Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

... ΔΟΛ - δεν θα μείνει στο τέλος κανένας "κολλημένος" ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*
Από το «Βήμα» στην
«Ελευθερία του Τύπου»
και ο Άρης Ραβανός 

Ο έμπειρος πολιτικός συντάκτης αναλαμβάνει επιτελικό ρόλο στη νέα εφημερίδα

Στο δυναμικό της «Ελευθερίας του Τύπου» εντάσσεται ο έμπειρος πολιτικός συντάκτης Άρης Ραβανός, ο οποίος πέραν του ρεπορτάζ, αναμένεται να αναλάβει και επιτελικό ρόλο στη νέα εφημερίδα.

Ο καλός συνάδελφος, μετά από μια επιτυχημένη θητεία στο «Βήμα» του Συγκροτήματος Λαμπράκη, αποφάσισε να ενώσει τις δυνάμεις του, με την πιο δυναμική (δημοσιογραφική) ομάδα του ελληνικού Τύπου. Κατά κοινή παραδοχή η παρουσία του Άρη Ραβανού στο πολιτικό της «Ελευθερίας του Τύπου», έρχεται να ενισχύσει περαιτέρω το υπάρχον team.
---
---
*

3 σχόλια:

  1. Καλά, αυτός δεν ήταν που έπαιζε για την φανέλα και δεν μπορούσε να διανοηθεί να μην δουλεύει στον ΔΟΛ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑΧΑ ΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΚΑΚΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητοί φίλοι. είστε λάθος πληροφορημένοι. Δεν σαν κατηγορώ, ούτε σας μέμφομαι. Απλά, όλα αυτά που γράφετε δεν τα έχω πει εγώ. Είμαι από τους μετρημένους (2-3) που υπερασπίστηκαν δημόσια τους εργαζομένους του ΔΟΛ και άσκησαν κριτική στην διοίκηση Ψυχάρη (πρόσφατη εκπομπή FOCUS της ΕΡΤ με Πάνο Χαρίτο και καλεσμένους Νίκο Παππά και Νίκο Δένδια). Σχετικά με τα ασφαλιστικά και αυτό είναι ανακριβές, διότι εγώ είμαι από αυτούς που καταθέσαμε (μικρός αριθμός δημοσιογράφων, διοικητικοί) ασφαλιστικά και στα μέσα Ιανουαρίου 2017 τα κερδίσαμε και μάλιστα στο 100%. Αρα πως θα κατηγορούσα κάποιους, όταν εγώ ο ίδιος ως βασικό στέλεχος του πολιτικού τμήματος, και το γνωρίζανε όλοι, κατέθεσα ασφαλιστικά μέτρα και εμφανίστηκα και στο δικαστήριο την ημέρα της εκδίκασης. Μάλλον, κάποιο λάθος έγινε...Φιλικά. Αρης Ραβανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή