Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

... ΕΣΗΕΑ - υποψηφιότητες για τον ΕΔΟΕΑΠ ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Ελένη Σπανοπούλου

ΕΔΟΕΑΠ-Εκλογές

Κατεβαίνω για Εξελεγκτική Επιτροπή.
Γιατί και οι...κρίνοντες θα κριθούν!
Δίνω το παρόν στον αγώνα του Κλάδου μου για Αξιοπρέπεια στη Ζωή, στη Δουλειά, στα Γηρατειά και στην Κοινωνική Ασφάλιση όλων μας!
Δεν θα τους αφήσουμε να κλείσουν και να ξεπουλήσουν το Ταμείο μας!
ΠΑΡΟΥΣΑ ! Με το θάρρος της γνώμης μου, πολύχρονη σκληρή δουλειά και τα χρόνια της εμπειρίας μου. Για τον Άνθρωπο μόνο και για 
όσα πιστεύω.
Γιατί ο καρκίνος δεν έχει χρώμα κόκκινο, πράσινο ή μπλε!
ΕΜΜΕΝΕΙΝ!
---
Μαρίκα Αρβανιτοπούλου

Με καθαρές κουβέντες – Ποια είμαι και πού πάω… 

Σ’ αυτές τις εκλογές για τη διάσωση του Ταμείου μας. Εδώ θα κριθούν όλα. Πρέπει να αποφασίσουμε με ποιους θα πάμε και ποιους θα αφήσουμε.
Δεν αραδιάζω αριθμούς και στοιχεία γιατί δεν βρίσκονται στα χέρια μου.
Δυο χρόνια ακούω ότι αποθεματικά τέλος, ότι ο ΕΔΟΕΑΠ θα κλείσει και πως η μάχη είναι άνιση.
Αρνούμαι, όμως, την πολιτική του φόβου και τις παραταξιακές λογικές.
Κατεβαίνω στις δύσκολες αυτές εκλογές για να αγωνιστώ και να προσπαθήσω κι ας μου λένε φίλοι: «Θα σε φάνε ζωντανή».
Ξέρω να δίνω μάχες χωρίς να μασάω τα λόγια μου. Το Ταμείο θα σωθεί αν πεισθούμε ότι μαζί μπορούμε να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά.
Είμαι ασφαλισμένη στον ΕΔΟΕΑΠ από το 1994 και ξέρω καλά τι χρειάζεται ο ασφαλισμένος.
Έχω περάσει από το κατώφλι του ταμείου μας πολλές φορές. Έχω συζητήσει με συναδέλφους που λένε: «Θα γίνουμε ΙΚΑ σε λίγο». Όχι δεν θα γίνουμε ΙΚΑ! (συνέχεια ΕΔΩ)

---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου