*
"Έχω κατά καιρούς γράψει για ιατρικά νευροχειρουργικά θέματα σε διάφορες εφημερίδες και έντυπα. Να μου ζητάνε να… ΠΛΗΡΩΣΩ (!) για να γράψω, ομολογώ πως δεν μου έχει ξανασυμβεί. Μήπως πρέπει να παρέμβουν οι Ιατρικοί Σύλλογοι (λέμε τώρα…) και οι αρμόδιοι της πολιτείας (ξαναλέμε τώρα…) για να δούμε τι ακριβώς γίνεται εδώ? Για ευνόητους λόγους έχω σβήσει το όνομα αποστολέα – προφανώς η κοπελίτσα δεν φταίει σε τπτ, οι προϊστάμενοί της μάλλον της είπαν να στείλει το εν λόγω ομαδικό ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ mail σε μεγάλη ιατρική λίστα παραληπτών. Και για να έχουμε καλό ερώτημα, υποθέτω πως αν ήξεραν ποιός είμαι, πάλι για ευνόητους λόγους δεν θα το έστελναν σε μένα. Άρα απλά πήραν μια ομαδική λίστα με mails γιατρών. ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΛΙΣΤΑ ?"
Ανασυγκρότηση
***
*
Όπως το πάνε σιγά-σιγά θα ζητήσουν και από τους εργαζόμενούς τους που γράφουν λεφτά επειδή τους δίνουν χώρο σε σελίδες που …πουλάνε. Αυτό είναι τουλάχιστον το επιχείρημα της διεύθυνσης μάρκετινγκ του ΔΟΛ η οποία με μαζικό mail ζητά από γιατρούς να αρθρογραφήσουν στο περιοδικό Βήμα Donna έναντι αμοιβής. Όπως σημειώνεται στο mail που βλέπετε στη φωτό, το δέλεαρ για τους γιατρούς είναι η κυκλοφορία των 70.000 τευχών και η αναγνωσιμότητα των 322.000 πελατών. Η ταρίφα για τον γιατρό είναι 1.500 ευρώ συν το βιογραφικό του και φωτογραφία για ολοσέλιδο άρθρο 400 λέξεων και 800 ευρώ για μισή σελίδα 250 λέξεων!
Προφανώς υπονοείται στην ενημέρωση, ότι ο γιατρός που θα δεχθεί να πληρώσει απευθύνεται σε εν δυνάμει πελάτες του, τους οποίους μπορεί και να κερδίσει. Αρκεί να πληρώσει τον ΔΟΛ για αυτό. Νέα μόδα στον έντυπο Τύπο που καταρρέει χωρίς πάταγο. Για να είμαστε δίκαιοι με τον ΔΟΛ, την τακτική αυτή ακολουθούν εδώ και καιρό τα περιοδικά πάσης φύσεως και περιεχομένου. Στα περιφερειακά δε κανάλια η τακτική αυτή, απ΄όσο γνωρίζουμε αποφέρει μεγάλα έσοδα. Ολόκληρες ώρες on air προγράμματος παραδίδονται σε “επαγγελματίες” για να κάνουν διαφημιστικές εκπομπές. Η ταρίφα για αυτές μπορεί να ανέλθει και στις 80.000 το μήνα!
*
Τακτική μικρών καναλιών από τον ΔΟΛ,
ζητά λεφτά από αρθρογράφους!
Τη δόξα των μικρών τηλεοπτικών καναλιών που βγαίνουν στη γύρα και ζητάνε από επαγγελματίες να κάνουν εκπομπή πουλώντας τους τον “αέρα” τους έναντι αδρής αμοιβής, ζήλεψε ο ΔΟΛ. Ο οποίος ζητά από επαγγελματίες να αρθρογραφήσουν στα περιοδικά του και για τη δημοσίευση αυτή να πληρώσουν!
Όπως το πάνε σιγά-σιγά θα ζητήσουν και από τους εργαζόμενούς τους που γράφουν λεφτά επειδή τους δίνουν χώρο σε σελίδες που …πουλάνε. Αυτό είναι τουλάχιστον το επιχείρημα της διεύθυνσης μάρκετινγκ του ΔΟΛ η οποία με μαζικό mail ζητά από γιατρούς να αρθρογραφήσουν στο περιοδικό Βήμα Donna έναντι αμοιβής. Όπως σημειώνεται στο mail που βλέπετε στη φωτό, το δέλεαρ για τους γιατρούς είναι η κυκλοφορία των 70.000 τευχών και η αναγνωσιμότητα των 322.000 πελατών. Η ταρίφα για τον γιατρό είναι 1.500 ευρώ συν το βιογραφικό του και φωτογραφία για ολοσέλιδο άρθρο 400 λέξεων και 800 ευρώ για μισή σελίδα 250 λέξεων!
Προφανώς υπονοείται στην ενημέρωση, ότι ο γιατρός που θα δεχθεί να πληρώσει απευθύνεται σε εν δυνάμει πελάτες του, τους οποίους μπορεί και να κερδίσει. Αρκεί να πληρώσει τον ΔΟΛ για αυτό. Νέα μόδα στον έντυπο Τύπο που καταρρέει χωρίς πάταγο. Για να είμαστε δίκαιοι με τον ΔΟΛ, την τακτική αυτή ακολουθούν εδώ και καιρό τα περιοδικά πάσης φύσεως και περιεχομένου. Στα περιφερειακά δε κανάλια η τακτική αυτή, απ΄όσο γνωρίζουμε αποφέρει μεγάλα έσοδα. Ολόκληρες ώρες on air προγράμματος παραδίδονται σε “επαγγελματίες” για να κάνουν διαφημιστικές εκπομπές. Η ταρίφα για αυτές μπορεί να ανέλθει και στις 80.000 το μήνα!
Τη φωτογραφία βρήκαμε στην προσωπική σελίδα του Παναγιώτη Παπανικολάου, ο οποίος γράφει με αγανάκτηση, ζητώντας ευθύνες από τον Ιατρικό Σύλλογο για τη λίστα των email που κατέχει ο ΔΟΛ:
"Έχω κατά καιρούς γράψει για ιατρικά νευροχειρουργικά θέματα σε διάφορες εφημερίδες και έντυπα. Να μου ζητάνε να… ΠΛΗΡΩΣΩ (!) για να γράψω, ομολογώ πως δεν μου έχει ξανασυμβεί. Μήπως πρέπει να παρέμβουν οι Ιατρικοί Σύλλογοι (λέμε τώρα…) και οι αρμόδιοι της πολιτείας (ξαναλέμε τώρα…) για να δούμε τι ακριβώς γίνεται εδώ? Για ευνόητους λόγους έχω σβήσει το όνομα αποστολέα – προφανώς η κοπελίτσα δεν φταίει σε τπτ, οι προϊστάμενοί της μάλλον της είπαν να στείλει το εν λόγω ομαδικό ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ mail σε μεγάλη ιατρική λίστα παραληπτών. Και για να έχουμε καλό ερώτημα, υποθέτω πως αν ήξεραν ποιός είμαι, πάλι για ευνόητους λόγους δεν θα το έστελναν σε μένα. Άρα απλά πήραν μια ομαδική λίστα με mails γιατρών. ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΛΙΣΤΑ ?"
---
πηγή: http://mediatvnews.gr/
---
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου