Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φιλιππάκης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φιλιππάκης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

... "Espresso" - στον ύπνο πιάστηκαν τα σωματεία ...


*
Greektv.com
***
*
Νύχτα υπέγραψαν
τις συμβάσεις για τη "νέα" Espresso

Όταν λέμε ότι πιάστηκαν στον ύπνο, αυτό ακριβώς εννοούμε. Τη στιγμή που η ΕΣΗΕΑ προειδοποιούσε την ιδιοκτησία της ΝΕΠ και τον εκδότη Μ. Κυριακίδη να δώσει στοιχεία για τη μεταβίβαση της  Espresso στον Γ. Φιλιππάκη της "Δημοκρατίας", στο Παγκράτι δεκάδες εξαθλιωμένων εργαζομένων από την απληρωσιά του πρώην εκδότη τους, υπέγραφαν τις νέες συμβάσεις με τη νέα εταιρεία της εφημερίδας.

Βράδυ έγιναν οι συναντήσεις και φυσικά όχι με όλους. Το νούμερο "40" φαίνεται τελικά που έχει μια αλήθεια. Και τα μηνύματα, οι πληροφορίες ότι κάτι ετοιμάζεται υπήρχαν από το καλοκαίρι. Ως συνήθως όμως κάποιοι θυσιάζουν την συνδικαλιστική παρέμβαση στους εκδότες έναντι της διατήρησης θέσεων εργασίας. Κι ας είναι απλήρωτες. Τι (τους) πειράζει;

Αιφνιδιαστικά λοιπόν όπως λένε, έγινε η μεταβίβαση τίτλου. Και τα χρέη έμειναν στην παλιά εταιρεία που κάποτε πρόσφερε θέσεις εργασίας. Τι θα γίνει με όσους δεν υπέγραψαν νέα σύμβαση με τη νέα "Espresso"; Ε, θα περιμένουν να πάρουν τα χρωστούμενα από τον παλιό εκδότη. Εμένα μου λές. Ο εκδότης χορηγεί ήδη έδρα φαρμακευτικής στη Ρουμανία. Νέες αγορές, νέα Μέσα!
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*


                  ............... Συνδικάτο Τύπου Τώρα !!! ................

                                                                           *

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

... "Espresso" - από τον Αννα στον Καϊάφα(;) ...


*
ΕΣΗΕΑ
***
*
Σοβαρές εξελίξεις στην "ESPRESSO"

Η εκδότρια εταιρεία της εφημερίδας «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» (Δημοκρατικός Τύπος Α.Ε.) ισχυρίζεται από χθες ότι απέκτησε, με άγνωστο σε εμάς ως τώρα τρόπο, τον τίτλο της «ESPRESSO» και μυστικά επιλέγει ορισμένους από τους εργαζόμενους να εργαστούν υπό αδιευκρίνιστο καθεστώς.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ συναντήθηκε σήμερα το πρωί με τους υπεύθυνους της εταιρείας Δημοκρατικός Τύπος Α.Ε. (κυρίους Φιλιππάκη και Μαργωμένο) και απέστειλε πρόσκληση και προς τους εκπροσώπους της ΝΕΠ Α.Ε. (Κυριακίδης) απαιτώντας και από τις δύο πλευρές των εργοδοτών να διασφαλιστούν όλες οι θέσεις εργασίας και τα πλήρη δικαιώματα των εργαζομένων στην «ESRPESSO».

Έως ότου διευκρινιστούν όλες οι παράμετροι της μεταβίβασης του τίτλου το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ καλεί όλους τους συναδέλφους:
  • Να μην υπογράψουν με τη νέα εταιρεία κανένα ατομικό συμφωνητικό χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της Ένωσης.
  • Να επιστρέψουν αμέσως στην εργασία τους στη ΝΕΠ Α.Ε., ώστε να αποτραπεί ο όποιος ενδεχόμενος σχεδιασμός των κυρίων Κυριακίδη και Φιλιππάκη σε βάρος των δικαιωμάτων τους και των θέσεων εργασίας τους.
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*


                 ............... Συνδικάτο Τύπου Τώρα !!! ................



                                                                            *

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

... χυδαία συκοφαντική επίθεση εναντίον του Γ. Φιλιππάκη ...


*
Τυπολογίες
***
*
ΠΑΜΕ Τύπου & ΜΜΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το ΠΑΜΕ ΤΥΠΟΥ & ΜΜΕ καταγγέλλει την πρόεδρο του ΕΔΟΕΑΠ, Ελένη Σπανοπούλου, που σε χτεσινή γραπτή δήλωσή της, προσπαθώντας να παρουσιάσει το μαύρο άσπρο, κατέφυγε σε χυδαία συκοφαντική επίθεση σε βάρος του ΠΑΜΕ και συνδικαλιστών του, ισχυριζόμενη ότι ο συνδικαλιστής του ΠΑΜΕ και μέλος του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, Γ. Φιλιππάκης, προπηλάκισε την ίδια και άλλους συναδέλφους κατά τη διάρκεια της πρόσφατης ΓΣ του ΕΔΟΕΑΠ.
Το ΠΑΜΕ ΤΥΠΟΥ & ΜΜΕ διαψεύδει κατηγορηματικά ότι ο συγκεκριμένος ή οποιοσδήποτε άλλος συνάδελφος που συσπειρώνεται στις γραμμές του, προέβει σε βιαιοπραγίες. Το ΠΑΜΕ δεν χρησιμοποιεί ούτε έχει ανάγκη να προσφεύγει σε τέτοιες μεθόδους. Τοποθετείται καθαρά και ανοιχτά και αντιπαρατίθεται με επιχειρήματα με τις δυνάμεις του κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού.
Η πρόεδρος του ΕΔΟΕΑΠ ψεύδεται συνειδητά και σκόπιμα. Η διοίκηση του ΕΔΟΕΑΠ ακολουθώντας παρελκυστικές πρακτικές έκανε ότι περνούσε από το χέρι της, ώστε να εκφυλιστεί η Γενική συνέλευση και να μην πάρει αποφάσεις και τώρα επιχειρεί αντιπερισπασμό συκοφαντώντας συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ, με στόχο να συγκαλύψει την πραγματικότητα που λέει ότι η ίδια και το υπόλοιπο ΔΣ του οργανισμού ήταν προπομπός των σχεδιασμών κυβέρνησης και ΕΕ για το βούλιαγμα των Ταμείων.
Αυτά κατάγγελλε εξαρχής και διαχρονικά το ΠΑΜΕ Τύπου και ΜΜΕ, αναδεικνύοντας τις πολιτικές ευθύνες της διοίκησης του ΕΔΟΕΑΠ στη σταδιακή διαδικασία κατεδάφισης του Ταμείου. Αυτά είπαν και οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ στη Γενική Συνέλευση του Οργανισμού, προκαλώντας ενόχληση στη διοίκηση, η οποία προσπάθησε να εγκλωβίσει τη συνέλευση σε λογικές μακριά από την πολιτική ουσία του θέματος.
Οι εργαζόμενοι μπορούν να βγάλουν συμπεράσματα. Αυτά για τα οποία προειδοποιούσε το ΠΑΜΕ, επαληθεύονται πλήρως. Όσοι νομίζουν ότι με ψέματα και αθλιότητες θα αποπροσανατολίσουν τη συζήτηση και θα κρύψουν τις ευθύνες τους, είναι πέρα για πέρα γελασμένοι.
---
*