*
Προβληματισμός επικρατεί στο περιβάλλον της ιδιοκτησίας του τηλεοπτικού σταθμού «Έψιλον» μετά την απόφαση του ΕΣΡ να αποτιμήσει στα 35 εκ. ευρώ το τίμημα της άδειας… Αφού ως γνωστόν και στο περσινό διαγωνισμό, που ακυρώθηκε από το ΣτΕ, το κανάλι δεν είχε καταφέρει να συμμετάσχει στη δημοπρασία για οικονομικούς λόγους.
Βεβαίως με δηλώσεις του ο ιδιοκτήτης του σταθμού Φίλιππος Βρυώνης με διάφορες αφορμές στο παρελθόν έχει αναγνωρίσει την ανάγκη αδειοδότησης των τηλεοπτικών καναλιών και την καταβολή υψηλού τιμήματος, προσδιορίζοντας το μάλιστα περίπου στο ύψος που το κοστολόγησε και το ΕΣΡ… Ωστόσο την κρίσιμη στιγμή, δηλαδή πέρυσι έκανε πίσω!
Οι τωρινές, λοιπόν, εξελίξεις επαναφέρουν στο προσκήνιο το θέμα και αυτήν τη φορά παρά τις όποιες προσφυγές στα ελληνικά και ευρωπαϊκά Δικαστήρια με στόχο οι καναλάρχες να μπλοκάρουν τη διαδικασία, έχει καταπέσει η επιχειρηματολογία περί «μαύρου», «λουκέτων», απολύσεων και άλλων τέτοιων «ηρωικών», που δημιουργούσαν ένα θετικό ρεύμα για τους ίδιους στην κοινή γνώμη!
Η διαδικασία όμως σύμφωνα με τη νομοθεσία, αλλά και ο ρόλος του ΕΣΡ συμπεριλαμβανομένου του τιμήματος είναι πολύ συγκεκριμένη… Μοιραία λοιπόν ο ιδιοκτήτης, είτε θα πρέπει να καταβάλλει το τίμημα, είτε να πουλήσει το σταθμό, είτε να συνεργαστεί με κάποιον άλλον επιχειρηματία για να μοιραστεί το τίμημα.
Ανασυγκρότηση
**
*
*
Εν όψει της αδειοδότησης...
Θα πουλήσει, θα συνεργαστεί ή θα πληρώσει;
Βεβαίως με δηλώσεις του ο ιδιοκτήτης του σταθμού Φίλιππος Βρυώνης με διάφορες αφορμές στο παρελθόν έχει αναγνωρίσει την ανάγκη αδειοδότησης των τηλεοπτικών καναλιών και την καταβολή υψηλού τιμήματος, προσδιορίζοντας το μάλιστα περίπου στο ύψος που το κοστολόγησε και το ΕΣΡ… Ωστόσο την κρίσιμη στιγμή, δηλαδή πέρυσι έκανε πίσω!
Οι τωρινές, λοιπόν, εξελίξεις επαναφέρουν στο προσκήνιο το θέμα και αυτήν τη φορά παρά τις όποιες προσφυγές στα ελληνικά και ευρωπαϊκά Δικαστήρια με στόχο οι καναλάρχες να μπλοκάρουν τη διαδικασία, έχει καταπέσει η επιχειρηματολογία περί «μαύρου», «λουκέτων», απολύσεων και άλλων τέτοιων «ηρωικών», που δημιουργούσαν ένα θετικό ρεύμα για τους ίδιους στην κοινή γνώμη!
Η διαδικασία όμως σύμφωνα με τη νομοθεσία, αλλά και ο ρόλος του ΕΣΡ συμπεριλαμβανομένου του τιμήματος είναι πολύ συγκεκριμένη… Μοιραία λοιπόν ο ιδιοκτήτης, είτε θα πρέπει να καταβάλλει το τίμημα, είτε να πουλήσει το σταθμό, είτε να συνεργαστεί με κάποιον άλλον επιχειρηματία για να μοιραστεί το τίμημα.
---
---
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου