Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

Πολιτικός καφές με άρωμα ΜΜΕ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*


Γράφει ο Γιάννης Κουρτάκης

@ Ενδιαφέρει... Ο δικηγόρος Ι. Απατσίδης υπερασπίζεται ταυτόχρονα τους: Ν. Πατέρα, Δ. Μελισσανίδη και Π. Καμμένο. Δηλαδή, τρεις πολύ καλούς πελάτες, που τυγχάνει να είναι και φίλοι...

@ Σύζυγος υπουργού λίγο έλειψε να πιαστεί στα χέρια με πρώην ανώτατη δικαστίνα, επειδή, όπως μαθαίνω, η τελευταία αρνήθηκε να "μεσολαβήσει", προκειμένου να "καθαρίσουν" οι εμπλεκόμενοι στην υπόθεση της Energa. Το ρεπορτάζ συνεχίζεται, όπως θα έλεγε και ο επιτυχημένος εκδότης της "Veto", Μάκης Τριανταφυλλόπουλος...

@ Ενδιαφέρει... Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να απασχολήσει την κυβέρνηση το θέμα της επιλογής του νέου προέδρου του Αρείου Πάγου...

@ Εν ενεργεία υπουργός της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ελέγχεται εδώ και αρκετό καιρό από τις υπηρεσίες του ΚΕΦΟΜΕΠ. Μάλιστα, παρά τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει, μου λένε ότι ακόμη και οι προσκείμενη στο κυβερνών κόμμα υπάλληλοι αρνούνται να κουκουλώσουν τη συγκεκριμένη υπόθεση, που, αν βγει στον "αέρα", θα βάλει σε περιπέτειες ολόκληρη την κυβέρνηση. Το ρεπορτάζ συνεχίζεται...

@ Είμαι βέβαιος ότι στον ΣΥΡΙΖΑ παραβλέπουν τη συμβολή (σ.σ.: Στο μέτρο των δυνατοτήτων μου) που είχα στα πρώτα δημοσιογραφικά βήματα του mister periodista.gr, Δημήτρη Μπεκιάρη. Την εποχή που ο καλός συνάδελφος εργαζόταν στη δεξιά "Χώρα" του Τράγκα, προσφέροντας παράλληλα αμισθί υπηρεσίες στην "Αξία" του Αντώνη Πίκουλα. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, εγώ τον έφερα σε επαφή και με τον στενό φίλο μου, δημοσιογράφο Μενέλαο Τασιόπουλο. Και κάπως έτσι ξεκίνησε να μπαινοβγαίνει στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης επί των ημερών της υπουργίας του δεξιού Βουλγαράκη (Ν.Δ.), για να συνεχίσει μετά και επί της υπουργίας Χρυσοχοΐδη (ΠΑΣΟΚ). Στο κτίριο της Κατεχάκη, αν δεν κάνω λάθος, γνώρισε και τον προερχόμενο από τη Δεξιά, πρώην αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ., Λευτέρη Οικονόμου, με τον οποίο συνδέθηκε και με κουμπαριά.
Τα γράφω όλα αυτά γιατί, ειλικρινά, εσχάτως έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι αν ο Μπεκιάρης που είχα γνωρίσει είναι ο ίδιος Μπεκιάρης με αυτόν που γράφει κάτι κουταμάρες που σχετίζονται με την αυλή του πατρικού μου. Προσωπικά, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι είναι ο ίδιος...

@ Μια δυσάρεστη έκπληξη με περίμενε ανήμερα των γενεθλίων μου. Αφορμή το κείμενο για την ύπαρξη του "τσιπροκαραμανλισμού". Πριν προλάβει να δημοσιευτεί, έσπευσαν οι γνωστοί-άγνωστοι του Διαδικτύου να επιβεβαιώσουν το αναγραφόμενο σενάριο. Και τι δεν διάβασα. Μέχρι και ότι τα όσα έγραψα αποτελούν μέρος ενός καλά οργανωμένου σχεδίου, που στόχο έχει τον Καραμανλή και τους ανά την Ελλάδα θαυμαστές του. Αστειότητες δηλαδή. Ρε παιδιά, δεν χρειάζεται να γράφετε τόσο μεγάλες αρλούμπες. Το ότι ο Παυλόπουλος δεν έχει βγάλει άχνα τη στιγμή που οι νεοκομμουνιστές αμφισβητούν ευθέως τη λειτουργία της Δικαιοσύνης δεν χρειάζεται να μου το υπαγορεύσει κανένας Μητσοτάκης. Το βλέπω και μόνος μου. Ακόμη, το ότι ο Παπαγγελόπουλος, που είναι φίλος του Καραμανλή, συμμετέχει στην πιο επικίνδυνη κυβέρνηση δεν χρειάζεται επίσης να μου το επισημάνει κανένας Κυριάκος. Μπορώ να το διαπιστώσω και μόνος μου...

---
Παραπολιτικά
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου