέων περιπτώσεων ιστοσελίδων με χαμηλή επισκεψιμότητα επομένως και εμπορικότητα, οι οποίες έλαβαν διαφήμιση από το ΚΕΕΛΠΝΟ το 2014.

Η ιστοσελίδα www.defencenews.gr έχει αριθμό κατάταξης στο σύνολο των ελληνικών ιστοσελίδων 180.937, κι όμως σε 3μηνιαία σύμβαση που υπογράφεται την 1η Δεκεμβρίου 2014, λαμβάνει από το ΚΕΕΛΠΝΟ 5.000 ευρώ. Μάλιστα, παρόλο που τα επίσημα στοιχεία δείχνουν πόσο χαμηλή είναι η δημοφιλία της ιστοσελίδας, στη σύμβαση αναγράφεται πως αυτή «είχε 117 χιλιάδες επισκέψεις μόνο τον Σεπτέμβριο του 2014».

Στη θέση 670.163 όσον αφορά την κατάταξή της στο σύνολο των ελληνικών ιστοσελίδων βρίσκεται to site www.onecon.gr, αλλά παρόλα αυτά κατορθώνει να καρπωθεί 5 χιλιάδες από το ΚΕΕΛΠΝΟ. Τα παραδείγματα δεν σταματούν εδώ.

Λεφτά από το ΚΕΕΛΠΝΟ λάμβαναν ακόμα και τα blogs. Συγκεκριμένα το www.fimotro.blogspot.com λαμβάνει 12 χιλιάδες ευρώ, σύμφωνα με σύμβαση που υπογράφεται με το ΚΕΕΛΠΝΟ στις 22 Αυγούστου 2014. Το εν λόγω blog βρίσκεται στον αριθμό 7.302 αναφορικά με την επισκεψιμότητα που δέχεται στο σύνολο των ελληνικών ιστοσελίδων. Στην επίμαχη σύμβαση βέβαια αναγράφεται πως «Ο συγκεκριμένος ιστοχώρος αποτελεί τον πρώτο σε επισκεψιμότητα ενημερωτικό ιστολόγιο».

Υπάρχουν και περιπτώσεις που η επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων που λαμβάνουν χρήματα από το ΚΕΕΛΠΝΟ είναι τόσο χαμηλή που δεν υπάρχουν καν πληροφορίες κατάταξης για το συγκεκριμένο site. Χαρακτηριστική περίπτωση η ιστοσελίδα www.amesa.gr. Μολονότι σύμφωνα με σύμβαση που υπογράφεται στις 5 Σεπτεμβρίου 2014, λαμβάνει 16 χιλιάδες ευρώ από το ΚΕΕΛΠΝΟ, δεν ήταν δυνατόν να εντοπιστεί οποιαδήποτε πληροφορία για τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, η οποία μάλιστα δεν είναι σε λειτουργία.

Ένα ακόμα πιο ακραίο παράδειγμα είναι η ιστοσελίδα www.ellinesdimarxoi.gr. Και για τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα η επισκεψιμότητα φαίνεται πως είναι τόσο χαμηλή που δεν υπάρχουν πληροφορίες κατάταξης γι’ αυτήν. Κι όμως υπογράφει τρεις 3μηνίαιες συμβάσεις με το ΚΕΕΛΠΝΟ, συνολικής αξίας 48 χιλιάδων ευρώ. Όταν προσπαθήσαμε να εισέλθουμε στην ιστοσελίδα, διαπιστώσαμε ότι δεν λειτουργούσε.

* Τα στοιχεία κατάταξης της επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων προέρχονται από το site www.similarweb.gr το οποίο θεωρείται ως από τα πιο αξιόπιστα σε σχέση με την κατάταξη των ιστοσελίδων.
---
---
*

Κυριακή 8 Μαΐου 2016

... Τράπεζα Πειραιώς - "Δεύτε λάβετε διαφήμιση" ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*
Από την "Αυγή" στον "Ελεύθερο Τύπο" και την "Ημερησία"

Ιδού πως η Τράπεζα Πειραιώς ξόδευσε
το ασύλληπτο ποσό των 24,6 εκατ. ευρώ
για διαφήμιση, χορηγίες!




Το ασύλληπτο ποσό των 19,4 εκατ. ευρώ έδωσε σε διαφήμιση και 5,2 εκατ. ευρώ σε χορηγίες. Εδωσε χορηγία μέχρι σε ιδιωτικά μονοπώλια όπως το Χρηματιστήριο Αθηνών, όπου συμπτωματικά πρόεδρος είναι μέλος του Δ.Σ. της Τράπεζας Πειραιώς, ο Ιάκωβος Γεωργάνας.

του Χρήστου Ιωάννου

H διοίκηση της Τράπεζας επέλεξε να ανακοινώσει τη σχετική λίστα με τις δαπάνες διαφήμισης και τις χορηγίες του 2015 (άρθρο 6 του ν. 4374/2016) στις 9.30 μ.μ. το βράδυ της Πέμπτης. Ήταν η τελευταία τράπεζα αφού οι υπόλοιπες είχαν δημοσιοποιήσει τη σχετική λίστα μία ημέρα νωρίτερα.

Είναι γνωστό σε όλους πως η Τράπεζα Πειραιώς, η οποία έχει "χωνέψει" περισσότερα από 14 δισ. ευρώ Ελλήνων φορολογουμένων πληρώνει πολλά για διαφήμιση. Αυτό επιβεβαιώθηκε από τη σχετική λίστα η οποία μεταξύ άλλων έδειξε ότι σημαντικά ποσά δαπανώνται και στο εξωτερικό.

Είναι όμως ακατανόητο το γεγονός ότι εφημερίδες με κυκλοφορία μικρή (σχετικά με άλλες εφημερίδες) όπως είναι ο Ελεύθερος Τύπος (εταιρεία SABD) να λαμβάνει διαφήμιση της τάξης των 286.630 ευρώ ετησίως.

Επίσης είναι αδιανόητο η ανύπαρκτη σε κυκλοφορία, κομματική εφημερίδα, ΑΥΓΗ να παίρνει το ποσό των 223.500 ευρώ και η εφημερίδα Ημερησία (Μπόμπολας) με ελάχιστα φύλλα ημερησίως στο περίπτερο να παίρνει 194.390 ευρώ!!! 

Δε γνωρίζουμε εάν αυτή η ειδική μεταχείριση οφείλεται στο γεγονός ότι εργαζόμενη της εφημερίδας εργάζεται και στο γραφείο Τύπου της τράπεζας.

Επίσης η εταιρεία DA (Ποντίκι) έλαβε 190.000 ευρώ και το ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡI.gr 187.500 ευρώ.

Ξεφεύγει κάθε λογικής το ποσό των 147.500 ευρώ, που δόθηκε στην Σερραϊκή εφημερίδα του Αθανασίου Αραμπατζή ο οποίος εμφανίζεται στις Γενικές Συνελεύσεις των τραπεζών και κάνει κηρύγματα συνήθως υπέρ των προέδρων!

Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που "βγάζουν μάτι", όπως το ποσό που δίνεται στην εταιρεία Premium που έχει το σάιτ Reporter.gr, η οποία λαμβάνει για διαφήμιση 172.000 ευρώ!

Ενδιαφέρον έχει ότι ένα τεράστιο ποσό 2,871 εκατ. ευρώ δίνει η Τράπεζα Πειραιώς στο Πολιτιστικό Ιδρυμα του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, πρόεδρος του οποίου είναι η κυρία Σοφία Στάικου, σύζυγος του προέδρου της Τράπεζας Πειραιώς, Μιχάλη Σάλλα.

Ας δούμε τα μεγαλύτερα ποσά που έδωσε η Τράπεζα σε διαφημίσεις:

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ: 1.236.000 ευρώ

ΔΟΛ: 1.115.000 ευρώ
(επιπλέον ΔΟΛ DIGITAL 101.000 ευρώ και ΒΗΜΑ FM 172.990 ευρώ).

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΘΝΟΣ: 1.079.950 ευρώ
(επιπλέον ΗΜΕΡΗΣΙΑ 194.390 ευρώ)

ΑΝΤΕΝΑ: 869.890 ευρώ

ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ (MEGACHANNEL): 616.000 ευρώ

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: 574.470

ALPHA ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ: 444.940 ευρώ

FORTHNET MEDIA HOLDINDS: 423.990 ευρώ

REAL Ρ/Δ: 437.990 ευρώ
(επιπλέον REAL MEDIA: 337.640 ευρώ)

ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (STAR): 294.270 ευρώ

ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ: 335.000 ευρώ

ΧΟΡΗΓΙΕΣ

Το μεγαλύτερο ποσό δίνεται στο Πολιτιστικό Ιδρυμα της Τράπεζας Πειραιώς (2,871 εκατ. ευρώ).
Εντύπωση προκαλεί η χορηγία των 30.000 ευρώ προς την εταιρεία Ελληνικά Χρηματιστήρια, η οποία εκμεταλλεύεται μονοπωλιακά το Χρηματιστήριο Αθηνών. Στην εταιρεία συμπτωματικώς πρόεδρος είναι το μέλος του Δ.Σ. της Τράπεζας Πειραιώς, Ιάκωβος Γεωργάνας.
Επίσης ποσό 100.000 ευρώ δίνεται στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών.

Υπάρχουν και άλλες παράξενες περιπτώσεις και γι΄ αυτό αξίζει όλοι να δούνε τη λίστα της Τράπεζας Πειραιώς.



Όλη τη λίστα μπορείτε να τη δείτε εδώ
---
---
*