Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

ΜΜΕ - διάφορα, αλλά όχι αδιάφορα

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Ενίσχυση του Τύπου
επί των μισθοδοτούμενων θέσεων

Προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης των εφημερίδων αναλογικά με τις μισθοδοτούμενες θέσεις εργασίας που διαθέτουν κινείται η κυβέρνηση. Στην Ευρώπη υπάρχει πολλών επιπέδων πολιτική για τη στήριξη των εφημερίδων, χωρίς όμως να διαφαίνονται οι προθέσεις της κυβέρνησης για τη μεταφορά τους και στην Ελλάδα. Η παλαιότερη ιδέα που είχε κατατεθεί ήταν για την ύπαρξη ενός επενδυτικού ταμείου, από το οποίο θα μπορούν οι εφημερίδες να αντλούν κεφάλαια.

Κύκλος εργασιών
25 εκατ. ευρώ για την Άλτερ Έγκο

Και ενώ η Άλτερ Έγκο ΜΜΕ διεκδικεί την έκτη άδεια εθνικής εμβέλειας γενικής στόχευσης, τα δημοσιευμένα οικονομικά της στοιχεία δείχνουν έκρηξη του τζίρου της. Έχοντας αποκτήσει εφημερίδες «Βήμα» και «Νέα» ο κύκλος εργασιών της ανήλθε το 2018 σε 25.485.884 ευρώ, όταν την προηγούμενη χρονιά ήταν μόλις 7.874.841 ευρώ. Το κόστος των πωλήσεων αυξήθηκε σε 19.626.625 ευρώ το 2018, έναντι 5.813.988 ευρώ το 2017.
Η εταιρεία ήταν ζημιογόνος κατά 422.250 ευρώ, έναντι 15.342.507 ευρώ το 2017. Η καθαρή της θέση –απαραίτητη προϋπόθεση για τη χορήγηση άδειας– ήταν 14.061.417 ευρώ στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς. Το σύνολο των υποχρεώσεων της εταιρείας το 2019 ανέρχεται σε 5.189.549 ευρώ.

Στην ευρωπαϊκή ένωση
ραδιοφώνων AER, η Ε.Ι.Ι.Ρ.Α.

Eνεργό συμμετοχή στη διαβούλευση ευρωπαϊκών πολιτικών για τη ραδιοφωνία (ΡΦ), στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (ΕΚ) ανέπτυξε η ΕΙΙΡΑ, με την ιδιότητα του μέλους της ευρωπαϊκής ένωσης ραδιοφώνων, της «Association of European Radios (AER)»

Μικρότερες ζημίες για τη Huffpost

Τον έλεγχο του 71% της FAROSNET απέκτησε η 24 Media. Πρόκειται για την εταιρεία που ελέγχει το site της Huffington Post. Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά στοιχεία που έχουν δημοσιευτεί, οι πωλήσεις της εταιρείας κατά τη χρήση του 2017 ανήλθαν σε 642.190 ευρώ, από 427,345 ευρώ το 2016, ενώ τα οργανικά έξοδα της εταιρείας κατά τη χρήση του 2017 ανήλθαν σε 651.223 ευρώ, από 928,324 ευρώ το 2016, παρουσιάζοντας μια μείωση της τάξεως του 29,84%. Οι ζημίες της εταιρείας μετά από φόρους το 2017 έφτασαν τα 10.398 ευρώ.

Στήνονται… φίλτρα
λογοκρισίας στο Διαδίκτυο

Εκτός των τειχών των ελληνικών ΜΜΕ διεξάγεται μια τεράστια προεκλογική καμπάνια εναντίωσης στο άρθρο 13 της νέας ευρωπαϊκής Οδηγίας για τα Πνευματικά Δικαιώματα, που ψηφίζεται στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο την άλλη εβδομάδα. Bloggers, δημοσιογράφοι και ακτιβιστές πρωταγωνιστούν στην πανευρωπαϊκή καμπάνια «Pledge2019.eu», με την οποία καλούν σε όλες τις χώρες της ΕΕ τους ευρωβουλευτές να δηλώσουν αν θα καταψηφίσουν το εν λόγω άρθρο, το οποίο, σύμφωνα με τους διοργανωτές, εγκαθιδρύει τα φίλτρα λογοκρισίας στο διαδίκτυο. Σε διαφορετική περίπτωση θα καλέσουν σε καταψήφισή τους στις επερχόμενες ευρωεκλογές του Μαΐου.
---
Τυπολογίες
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου