Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

... Άρης Ραβανός: Λάθος κάνετε, συνάδελφοι...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Ο Άρης Ραβανός και η διοίκηση Ψυχάρη

Λάβαμε και δημοσιεύουμε email από τον δημοσιογράφο Άρη Ραβανό, που απαντάει σε σχόλια, που έγιναν σε ανάρτηση της "Α", για τη στάση του στην υπόθεση του ΔΟΛ.

"Αγαπητοί φίλοι, είστε λάθος πληροφορημένοι. Δεν σαν κατηγορώ, ούτε σας μέμφομαι. Απλά, όλα αυτά που γράφετε δεν τα έχω πει εγώ. Είμαι από τους μετρημένους (2-3) που υπερασπίστηκαν δημόσια τους εργαζομένους του ΔΟΛ και άσκησαν κριτική στην διοίκηση Ψυχάρη (πρόσφατη εκπομπή FOCUS της ΕΡΤ με Πάνο Χαρίτο και καλεσμένους Νίκο Παππά και Νίκο Δένδια). Σχετικά με τα ασφαλιστικά και αυτό είναι ανακριβές, διότι εγώ είμαι από αυτούς που καταθέσαμε (μικρός αριθμός δημοσιογράφων, διοικητικοί) ασφαλιστικά και στα μέσα Ιανουαρίου 2017 τα κερδίσαμε και μάλιστα στο 100%. Αρα πως θα κατηγορούσα κάποιους, όταν εγώ ο ίδιος ως βασικό στέλεχος του πολιτικού τμήματος, και το γνωρίζανε όλοι, κατέθεσα ασφαλιστικά μέτρα και εμφανίστηκα και στο δικαστήριο την ημέρα της εκδίκασης. Μάλλον, κάποιο λάθος έγινε...
Φιλικά
Άρης Ραβανός"

@ Σήμερα, ο έμπειρος πολιτικός συντάκτης είναι ενταγμένος στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελευθερία του Τύπου».
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου