Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

... Τράγκας εν εξάλλω - καταλαβαίνετε ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Βόμβα Τράγκα: «Εγώ έφτιαξα τον Real»!

«Συνεχίζω ακάθεκτος τις εκπομπές μέχρι...»

Ο Γιώργος Τράγκας εξακολουθεί να πυροβολεί με υπονοούμενα - και όχι μόνο - για το μέλλον του στα πρωινά «ραδιοφωνικά σόου», όπως ο ίδιος χαρακτηρίζει τις εκπομπές του στον Real FM. Μαζί εξακολουθεί να επιτίθεται κατά Μητσοτάκη με μένος – και ας επαναλαμβάνει συνεχώς ότι «δεν έχω τίποτα προσωπικό». Σήμερα άρχισε την εβδομάδα με βολές, αλλά και με μια σιβυλλική αναφορά για τη συνέχειά του στον σταθμό. Είπε:


«Αδυνατώ να απαντήσω σε όλα (σημείωση: προφανώς σε όσα των ερωτούν με μηνύματα). Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι συνεχίζω ακάθεκτα τις εκπομπές μου έως ότου βρεθώ (μικρή σιωπή…). Καταλαβαίνετε…».

Σήμερα επιτέθηκε και στον Σημίτη για τα υψηλά δάνεια που πήρε η χώρα επί πρωθυπουργίας του («δεν καταλαβαίνω γιατί κυκλοφορεί ελεύθερος»), δεν άφησε ανέγγιχτο τον Καραμανλή («να πάψει να κάνει τον σιωπηλό μάρτυρα») και κάποια στιγμή συνέχισε με χρησμό: «Είμαι 67 χρονών», είπε αναφέροντας ότι σε έναν, ενάμιση χρόνο δεν θα μπορεί να κάνει ραδιόφωνο γιατί οι φωνητικές του χορδές έχουν ταλαιπωρηθεί από τα χρόνια και από το ζάχαρο. Επανέλαβε ότι βρίσκεται στον χώρο του ραδιοφώνου 30 και πλέον χρόνια και εκεί έριξε τη βόμβα: «Έχω φτιάξει 17 σταθμούς. Νομίζω ότι έφτιαξα και αυτόν. Άλλοι έβαλαν τα λεφτά, εγώ τον έφτιαξα…»
---
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου