Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018

Ο Σάτυρος των media γράφει...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Η Ίρις πάλι στο σφυρί

Μέσα στο κατακαλόκαιρο βγαίνει (πάλι) στο σφυρί η περιουσία της άλλοτε κορυφαίας εκτυπωτικής μονάδας του ελληνικού χώρου.

Αναφερόμαστε, βέβαια, στην Ίρις, που άλλοτε ανήκε στο Συγκρότημα Λαμπράκη. Τα ακίνητα και τα μηχανήματα της ιστορικής εκτυπωτικής μονάδας βγαίνουν σε πλειστηριασμό, την Τετάρτη, από την Τράπεζα Πειραιώς, πίσω από την οποία στοιχίζονται Εθνική και Alpha για δικές τους απαιτήσεις.

Δυστυχώς, η διαδικασία είναι καταδικασμένη να αποβεί άγονη, αφού η τιμή της πρώτης προσφοράς ξεπερνά τα 35 εκατ. ευρώ. Οι ενδιαφερόμενοι (αν υπάρχουν...) προφανώς θα περιμένουν να πέσει χαμηλότερα.
---
Κρύψε τα δάνεια μέσω Forthnet. Μπορείς!

Η τραπεζική προεργασία εξελίχθηκε σε επιχειρηματικό πλάνο.


Τι κι αν η νομοθεσία δεν επιτρέπει ο επιχειρηματίας να έχει ταυτόχρονα και ελεύθερη και συνδρομητική τηλεόραση. Εκεί θα κολλήσουμε τώρα; Στην Ελλάδα ζούμε.

Όμως, να ξέρετε, η επένδυση βασικά σε ένα πράγμα αποσκοπεί. Στο να... μπερδευτούν τα δανεικά. Να ανακατευτούν όλα μαζί. Να μεγαλώσουν τόσο πολύ, ώστε να είναι τεράστιο το ψαλίδι σε αυτά. Με κύριο επιχείρημα το "αναπτυξιακό σχέδιο", που θα δημιουργήσει ένα νέο τεράστιο όμιλο, θα πέσει χοντρό κούρεμα στα δάνεια.

Και έτσι θα κρυφτούν τα παλαιά δάνεια. Που είναι περισσότερα από αυτά της Fortnet.
---
Τι έκανε η Δικαιοσύνη;

Διακομματική ερώτηση στη Βουλή.

Από βουλευτές στον Σταύρο Κοντονή για το τι έπραξε ή παρέλειψε να πράξει η Δικαιοσύνη, μετά την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, ως προς την διερεύνηση των θαλασσοδανείων των media. Να δούμε τι θα απαντήσει ο Υπουργός Δικαιοσύνης. Η πραγματικότητα είναι πάντως μια και ξεκάθαρη.

Η Δικαιοσύνη δεν έκανε τίποτα.
---
Ο τηλεθεατής γουστάρει Survivor

Πριν ξανακράξει στο Facebook τους πολιτικούς, ας σκεφτεί ποιον "πολιτισμό" υποστηρίζει.

Συνεπώς, και ποια τηλεόραση παρακολουθεί. Τι προϊόν θέλει να του προσφέρουν τα κανάλια. Το οποίο αυτός, εμμέσως πλην σαφώς, χρηματοδοτεί. Γιατί με τα... δικά του κουκιά μοιράζουν στα κανάλια την διαφήμιση οι διαφημιστικές και τα media shop.

Με το Survivor, αναδείχθηκε την σεζόν που ολοκληρώθηκε (2017-18) πρώτος ο ΣΚΑΪ. Στο διάστημα από τις 2 Οκτωβρίου 2017 ως την 1η Ιουλίου 2018, στις ηλικίες 18-54, είχε μέση τηλεθέαση 15,9%, έναντι 15,1% που είχε τη σεζόν 2016-17. Δεύτερος τερμάτισε ο Alpha με 15% (14,2%) και τρίτο το Star με 13%, σημειώνοντας άνοδο σημαντική άνοδο 1,6%. Τέταρτος και με σημαντική υποχώρηση ήταν ο ΑΝΤ1 με 12,8% (13,7%).

Το Epsilon TV έμεινε στα ίδια επίπεδα (5,5% έναντι 5,4%).

---
fmvoice
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου