*
Μιωνή: Χοντρό πέσιμο στον Παπαχελά
Ξεπλένουν τους «σοβαρούς» νεοναζί, τους ρατσιστές και τους αντισημίτες της Ν.Δ.
Βρέθηκε ένα δημόσιο πρόσωπο με κοχόνες, ο Σαμπύ Μιωνή, να αποκαλύψει τα σοβαρά αστικά μέσα ενημέρωσης και τις διευθυντικές ομάδες τους. Τους καταγγέλλει, ανοιχτά, με άρθρο του στην «Εφημερίδα των Συντακτών».
Οι αποκαλύψεις του για τον διευθυντή της «Καθημερινής» είναι συγκλονιστικές. Ο Παπαχελάς, σε ευθεία αντίθεση με την αποστολή του δημοσιογράφου, του ζήτησε τον Νοέμβριο του 2011 να παρέμβει στην εβραϊκή κοινότητα της Ελλάδος και της Γερμανίας, ώστε να περιοριστούν οι αντιδράσεις τους στην υπουργοποίηση του Βορίδη από το δίδυμο Παπαδήμου-Σαμαρά.
Στην εξαιρετική δημόσια παρέμβασή του, ο κ. Μιωνή μιλά για «βοριδοποίηση» της Ν.Δ. και καταγγέλλει την ηγεσία της, που επιτρέπει ρατσιστικά παραληρήματα σαν αυτό του Δαβάκη σε βάρος των Ρομά.
Ο «Σάτυρος» ενώνει την φωνή του με τον κ. Μιωνή: Σε αυτούς που έφτιαχναν κόμματα με τον Πλεύρη δεν δίνουμε κανένα συγχωροχάρτι.
Και ας κριθούμε, όλα τα μέσα ενημέρωσης, από τους αναγνώστες μας.
---
ΣΚΑΪ: Εβδομάδα ανόδου
Δύο μονάδες ανέβηκε ο σταθμός την περασμένη βδομάδα.
Ακούμπησε το 20% -19,9% σημείωσε για την ακρίβεια- και αυτό το πέτυχε στο επιπλέον επεισόδιο του «Survivor», καθώς και στο «Power of Love». Μεγάλη ώθηση σε αυτά τα προγράμματα δίνουν τα γυναικεία κοινά.
Αντιθέτως, ο Ant1 συνεχίζει να υποχωρεί. Την περασμένη εβδομάδα έπεσε στο 10,3%. Κάτι δεν πάει καλά στο Μαρούσι.
Κάποιες σημαντικές αλλαγές επιβάλλονται.
---
Στο Μοσχάτο η φωτιά σιγοκαίει
Η πολιτικοποίηση του πρωινού καφέ της Ν.Δ.
Αυτή, που βαφτίζεται από κάποιους ως «πολιτικότητα», αξιοποιείται από μέσα ενημέρωσης, προσκείμενα στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, για να κτυπηθεί η επικοινωνιακή ομάδα του. Όχι ότι η ομάδα αυτή σκίζει. Αλλά, πώς να το κάνουμε; Για τον Δαβάκη και την ακροδεξιά πολιτική στρατηγική του κόμματος, καθώς και για την ανερμάτιστη τακτική του, δεν ευθύνεται το επικοινωνιακό επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ούτε μπορείς πάντα να κρύβεις με επικοινωνιακά τρικ, την ανεπάρκεια του πολιτικού σου λόγου.
Βεβαίως, η επίθεση αυτή έχει άλλα αίτια, βαθύτερα. Προσωπικές διαφορές, επιχειρηματικές κόντρες, διαφορετικές αφετηρίες κ.λπ.
Δύσκολο να τα συνθέσει όλα αυτά ο πρόεδρος.
---
«Οι κανόνες πρέπει
Ανασυγκρότηση
***
*
*
Ξεπλένουν τους «σοβαρούς» νεοναζί, τους ρατσιστές και τους αντισημίτες της Ν.Δ.
Βρέθηκε ένα δημόσιο πρόσωπο με κοχόνες, ο Σαμπύ Μιωνή, να αποκαλύψει τα σοβαρά αστικά μέσα ενημέρωσης και τις διευθυντικές ομάδες τους. Τους καταγγέλλει, ανοιχτά, με άρθρο του στην «Εφημερίδα των Συντακτών».
Οι αποκαλύψεις του για τον διευθυντή της «Καθημερινής» είναι συγκλονιστικές. Ο Παπαχελάς, σε ευθεία αντίθεση με την αποστολή του δημοσιογράφου, του ζήτησε τον Νοέμβριο του 2011 να παρέμβει στην εβραϊκή κοινότητα της Ελλάδος και της Γερμανίας, ώστε να περιοριστούν οι αντιδράσεις τους στην υπουργοποίηση του Βορίδη από το δίδυμο Παπαδήμου-Σαμαρά.
Στην εξαιρετική δημόσια παρέμβασή του, ο κ. Μιωνή μιλά για «βοριδοποίηση» της Ν.Δ. και καταγγέλλει την ηγεσία της, που επιτρέπει ρατσιστικά παραληρήματα σαν αυτό του Δαβάκη σε βάρος των Ρομά.
Ο «Σάτυρος» ενώνει την φωνή του με τον κ. Μιωνή: Σε αυτούς που έφτιαχναν κόμματα με τον Πλεύρη δεν δίνουμε κανένα συγχωροχάρτι.
Και ας κριθούμε, όλα τα μέσα ενημέρωσης, από τους αναγνώστες μας.
---
ΣΚΑΪ: Εβδομάδα ανόδου
Δύο μονάδες ανέβηκε ο σταθμός την περασμένη βδομάδα.
Ακούμπησε το 20% -19,9% σημείωσε για την ακρίβεια- και αυτό το πέτυχε στο επιπλέον επεισόδιο του «Survivor», καθώς και στο «Power of Love». Μεγάλη ώθηση σε αυτά τα προγράμματα δίνουν τα γυναικεία κοινά.
Αντιθέτως, ο Ant1 συνεχίζει να υποχωρεί. Την περασμένη εβδομάδα έπεσε στο 10,3%. Κάτι δεν πάει καλά στο Μαρούσι.
Κάποιες σημαντικές αλλαγές επιβάλλονται.
---
Στο Μοσχάτο η φωτιά σιγοκαίει
Η πολιτικοποίηση του πρωινού καφέ της Ν.Δ.
Αυτή, που βαφτίζεται από κάποιους ως «πολιτικότητα», αξιοποιείται από μέσα ενημέρωσης, προσκείμενα στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, για να κτυπηθεί η επικοινωνιακή ομάδα του. Όχι ότι η ομάδα αυτή σκίζει. Αλλά, πώς να το κάνουμε; Για τον Δαβάκη και την ακροδεξιά πολιτική στρατηγική του κόμματος, καθώς και για την ανερμάτιστη τακτική του, δεν ευθύνεται το επικοινωνιακό επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ούτε μπορείς πάντα να κρύβεις με επικοινωνιακά τρικ, την ανεπάρκεια του πολιτικού σου λόγου.
Βεβαίως, η επίθεση αυτή έχει άλλα αίτια, βαθύτερα. Προσωπικές διαφορές, επιχειρηματικές κόντρες, διαφορετικές αφετηρίες κ.λπ.
Δύσκολο να τα συνθέσει όλα αυτά ο πρόεδρος.
---
«Οι κανόνες πρέπει
να είναι ίδιοι για όλα τα media»
Ο «Σάτυρος» βρίσκει απόλυτα σωστή την τοποθέτηση, στο Φόρουμ των Δελφών, του κ. Δημήτρη Μάρη.
«Οι κανόνες πρέπει να είναι ίδιοι για όλα τα media» και το Facebook, όπως και η Google, πρέπει να πληρώσουν φόρους στο ελληνικό κράτος. Σε αυτή την τοποθέτηση ο «Σάτυρος» προσθέτει δύο ακόμα στοιχεία: Οι κανόνες για τη διανομή της διαφήμισης πρέπει να είναι ίδιοι, οι κανόνες της χρηματοδότησης των μέσων ενημέρωσης από τις τράπεζες πρέπει να είναι ίδιοι.
Πολύ σωστά, επίσης, άσκησε -εμμέσως πλην σαφώς- κριτική στην απόφαση του κ. Παππά για τη δραστική μείωση του φόρου της τηλεόρασης (μόνο) στα κανάλια εθνικής εμβέλειας. από 20% στο 5%. «Κρίθηκε προφανώς ότι αυτό ήταν προτιμότερο -η επιδότηση του επαγγέλματος του καναλάρχη- από αυτό του εκδότη του τύπου, το ραδιόφωνο και το internet. Ταυτόχρονα επιβλήθηκε 2% φόρος στον τζίρο των επιχειρήσεων διαδικτύου, για να χρηματοδοτηθεί το ταμείο των δημοσιογράφων».
Άρα, οι κανόνες -και με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- δεν είναι ίδιοι για όλα τα media.
---
Καφές 12-15 εκατομμυρίων
Σάββατο πρωί, έπινα τον... μέτριο ελληνικό μου στο «Soulatso».
Στο εβδομαδιαίο έντυπο, που κόστισε -μέχρι σήμερα- στον «μεγάλο φίλο» γύρω στα 12 με 15 εκατομμύρια ευρώ, θυμήθηκαν τον Μαυρίκο. Και εγώ θυμήθηκα ότι, με λιγότερα από 25 εκατομμύρια, εξαγοράστηκε ολόκληρος ΔΟΛ! Επίσης, με τον καφέ μου, θυμήθηκα και άλλα για τον εκδότη του συγκεκριμένου εντύπου. Όπως π.χ. τις αγωγές που έχασε από έτερο μητσοτακικό παράγοντα, αλλά και κάποια τηλεφωνικά παρακάλια σε φίλους του, τραπεζίτες. Μόνο που οι τραπεζίτες έχουν κι άλλους φίλους...
Με το barcode, πάντως, θα «ξεβρακωθούν» πολλές κυκλοφορίες.
Ο «Σάτυρος» βρίσκει απόλυτα σωστή την τοποθέτηση, στο Φόρουμ των Δελφών, του κ. Δημήτρη Μάρη.
«Οι κανόνες πρέπει να είναι ίδιοι για όλα τα media» και το Facebook, όπως και η Google, πρέπει να πληρώσουν φόρους στο ελληνικό κράτος. Σε αυτή την τοποθέτηση ο «Σάτυρος» προσθέτει δύο ακόμα στοιχεία: Οι κανόνες για τη διανομή της διαφήμισης πρέπει να είναι ίδιοι, οι κανόνες της χρηματοδότησης των μέσων ενημέρωσης από τις τράπεζες πρέπει να είναι ίδιοι.
Πολύ σωστά, επίσης, άσκησε -εμμέσως πλην σαφώς- κριτική στην απόφαση του κ. Παππά για τη δραστική μείωση του φόρου της τηλεόρασης (μόνο) στα κανάλια εθνικής εμβέλειας. από 20% στο 5%. «Κρίθηκε προφανώς ότι αυτό ήταν προτιμότερο -η επιδότηση του επαγγέλματος του καναλάρχη- από αυτό του εκδότη του τύπου, το ραδιόφωνο και το internet. Ταυτόχρονα επιβλήθηκε 2% φόρος στον τζίρο των επιχειρήσεων διαδικτύου, για να χρηματοδοτηθεί το ταμείο των δημοσιογράφων».
Άρα, οι κανόνες -και με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- δεν είναι ίδιοι για όλα τα media.
---
Καφές 12-15 εκατομμυρίων
Σάββατο πρωί, έπινα τον... μέτριο ελληνικό μου στο «Soulatso».
Στο εβδομαδιαίο έντυπο, που κόστισε -μέχρι σήμερα- στον «μεγάλο φίλο» γύρω στα 12 με 15 εκατομμύρια ευρώ, θυμήθηκαν τον Μαυρίκο. Και εγώ θυμήθηκα ότι, με λιγότερα από 25 εκατομμύρια, εξαγοράστηκε ολόκληρος ΔΟΛ! Επίσης, με τον καφέ μου, θυμήθηκα και άλλα για τον εκδότη του συγκεκριμένου εντύπου. Όπως π.χ. τις αγωγές που έχασε από έτερο μητσοτακικό παράγοντα, αλλά και κάποια τηλεφωνικά παρακάλια σε φίλους του, τραπεζίτες. Μόνο που οι τραπεζίτες έχουν κι άλλους φίλους...
Με το barcode, πάντως, θα «ξεβρακωθούν» πολλές κυκλοφορίες.
---
fmvoice
---
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου