Κυριακή, 15 Μαΐου 2016

... ΟΤΕ TV και NOVA, τραπεζικές αγάπες ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*


Πειραιώς: Συνδρομητής... της Nova

Τι... ψαρούκλες έχουμε να αλιεύσουμε;

Ένας ρεπόρτερ σε καθημερινή βάση χρειάζεται για να βρίσκει τις διαφημιστικές ομορφιές των τραπεζών. Απίστευτα πράγματα. Σε όλα τα επίπεδα. Γεγονότα τα οποία καταρρίπτουν κάθε ισχυρισμό των τραπεζών και των διαφημιστικών περί αξιοκρατίας και επαγγελματικής διαχείρισης των προγραμμάτων τους.

Καραμπινάτο παράδειγμα. Η Πειραιώς δεν... βλέπει ΟΤΕ TV. Μόνο την Nova. Δεν εξηγείται διαφορετικά ότι, ενώ ο ΟΤΕ TV έλαβε μόλις 291 χιλιάρικα πέρυσι από όλες τις τράπεζες, η Nova πήρε 424 χιλιάρικα μόνο από την Πειραιώς! Αντανακλά αυτή η διαφορά την συνδρομητική βάση των δύο ανταγωνιστών; Την δυναμική και την ανοδική πορεία τους; Την ποιότητα των προγραμμάτων τους και την διεισδυτικότητα τους στο τηλεοπτικό κοινό;

Ή, μήπως, την χρηματοοικονομική τους υγεία;
---
Η Eurobank... αγαπάει τον ΟΤΕ TV

Στον αντίποδα της Πειραιώς η Eurobank.

Με τα ίδια (;) κριτήρια η Eurobank έδωσε πέρυσι διαφήμιση 151 χιλιάδων ευρώ στον ΟΤΕ TV και μόλις 23.500 στην Nova.

Βγάλτε συμπέρασμα.
---
Η σιωπή, συνενοχή

Η αφωνία των τραπεζών.

Δεν αποτελεί αφ΄ υψηλού αντιμετώπιση της κριτικής. Ομολογία αδυναμίας αποτελεί. Όσο οι τραπεζίτες επιλέγουν το παιχνίδι του μουγγού επιβαρύνουν την θέση τους. Θα έπρεπε να ζητήσουν συγγνώμη για τα λάθη τους από την αγορά και τους πελάτες τους, να ξεκαθαρίσουν με όποιο κόστος τα αρμόδια τμήματα τους και να βάλουν καθαρούς κανόνες στην συγκεκριμένη λειτουργία τους.

Έτσι θα κέρδιζαν την εμπιστοσύνη του πανελλήνιου.

---
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου