Σάββατο 1 Απριλίου 2017

... "Κατάληψη ΕΣΗΕΑ" Vs Νίκου Χατζηνικολάου ...

*
ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΕΣΗΕΑ
***
*

Μια οφειλόμενη απάντηση
στον Νίκο Χατζηνικολάου

Γιατί τα αφεντικά δεν κάνουν ποτέ… «αθώες» ερωτήσεις!


Επειδή ο Νίκος Χατζηνικολάου έχει μπλοκάρει πολλούς από τους τους χρήστες του twitter οι οποίοι έκαναν retweet το άρθρο μας με την καταγγελία των εργαζόμενων σχετικά με τις συνθήκες εργασίας και τους οφειλόμενους μισθούς στον όμιλο Real Group (www.real.gr, ραδιόφωνο Real FM, εφημερίδα Real News, εφημερίδα Αληθινές Ειδήσεις, www.enikos.gr) δημοσιεύουμε και εδώ τον διάλογο με τον εκδότη, που κάποιοι δεν μπορείτε να δείτε.



Διαβάστε επίσης:
Νίκος Χατζηνικολάου: Μιντιάρχης στις πλάτες των απλήρωτων εργαζομένων
---
*

Με αθλητικό ραδιόφωνο η Cosmote TV στους 92

*
Ανασυγκρότηση
***
*
Νέος αθλητικός ραδιοσταθμός


Το έψαχνε πολύ καιρό να βγει και στα ερτζιανά η συνδρομητική υπηρεσία της Cosmote.
Ένας νέος αθλητικός ραδιοσταθμός λοιπόν εισέρχεται στον -κάθε άλλο παρά εύκολο- ανταγωνισμό με την ΕΡΑ Σπορ, το Σπορ FM 94.6 και το Sport24 103.3. Στην θέση ενός ιστορικού μουσικού ραδιοφώνου, το οποίο όμως τα τελευταία χρόνια παραπαίει. Ο λόγος για τον Galaxy 92, στη συχνότητα του οποίου θα εκπέμψει σύντομα (αρχές καλοκαιριού υπολογίζεται) η ραδιοφωνική version των καναλιών Cosmote Sport.
Οι συζητήσεις κράτησαν δύο μήνες περίπου (η Cosmote TV βολιδοσκόπησε και την περίπτωση Nitro 102.5) με τις δύο πλευρές να έρχονται σε συμφωνία την περασμένη Πέμπτη. Όπως σας είχαμε γράψει ΕΔΩ, το πωλητήριο στον ιστορικό ραδιοσταθμό είχε μπει από τους Γεωργάκη-Ορφανίδη τουλάχιστον από πέρυσι. Μάλιστα, τότε συζητούσαν με τον όμιλο ΑΝΤ1 για μια πιθανή εξαγορά της συχνότητας χωρίς, όμως, αποτέλεσμα.

Οι πρώτες επαφές για την υλοποίηση του Cosmote Radio, θυμίζουμε, έγιναν πριν 4 χρόνια με τον Βίκτωρα Ρέστη και τη μετατροπή του Music 89.2 σε «ΟΤΕ Sport Radio». Τα σχέδια όμως τελικά ναυάγησαν. Το ενδιαφέρον όμως αναθερμάνθηκε μετά το rebranding από OTE TV σε Cosmote TV τον περασμένο Νοέμβριο.

Ο σταθμός θα στελεχωθεί κατά βάση με τους δημοσιογράφους που ήδη είναι στα κανάλια Cosmote Sport, αλλά και ραδιοφωνικά «ονόματα» εκτός ομίλου. Σύμφωνα με πληροφορίες μας επιτελικό ρόλο στο στήσιμο θα έχουν δύο άνθρωποι που εργάζονται στην Cosmote TV και γνωρίζουν από ραδιόφωνο, οι Μιχάλης Τσώχος και Βασίλης Σαμπράκος. Ο πρώτος βρισκόταν για χρόνια πίσω από τα μικρόφωνα του Σπορ FM 94.6, ενώ ο δεύτερος ήταν υψηλά ιστάμενος στον (πάλαι ποτέ ένδοξο) Arrena 89.2.
Η δορυφορική πλατφόρμα του ΟΤΕ αναπτύσσεται διαρκώς, τόσο από πλευράς συνδρομητών όσο και από πλευράς θεάματος. Τα αθλητικά κανάλια της έχουν εξασφαλίσει διοργανώσεις όπως το Champion's League, το Europa League, ξένα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου, μπάσκετ, αλλά και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οι δημοσιογράφοι του κάνουν εξαιρετική δουλειά και πολλοί εξ αυτών έχουν περάσει επιτυχημένα από διάφορα αθλητικά ραδιόφωνα. Καλή κίνηση αυτή από την Cosmote TV στον ανταγωνισμό της με τη Nova, έστω και αν η τελευταία έχει απεμπλακεί πλήρως από το ραδιόφωνο.
---

---
*

ΕΣΠΗΤ - 24ωρη απεργία σε "1-2-Χ" και "ΜΠΟΥΚ"

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Ανακοίνωση

To Δ.Σ. της ΕΣΠΗΤ αποφάσισε ομόφωνα, σύμφωνα και με την από 30/3/2017 Γενική Συνέλευση των εργαζομένων, την κήρυξη 24ωρης απεργίας στα έντυπα «1-2-Χ» και «ΜΠΟΥΚ-Προκαθορισμένο Κέρδος» της εταιρείας «WIN PRESS ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ», για την Δευτέρα 3 Απριλίου 2017 από ώρα 00:01 πμ μέχρι ώρα 23:59 μμ.

Με την από 21/3/2017 επιστολή τους προς την εργοδοσία οι εργαζόμενοι ζήτησαν την έστω σταδιακή αποπληρωμή των δεδουλευμένων τριών και πλέον μηνών, με ταυτόχρονη ρητή δέσμευση των εκδοτών, αφενός, ότι σε συγκεκριμένες ημερομηνίες θα προβαίνουν στις συμφωνηθείσες καταβολές, αφετέρου, ότι στο εξής δεν θα υπάρχει καθυστέρηση στην καταβολή της μισθοδοσίας,

Παρά το γεγονός, ότι οι συνάδελφοι, έχουν με κάθε δυνατό μέσο στηρίξει την επιχείρηση, ουδέποτε έλαβαν την οποιαδήποτε απάντηση, με την εργοδοσία να αγνοεί παντελώς την έκκλησή τους να ανταποκριθεί στα αιτήματά τους.

Οι εργαζόμενοι στην επιχείρηση διεκδικούν εργασία με αξιοπρεπείς όρους και προϋποθέσεις

ΖΗΤΩΝΤΑΣ

• Την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων αποδοχών για τους συντάκτες των εντύπων σας «1-2-Χ» και «ΜΠΟΥΚ-Προκαθορισμένο Κέρδος»

Τη ρητή δέσμευση της εργοδοσίας, ότι στο εξής δεν θα υπάρξει η οποιαδήποτε καθυστέρηση στην καταβολή μισθοδοσίας στην επιχείρηση, η οποία θα πραγματοποιείται από την 1η μέχρι την 5η και από την 15η μέχρι την 20η κάθε μήνα.
---
*

... ο Άρης Ραβανός και η "Ελευθερία του Τύπου" ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Ανέλαβα αρχισυντάκτης
του πολιτικού ρεπορτάζ!


O μέχρι πρότινος δημοσιογράφος του ΒΗΜΑΤΟΣ, Άρης Ραβανός άμα τη αναλήψει των καθηκόντων του στην αρχισυνταξία του πολιτικού τμήματος στην «Ελευθερία του Τύπου» του ομίλου του Βαγγέλη Μαρινάκη, ανέβασε στο facebook φωτογραφία της «ταυτότητας» της εφημερίδας συνοδεύοντάς την από το ακόλουθο κείμενο: 


"Μια μεγάλη περίοδος της ζωής μου τελείωσε το πρωί της περασμένης Δευτέρας. Δεν ήταν εύκολη η απόφαση να κλείσω ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο της ζωής μου.
Μετά από περίπου 19 χρόνια στον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη και συγκεκριμένα στην εφημερίδα Το Βήμα που ήταν για μένα το μεγαλύτερο σχολείο αποχώρησα με περίεργα αισθήματα. Εκεί έγινα ότι έγινα, μικρό ή μεγάλο το κρίνει η καθεμιά και ο καθένας Εκεί έζησα μια εικοσαετία περίπου και ήταν το σπίτι μου. Τα υπόλοιπα τα αφήνω για τον εαυτό μου.
Πολλά εκ βάθους καρδίας ευχαριστώ σε όσοι με στήριξαν, με βοήθησαν και με ανέχτηκαν. Είναι αρκετοί και ξέρουν αυτοί. Πολλές ευχαριστίες και ευχές στους εξαίρετους συναδέλφους μου και διαμάντια παιδιά! Τους ευχαριστώ και θα τους θυμάμαι, όσο είμαι καλά, με αγάπη.
Από το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας άνοιξε ένας νέος κύκλος και ελπίζω εξίσου δημιουργικός και παραγωγικός σε ένα νέο εκδοτικό εγχείρημα, στην εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» του τύπου. Ανέλαβα αρχισυντάκτης του πολιτικού ρεπορτάζ. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα αφήσω και το ρεπορτάζ. Γι' αυτό και η πολυήμερη αποχή από το facebook, καθώς έπρεπε να προσαρμοστώ και να συντονίσω το πολιτικό τμήμα για το καθημερινό φύλλο και το Κυριακάτικο.
Ελπίζω να πάνε όλα καλά. Οι κριτές θα είστε εσείς και κανείς άλλος."

---
---
*

Το πινγκ πονγκ "Χρυσής Αυγής" - "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ"...

*
Ανασυγκρότηση
***
*
Οι απόψεις των αρθρογράφων (δεν) εκφράζουν την εφημερίδα;

Χ.Α.: "... ο γνωστός δημοσιογράφος
Στέφανος Κασιμάτης, λέει τα αυτονόητα"


Όταν μια ελληνική εφημερίδα που θέλει να λογίζεται ως σοβαρή και δημοκρατική, φιλοξενεί σε καθημερινή βάση μια... ακροδεξιά, μισάνθρωπη στήλη, δύο πράγματα συμβαίνουν: είτε θυσιάζει την εγκυρότητά της προκειμένου να προσελκύσει χρυσαυγίτες αναγνώστες. 'Η πιστεύει και η ίδια όσα γράφει ο αρθρογράφος της.

Γιατί βεβαίως δεν μπορεί να θεωρηθεί ως δημοσιογραφική πολυφωνία και ανοχή στις διαφορετικές απόψεις, η νέα χυδαία επίθεση από την στήλη του κ. Κασιμάτη, ο οποίος γράφει, για κάποιους ακατανόητους λόγους, ότι δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι η κυρία Χριστοδουλοπούλου έγινε γιαγιά.

Δυστυχώς δεν πρόκειται για μεμονωμένη παρεκτροπή: ο αρθρογράφος δεν χάνει ευκαιρία να επιτεθεί εναντίον γυναικών, ομοφυλόφιλων, αλλοδαπών, προσφύγων και όλων των αδύναμων που κυκλοφορούν στο πλανήτη, χαϊδεύοντας τις ανάλογες απόψεις της Χρυσής Αυγής.

Στη πραγματικότητα πρόκειται για ένα πραγματικό πινγκ πονγκ με τους νεοναζί.

Στις αρχές Φεβρουαρίου η εφημερίδα της Χρυσής Αυγής διαμαρτύρεται επειδή η Βουλή αποφασίζει να τιμήσει τον Μπελογιάννη, γράφοντας με καθαρότητα σκέψης και ορολογία Γεωργίου Παπαδόπουλου, του δικτάτορα: «...το να τιμάται από το Κοινοβούλιο μιας Χώρας ένας καταδικασμένος για κατασκοπεία εναντίον της Πατρίδος του αποτελεί όχι απλώς μη υπαρκτό φαινόμενο αλλά μακάβρια φαντασίωση προσβολής της Ιστορικής Μνήμης».

Τρεις μέρες μετά, ο αρθρογράφος της Καθημερινής παίρνει το μπαλάκι αναρωτώμενος: "Δεν είναι παράλογο η Βουλή να τιμά έναν καταδικασθέντα για κατασκοπεία εις βάρος της χώρας του;" Δύο μέρες αργότερα, η Χρυσή Αυγή του ξαναπετάει το μπαλάκι σχολιάζοντας: «ο γνωστός δημοσιογράφος Στέφανος Κασιμάτης λέει τα αυτονόητα».

Η ανάρμοστη σχέση κρατάει χρόνια. Ηδη από το 2012 ο ίδιος Κασιμάτης έγραφε στην ίδια εφημερίδα: «Όσοι πιστεύουμε στην δημοκρατία οφείλουμε ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στην Χρυσή Αυγή - και σοβαρολογώ απολύτως. Της το οφείλουμε για την ευκαιρία που μας προσφέρει -και μάλιστα την ώρα που την έχουμε μεγαλύτερη ανάγκη- ώστε να διορθώσουμε λάθη δεκαετιών και να κάνουμε μια νέα αρχή στην πολιτική ζωή. Είναι η ευκαιρία που δίνεται στη νομιμότητα να αναμετρηθεί, επιτέλους, με την οιονεί νομιμοποιημένη βία της Αριστεράς: αυτό το καρκίνωμα της Μεταπολίτευσης». Ήταν λίγο πριν η Χρυσή Αυγή ξεκινήσει τα πογκρόμ εναντίον μεταναστών, εργατών και δολοφονήσει τον Παύλο Φύσσα.

Βεβαίως τα πολιτικά πιστεύω του κάθε αρθρογράφου είναι προσωπική του υπόθεση. Ο κ. Κασιμάτης μπορεί για τους δικούς του λόγους να ευχαριστεί, να θαυμάζει ή να αγαπάει παράφορα τους διεστραμμένους της εγκληματικής οργάνωσης.

Όμως σε καμιά έγκυρη ευρωπαϊκή εφημερίδα δεν θα μπορούσε να δημοσιευθεί ένα σεξιστικό σχόλιο όπως αυτό εναντίον της κυρίας Χριστοδουλοπούλου, χωρίς την επόμενη μέρα η διεύθυνση της εφημερίδας να ζητήσει συγγνώμη από τους αναγνώστες της. Εκτός πια αν συμφωνεί και η ίδια...

---
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

..."ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" - ο τρισδιάστατος (κυριολεκτικά) τίτλος ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Η απελπισία του Τύπου

Τη Δευτέρα, 20 Μαρτίου, έπαθα βέρτιγκο μπροστά στη σκαλιέρα τού περιπτέρου όπου αραδιάζονταν οι εφημερίδες. Ένας νέος τίτλος εντύπου εμφανιζόταν τρισδιάστατος. Δηλαδή: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του Τύπου, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Ενημέρωσης, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Μεσσηνίας. Σκέφτηκα ότι έλειπε η Ελευθερία της Λάρισας, όπως σκέφτηκα κάτι ακόμα: ότι δυο νέες αθηναϊκές εφημερίδες (οι πρώτες από τις τρεις που αναφέρονταν πιο πάνω) διάλεξαν, για να συστηθούν, έναν ιστορικό τίτλο: την Ελευθερία του Πάνου Κόκκα. Μια παλιά εφημερίδα που εκείνα τα χρόνια, και έως ότου αλλάξει πολιτική γραμμή, είχε βαρύτητα και κύρος, ανάλογα με αυτό που είχαν στις ταραγμένες προ χούντας εποχές, τα Νέα, το Βήμα και το παλιό, μεγάλου σχήματος, Έθνος τής οδού Κολοκοτρώνη.

Μπήκε, λοιπόν, νέο αίμα στην εκδοτική πιάτσα, αλλά έχοντας ίδιο τίτλο (της Ελευθερίας) και σχεδόν ίδιο σχεδιασμό με δυο εφημερίδες που βρίσκονται δεκαετίες στην αγορά: τα Νέα και το Βήμα. Τι στο καλό, χάθηκαν οι ιδέες; Ή υπάρχει τόση απελπισία στον Τύπο; Το ερώτημα πάει και για μια άλλη νέα εφημερίδα, τις Ειδήσεις, που έχει τον ίδιο τίτλο με μια φιλόδοξη έκδοση που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του ’80. Και εδώ εξαντλήθηκε η έμπνευση;

Βέβαια, παλιά συνήθεια τού ελληνικού Τύπου είναι η αντιγραφή, κυρίως ξένων εφημερίδων. Δεν πάει καιρός που δυο αθλητικά φύλλα κυκλοφόρησαν, την ίδια ημέρα, με πανομοιότυπο πρωτοσέλιδο. Και αυτό δεν ήταν σύμπτωση. Επρόκειτο για απολύτως πιστή αντιγραφή πρωτοσέλιδου της ισπανικής Marca, που εντυπωσίαζε. Αλλά ήταν ισπανικό, ήταν της Marca, όχι δικό μας.

Το σπορ της αντιγραφής ασκήθηκε με μανία όταν εκδόθηκαν οι 24 Ώρες, δηλαδή η εφημερίδα του Κοσκωτά, που έμοιαζε σαν εξώγαμο αδερφάκι με την αμερικανική USA TODAY. Ίδιο λογότυπο, ίδιο κυρίαρχο μπλε, ίδιες γραμματοσειρές, ίδια κασέ στις εσωτερικές σελίδες. Μια εφημερίδα-φωτοαντίγραφο, ένα πολυσέλιδο copy paste!

Με αυτά και με τούτα, οι κυκλοφορίες των εφημερίδων έχουν κάνει βουτιά, οι περισσότερες εκδοτικές επιχειρήσεις είναι υπερχρεωμένες και ασυνεπείς στις οικονομικές τους υποχρεώσεις, οι σελίδες τους μειώνονται, τα έξοδα περικόπτονται, το δημοσιογραφικό προσωπικό συρρικνώνεται και ο γραπτός Τύπος είναι ηττημένος από την ηλεκτρονική επέλαση των σάιτ που προφέρουν δωρεάν ενημέρωση.



Παλιά στα δημοσιογραφικά γραφεία το σώμα των εφημερίδων ήταν περιζήτητο από τους συντάκτες. Το πρώτο που έκαναν πριν αρχίσουν τη δουλειά ήταν να διαβάσουν ή να ξεφυλλίσουν τις άλλες εφημερίδες. Τώρα το σώμα των εντύπων μένει σχεδόν ανέγγιχτο. Και όλοι βυθίζονται στις οθόνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Γιατί ο γραπτός Τύπος είναι σαν τον αραμπά στην εποχή των αερομεταφορών, σαν το γραμμόφωνο στις ημέρες του ψηφιακού ήχου, σαν το τρένο-καρβουνιάρη τον καιρό των ηλεκτροκίνητων συρμών. Αλλά οι εφημερίδες συνεχίζουν να αντιγράφουν το παρελθόν, όμως όχι τα θετικά του στοιχεία. Δηλαδή τις πολυσέλιδες έρευνες, τα αποκαλυπτικά ρεπορτάζ και την ειδησεογραφία που δεν είναι χιλιοδιαβασμένη από τα σάιτ και ούτε μπαγιάτικη από την στιγμή που το πιεστήριο αρχίζει να βγάζει αντίγραφα των αντιγράφων. 

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Για να τα λέμε όλα, στα περί γραμμοφώνου και ψηφιακού ήχου, να προσθέσω ότι οι εφημερίδες ουδέποτε θα πάψουν να έχουν το κύρος και τον σεβασμό που έχει το βινύλιο στη δισκογραφία. Σύμφωνοι;

Διον. Βραϊμάκης
(Δημοσιεύεται και στη Live Sport του Σαββάτου)

---
---
*

ΔΙΚΤΥΟ (ΕΠΗΕΑ) - εκλογές για τον ΕΔΟΕΑΠ

*
Ανασυγκρότηση
***
*

ΔΙΚΤΥΟ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ & ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ




ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ για τα ασφαλιστικά μας ταμεία.
Να μην αφήσουμε τους εφιάλτες
να ανοίξουν τις κερκόπορτες
και να αλωθεί το τελευταίο οχυρό: Ο ΕΔΟΕΑΠ

Κανένας συμβιβασμός με τους «οικείους» των εργοδοτών που είπαν το: «ΝΑΙ σε όλα» παζαρεύοντας τις ιδιοτέλειές τους.

ΟΧΙ ΞΑΝΑ ΘΥΜΑΤΑ
ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΣΚΙΕΣ

Είτε θα πάρουμε τις ζωές στα χέρια μας ή θα υποστούμε άλλη μια φορά τις συνέπειες.

Εργαζόμενοι-Άνεργοι και Συνταξιούχοι στο Κλάδο έχουμε μόνο μια επιλογή:

Να νικήσουμε

Το ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ & ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
στις αρχαιρεσίες για τον ΕΔΟΕΑΠ στηρίζει:


Για το ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ:     ΠΑΝ. ΣΚΟΥΤΕΡΗ

Για την ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:  ΧΡ. ΛΕΚΚΑ

Ψηφίζουμε
Τρίτη 4, Τετάρτη 5, Πέμπτη 6 Απριλίου 2017
Βουκουρεστίου 36, 3ος όροφος
---
*