Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2019

Τάσος Νικολογιάννης: «Ο Αλαφούζος με απέλυσε επειδή...»

*
Ανασυγκρότηση
***
*
Τον λόγο για τον οποίον απολύθηκε πριν από έναν μήνα από τον Sport FΜ επιβεβαίωσε ο ρεπόρτερ του Παναθηναϊκού, Τάσος Νικολογιάννης.


Ο Νικολογιάννης αναφέρει σε ανάρτησή του στα media πως ο Γιάννης Αλαφούζος, ιδιοκτήτης του σταθμού και παράλληλα ισχυρός άνδρας του Παναθηναϊκού, τον απέλυσε όταν ο δημοσιογράφος αμφισβήτησε τα λεγόμενά του.

Συγκεκριμένα, όταν ο Αλαφούζος υποστήριξε πως ο Ταϊλανδός επιχειρηματίας Παϊρότζ Πιενμπογκσάντ έβαλε στα ταμεία ένα εκατομμύρια ευρώ, ο Νικολογιάννης το αμφισβήτησε (συγκεκριμένα, είπε «το ότι το λέει ο Αλαφούζος, δεν σημαίνει ότι ισχύει κιόλας…»), κάτι που έφερε την ενόχληση του Αλαφούζου, που αργότερα ενημέρωσε τον ρεπόρτερ για το τέλος της συνεργασίας τους.

Αναλυτικά ο Νικολογιάννης έγραψε:

«Σε λίγες ώρες το 2018 φεύγει και εγώ θέλω να ευχαριστήσω με όλη μου την δύναμη όλες και όλους, που εδώ και ένα μήνα μου στέλνετε μηνύματα συμπαράστασης για την απόλυσή μου από τον Sport fm.

Επίσης νοιώθω, ότι ήρθε η ώρα να μιλήσω και να επιβεβαιώσω τον λόγο της απόλυσής μου. Κάποιοι ίσως τον ξέρετε, κάποιοι ακόμα αναρωτιέστε, για ποιο λόγο από την 1η Δεκεμβρίου δεν είμαι στον Sport fm.

Όπως μου ειπώθηκε ο ιδιοκτήτης του σταθμού κ. Αλαφούζος ενοχλήθηκε, διότι ένα μεσημέρι αμφισβήτησα τα λεγόμενά του, για το 1 εκ. ευρώ, που υποστηρίζει, ότι έβαλε ο Παϊρόζ. Μόλις εκείνη την ημέρα βγήκα και είπα την άποψή μου μετά από λίγες ώρες ενημερώθηκα ότι διακόπτεται η συνεργασία μας.

Επί της ουσίας και άλλες φορές είχε δείξει την ενόχλησή του, για την κριτική που του έκανα, αλλά εγώ συνέχισα να λέω την άποψή μου με στόχο την καλύτερη δική σας ενημέρωση και το τέλος ήρθε…

Τον Sport fm θα τον έχω πάντα στην καρδιά μου θα είναι ένα κομμάτι της καρδιάς μου. Από το 2000, όταν και με πήρε τηλέφωνο ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος και άρχισε η συνεργασία μας μέχρι το 2018, που διακόπηκε, για τον λόγο που σας είπα εγώ προσπάθησα να κάνω το καλύτερο δυνατό για τη δική σας ενημέρωση.

Πάντα έλεγα και θα συνεχίσω να λέω αυτό, που πιστεύω, αυτό, που ξέρω , πάντα θα είμαι υπέρ της αλήθειας και όποιος με αντέχει.

Σας ευχαριστώ όλες και όλους τους φίλους του Παναθηναϊκού, αλλά και τους φίλους των άλλων ομάδων για τα συγκινητικά μηνύματα συμπαράστασης και ελπίζω σύντομα να έχουμε τη δυνατότητα να τα λέμε. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλες και όλους, όσους συνεργάστηκα αυτά τα 18 χρόνια στον Sport fm. Να είστε όλοι καλά να έχετε υγεία και καλή χρονιά!» 
---
*

1 σχόλιο: