*
Η ΣΥΡΙΖΕΡΤ, οι προσλήψεις και η τηλεθέαση
Στάσεις εργασίας ξεκίνησαν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ για τα χρονίζοντα -όπως λένε σε ανακοίνωσή τους- «προβλήματα που εντείνουν τις αδικίες, με αντίκτυπο στο ομαλό εργασιακό κλίμα». Ζητούν μεταξύ άλλων και συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό Νίκο Παππά. Και μεταξύ άλλων ζητούν «πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού σε ειδικότητες σε όλη την επικράτεια». Τι, κι άλλες προσλήψεις;
Τα σκηνικά του κεντρικού δελτίου της ΕΡΤ επανασχεδιάστηκαν και αναμορφώθηκαν, με κόστος 24.000 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) ενώ το Δ.Σ. άναψε πράσινο «φως» σε επτά παραγωγές με συνολικό κόστος 582.0422,36 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) και επιπλέον 57.377,84 ευρώ για εργοδοτικές εισφορές. Ωραία τα σκηνικά, ωραίο το νέο δελτίο, ο Νίκος Παναγιωτόπουλος έχει ακόμη άγχος αλλά δεν είναι κι άσχημη η προσπάθειά του. Ωστόσο οι «αριστερίζουσες» (σ.σ. ποια Αριστερά εν έτει 2017; Λέτε τώρα…) παρεμβάσεις που μόνο στόχο έχουν να εκθειάζουν το έργο της κυβέρνησης (Ακριβοπούλου, Γιάμαλη κλπ.) προκαλούν τον γέλωτα…
Οι τηλεθεατές της ΕΡΤ λοιπόν ακούν για επιτυχημένη συμφωνία στο Eurogroup, για ευοίωνο μέλλον, για χαμογελαστά πρόσωπα, για προσλήψεις κλπ. και όχι για την επιστροφή των θεσμών, τη μείωση του αφορολόγητου και την περικοπή των συντάξεων. Πού είναι το τέλος της λιτότητας, Κατερίνα μου;
Brexit
Το καλοκαίρι, με την Αγγλία να ζει στον… πυρετό του δημοψηφίσματος για παραμονή στην ευρωζώνη, εκδόθηκε η εφημερίδα «The New European» στοχεύοντας στο 48% όσων ψήφισαν ενάντια στο Brexit. Υποτίθεται ότι η έκδοσή της θα ήταν για λίγο καιρό ωστόσο καθιερώθηκε εντέλει και, με τιμή 2 λιρών εντύπως και 20 λιρών για συνδρομή 13 εβδομάδων, ήδη απέκτησε το φανατικό της κοινό.
Στη σφαίρα της φαντασίας
«Προβλέψεις στο περίπτερο»: κάποτε στοιχηματικό ένθετο στον «Ελεύθερο Τύπο», αργότερα ένθετο στην «Espresso» και εδώ και πέντε χρόνια… στο περίπτερο, με τιμή 1 ευρώ κάθε Τρίτη και Παρασκευή. Η εφημερίδα που ανήκει στον εκδότη Γιάννη Φιλιππάκη προχωρά ένα βήμα παρακάτω, και σε λίγο καιρό θα εκδοθεί ως ημερήσια, «σε τιμή έκπληξη» όπως λένε. Συνάμα, επειδή διαδίδονται και γράφονται διάφορα περί νέου ημερήσιου πολιτικού φύλλου από τον Φιλιππάκη (που εκδίδει ήδη τη «Δημοκρατία» και την «Espresso»), ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας.
Δρόμο
Ούτε τέσσερις μήνες δεν κράτησε η συνεργασία του Πέτρου Κωστόπουλου με την DPG Digital Media του Δημήτρη Γιαννακόπουλου. Είχε τη διεύθυνση των lifestyle Μέσων και από χθες αποτελεί παρελθόν.
Αναμενόμενο
23% τηλεθέαση έκανε προχθές, Τετάρτη, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha με τον Αντώνη Σρόιτερ έναντι 21% του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου. Επιμέρους η επικράτησή του ήταν απόλυτη στο κοινό 15-44 (25% έναντι 6%). Λογικό διότι το δελτίο του Alpha είναι κυρίαρχο εδώ και πολύ καιρό ενώ για τον ΑΝΤ1 πέρασε ο ενθουσιασμός της αλλαγής και του νέου παρουσιαστή. Ακολούθησαν ΣΚΑΪ με 13,3%, Star με 10%, ΕΡΤ με 3,3% (ολοένα σε πτώση) και Epsilon TV με 2,6%.
Ανασυγκρότηση
Αλιεύσαμε από τα media του Νίκου Μποζιονέλου στην εφημερίδα «Sportday»
Η ΣΥΡΙΖΕΡΤ, οι προσλήψεις και η τηλεθέαση
Στάσεις εργασίας ξεκίνησαν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ για τα χρονίζοντα -όπως λένε σε ανακοίνωσή τους- «προβλήματα που εντείνουν τις αδικίες, με αντίκτυπο στο ομαλό εργασιακό κλίμα». Ζητούν μεταξύ άλλων και συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό Νίκο Παππά. Και μεταξύ άλλων ζητούν «πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού σε ειδικότητες σε όλη την επικράτεια». Τι, κι άλλες προσλήψεις;
Τα σκηνικά του κεντρικού δελτίου της ΕΡΤ επανασχεδιάστηκαν και αναμορφώθηκαν, με κόστος 24.000 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) ενώ το Δ.Σ. άναψε πράσινο «φως» σε επτά παραγωγές με συνολικό κόστος 582.0422,36 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) και επιπλέον 57.377,84 ευρώ για εργοδοτικές εισφορές. Ωραία τα σκηνικά, ωραίο το νέο δελτίο, ο Νίκος Παναγιωτόπουλος έχει ακόμη άγχος αλλά δεν είναι κι άσχημη η προσπάθειά του. Ωστόσο οι «αριστερίζουσες» (σ.σ. ποια Αριστερά εν έτει 2017; Λέτε τώρα…) παρεμβάσεις που μόνο στόχο έχουν να εκθειάζουν το έργο της κυβέρνησης (Ακριβοπούλου, Γιάμαλη κλπ.) προκαλούν τον γέλωτα…
Οι τηλεθεατές της ΕΡΤ λοιπόν ακούν για επιτυχημένη συμφωνία στο Eurogroup, για ευοίωνο μέλλον, για χαμογελαστά πρόσωπα, για προσλήψεις κλπ. και όχι για την επιστροφή των θεσμών, τη μείωση του αφορολόγητου και την περικοπή των συντάξεων. Πού είναι το τέλος της λιτότητας, Κατερίνα μου;
Brexit
Το καλοκαίρι, με την Αγγλία να ζει στον… πυρετό του δημοψηφίσματος για παραμονή στην ευρωζώνη, εκδόθηκε η εφημερίδα «The New European» στοχεύοντας στο 48% όσων ψήφισαν ενάντια στο Brexit. Υποτίθεται ότι η έκδοσή της θα ήταν για λίγο καιρό ωστόσο καθιερώθηκε εντέλει και, με τιμή 2 λιρών εντύπως και 20 λιρών για συνδρομή 13 εβδομάδων, ήδη απέκτησε το φανατικό της κοινό.
Στη σφαίρα της φαντασίας
«Προβλέψεις στο περίπτερο»: κάποτε στοιχηματικό ένθετο στον «Ελεύθερο Τύπο», αργότερα ένθετο στην «Espresso» και εδώ και πέντε χρόνια… στο περίπτερο, με τιμή 1 ευρώ κάθε Τρίτη και Παρασκευή. Η εφημερίδα που ανήκει στον εκδότη Γιάννη Φιλιππάκη προχωρά ένα βήμα παρακάτω, και σε λίγο καιρό θα εκδοθεί ως ημερήσια, «σε τιμή έκπληξη» όπως λένε. Συνάμα, επειδή διαδίδονται και γράφονται διάφορα περί νέου ημερήσιου πολιτικού φύλλου από τον Φιλιππάκη (που εκδίδει ήδη τη «Δημοκρατία» και την «Espresso»), ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας.
Δρόμο
Ούτε τέσσερις μήνες δεν κράτησε η συνεργασία του Πέτρου Κωστόπουλου με την DPG Digital Media του Δημήτρη Γιαννακόπουλου. Είχε τη διεύθυνση των lifestyle Μέσων και από χθες αποτελεί παρελθόν.
Αναμενόμενο
23% τηλεθέαση έκανε προχθές, Τετάρτη, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha με τον Αντώνη Σρόιτερ έναντι 21% του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου. Επιμέρους η επικράτησή του ήταν απόλυτη στο κοινό 15-44 (25% έναντι 6%). Λογικό διότι το δελτίο του Alpha είναι κυρίαρχο εδώ και πολύ καιρό ενώ για τον ΑΝΤ1 πέρασε ο ενθουσιασμός της αλλαγής και του νέου παρουσιαστή. Ακολούθησαν ΣΚΑΪ με 13,3%, Star με 10%, ΕΡΤ με 3,3% (ολοένα σε πτώση) και Epsilon TV με 2,6%.
---
πηγή: εφημερίδα «Sportday» / media
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου