Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

... ο Λουκιανός, ο "Μικρός Ήρωας" και το Πρώτο Θέμα ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Όταν ο Λουκιανός Κηλαηδόνης
δήλωνε πως απεχθάνεται το Πρώτο Θέμα


Αφορμή στάθηκε μία παγαποντιά της εφημερίδας, να χρησιμοποιήσει το μουσικό θέμα του τραγουδιού του Λουκιανού «Μικρός Ήρωας» στο τηλεοπτικό σποτ που διαφήμιζε την προσφορά των τευχών του γνωστού ιστορικού περιοδικού με τον ομώνυμο τίτλο. Και αυτό παρά την εκ των προτέρων ρητή απαγόρευση του συνθέτη. 


Η δήλωση του Λουκιανού ήταν όλα τα λεφτά: «Το 'Πρώτο Θέμα' δεν το διαβάζω, δεν ανήκω στον πολιτικό χώρο που εκφράζει και το απεχθάνομαι. Δεν θέλω να συνδεθεί η μουσική μου με τη συγκεκριμένη εφημερίδα, διότι μου είναι αντιπαθής με όσα έχει κάνει μέχρι τώρα».

Στο εξώδικο που έστειλε στο «Πρώτο Θέμα» ανέφερε μεταξύ άλλων: «Με έκπληξη, οργή και αγανάκτηση διαπίστωσα χθες, 10.10.2013, ότι η παραπάνω σύνθεσή μου, χωρίς τους στίχους, χρησιμοποιείται ως μουσική επένδυση σε τηλεοπτικούς σταθμούς, για τη μετάδοση διαφήμισης προσφοράς της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" των τευχών του γνωστού ιστορικού περιοδικού με τον ομώνυμο τίτλο.

Επειδή στη χρήση του πνευματικού μου έργου έχετε προβεί χωρίς την κατά νόμο απαιτούμενη άδειά μου, ως εκ περισσού σας απαγορεύω κάθε περαιτέρω χρήση του, σας καλώ να παύσετε άμεσα την ήδη γενομένη προσβολή των ηθικών και περιουσιακών δικαιωμάτων μου επί του προαναφερόμενου έργου μου και σας δηλώνω ότι επιφυλάσσομαι κάθε δικαιώματός μου που απορρέει από την προσβολή του».
---
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου