Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2018

Ο δημοσιογράφος ως διαφημιστικό εξάρτημα...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Πήγε ο Οικονόμου στο βουνό...


Κοίτα τι είναι υποχρεωμένος να κάνει κάποιος όταν πρόκειται για μεγάλο όμιλο που δίνει... διαφήμιση.

Του Σωτήρη Μανιάτη

Μέχρι και να... εκθειάσει (σχεδόν) τον Νίκο Παππά (υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής) για τα εγκαίνια λειτουργίας της πρώτης οπτικής ίνας στο σπίτι από τον ΟΤΕ.

Ο λόγος βέβαια για τον Δημήτρη Οικονόμου, στην εκπομπή «Σήμερα» στον ΣΚΑΪ, που παρουσίασε ως τελευταίο θέμα πριν το κλείσιμο της εκπομπής κάνοντας μάλιστα και... καζούρα στην συμπαρουσιάστριά του Μαρία Αναστασοπούλου που δεν ήξερε τι τηλεφωνική γραμμή έχει στο σπίτι της.

Από εκεί δηλαδή που σέρνουν τα εξ' αμάξης με κάθε ευκαρία στον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, ξαφνικά δεν υπήρξε ούτε μια... μπιχτή! Οι πληροφορίες που ήθελαν μετέπειτα τον Δ. Οικονόμου να πλένει επί ώρα το στόμα του με... αντισηπτικό σαπούνι διαψεύδονται ως αναληθείς. Απλώς, τη δόξα πολλοί εμίσησαν. Τη διαφήμιση ουδείς...
---
e-tetradio
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου