Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

... Αργύρης Νίκος: νομικοί ακροβατισμοί για μια κατάσχεση ...

*
Αργύρης Νίκος
***
*
48 ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΙΕΣΤΕΣ "ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΙ ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ" !!!
"Ελευθεροτυπία"
... το οδοιπορικό μιας κατάσχεσης ...

ΚΑΙ Η ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΡΩΠΙ
.
Συνάδελφοι,
.
Σήμερα Πέμπτη 21/6 βρέθηκα στο Ειρηνοδικείο Κορωπίου, όπου οι νομικοί της Χ.Κ.Τεγόπουλος προσέφυγαν με σκοπό να βγάλουν καταχρηστική την ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ της μηχανής της εφημερίδας, πού έχει γίνει από σαράντα οκτώ (48) ΠΙΕΣΤΕΣ.
.
Η κατάσχεση έγινε, επειδή υπήρχαν φόβοι ότι η εν λόγω μηχανή θα πουλιόταν - ενδιαφερόμενοι αγοραστές υπήρχαν τόσο από την Ελλάδα όσο και από την Τουρκία.
(Για περισσότερες πληροφορίες στους κ.κ. Περδικέα, Χαλά…).
.
Η
νομικός του σωματείου ΕΤΗΠΤΑ, κα Φλίνου, που ανέλαβε την εκπροσώπησή μας στην εν λόγω κατάσχεση,  εφάρμοσε μια περίεργη για μένα υπερασπιστική γραμμή. Κάλεσε για μάρτυρες τον συνάδελφο Τριβέλα - ο οποίος δεν είχε υπογράψει για την κατάσχεση - που επανέλαβε ακριβώς ότι είπε και ο μάρτυς της εταιρείας Παπαδόπουλος (υπεύθυνος του οικονομικού σχεδίου της Χ.Κ. για το άρθρο 99), και μένα (Νίκο Αργύρη) που δεν μπορούσα να ‘μαι μάρτυρας με όρκο επειδή είχα υπογράψει την κατάσχεση.

.
Ήθελε η πρόεδρος και μίλησα για την ανθρώπινη διάσταση του θέματος και όχι για την τιμή της μηχανής και τον σχεδιασμό του κτιρίου…
.
Προκύπτουν λοιπόν τα εξής ερωτήματα:
.
α) Γιατί κάλεσε η νομικός της ΕΤΗΠΤΑ μάρτυρα που κατέθεσε υπέρ της εταιρείας;
.
β) Γιατί δεν με ρώτησε τίποτε σχετικό μ’ αυτά που είπα, αλλά μόνο για την τιμή της μηχανής, όπως και ο δικηγόρος της εταιρείας;
.
Η εντύπωση που μου άφησε είναι ότι υποστήριξε την ομάδα των πιεστών που δεν ήθελε να γίνει ο πλειστηριασμός.
.
Είπε στην αγόρευσή της ότι η πλειοψηφία από τους σαράντα οκτώ (48) συναδέλφους που υπέγραψαν την κατάσχεση δεν κατάλαβαν την έννοια της λέξης "κατάσχεση" !!!
.
Δεν ανέφερε όμως ότι είχε γίνει ολόκληρη συζήτηση για το πόσα λεφτά θα πιάσει η μηχανή και το πώς θα μοιραστούν. Επίσης, ανέφερε ότι "σε συνέλευση πιεστών τέθηκε το θέμα της παραίτησης από τον πλειστηριασμό των συναδέλφων". Δεν είναι έτσι. Έγινε ένα κάλεσμα των Τεχνικών και της Φωτοεκδοτικής (το υπέγραφε το Δ.Σ. της ΕΤΗΠΤΑ) για ενημέρωση από την κα Φλίνου για την μετά το «99» πορεία μας. Βέβαια, αποδείχτηκε μια συνάθροιση ώστε να σταματήσουν τον πλειστηριασμό οι οραματιστές της Μάνιας. Το μπάχαλο που ακολούθησε στον 6ο όροφο μεταφέρθηκε και στο Δ.Σ. που γινόταν την ίδια μέρα (ένα μπράβο στο συν. Θεοχάρη που ξεμπρόστιασε τους ΝΕΝΕΚΟΥΣ σ' αυτό το Δ.Σ.).
.
Την Τετάρτη 20/6, παραμονή της εκδίκασης της υπόθεσης στο Ειρηνοδικείο η κα Φλίνου μου είπε ότι πρέπει να παραιτηθώ της κατάσχεσης, διότι δεν με εκπροσωπεί πλέον επειδή έκανα αίτηση στην ΕΤΗΠΤΑ να μου δοθούν τα σχετικά χαρτιά με τις υποθέσεις μου ώστε να τα ελέγξω και να ενημερωθώ για την πρόοδό τους !!! Της ανέφερα ότι δεν έχω άλλο δικηγόρο και ότι αφήνοντάς με ξεκρέμαστο, θα εκτεθεί απέναντι στο σωματείο. Το ίδιο έγινε και με έναν άλλον συνάδελφό μας που δεν θέλω να αναφέρω εγώ το όνομά του. Επίσης, μου είπε ότι για να νομιμοποιήσω την εκπροσώπησή της να πάω στο Κορωπί και μάλιστα με ρώτησε αν θα καταθέσω. Της απάντησα ναι.
.
Οι ενστάσεις μου και οι απορίες μου σε σχέση με την έως τώρα νομική μου εκπροσώπηση συνίστανται στα εξής:
.
α) Επανειλημμένως έχω ζητήσει πιεστικά από την κα Φλίνου να προχωρήσει σε αγωγές, μηνύσεις έστω και μόνο για μένα ατομικά. Γιατί δεν το έχει κάνει;
.
β) Δεν έχω δικαίωμα να ελέγξω την πρόοδο των υποθέσεών μου;
.
γ) Τελικά, μπορούμε να αλλάξουμε δικηγόρο ή όχι; Και αν ναι, η αλλαγή δικηγόρου συνεπάγεται και την παραίτησή μου από μια διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη;
.
Συνάδελφοι,
.
Θεωρώ αδικαιολόγητη την σημερινή απουσία μας από το Ειρηνοδικείο. Δεν είναι δυνατόν η Εταιρεία να έχει υποστήριξη και εργαζομένων και από την άλλη να βρίσκονται μόνο τρεις (3) τεχνικοί, όπου στους δύο, το προηγούμενο βράδυ ζητήθηκε να παραιτηθούν της κατάσχεσης. Φανταστείτε τι θα είχε γίνει αν το κάναμε αυτό εγώ και ο άλλος συνάδελφος.
.
Προτίθεμαι να βάλω το θέμα και στην ΕΤΗΠΤΑ.
.
Ζητάω την ανάρτηση του κειμένου αυτού και μακάρι να το κυκλοφορήσουν και άλλοι ώστε να πέφτει φως σ’ όλες τις πλευρές του αγώνα μας (στο blog του "Εκπροσώπου των συντακτών της Ελευθεροτυπίας" δεν το στέλνω διότι δεν έχει αναρτήσει ένα προηγούμενο κείμενό μου, που δεν περιείχε ανεπίτρεπτους χαρακτηρισμούς, ούτε καν τον χαρακτηρισμό «απεργοσπαστικό φύλλο»).
.
Συναδελφικά,
.
Νίκος Αργύρης
(πιεστής)
---
*



  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου