Τρίτη, 2 Μαΐου 2017

... ΜΜΕ - διάφορα, αλλά όχι αδιάφορα - 2/5 ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Αδειάζουν τα ταμεία της ΠΟΕΣΥ

Αδειάζουν τα ταμεία της ΠΟΕΣΥ, με κίνδυνο να μείνει από διαθέσιμα η Ομοσπονδία έως το τέλος του έτους. Αιτία, η μη πληρωμή τής (ακριβής) συνδρομής των συνδικαλιστικών Ενώσεων προς την Ομοσπονδία.
---
Συνάντηση με Nielsen για τηλεθέαση

Συνάντηση με τους εκπροσώπους της εταιρείας μετρήσεων Nielsen πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τρίτη στο υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής. Αιτία, η απόφαση της ΕΡΤ να «παγώσει» τον διαγωνισμό για τον φορέα που θα διενεργεί τη μέτρηση των τριών καναλιών της (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3) αλλά και οι αλλαγές που θέλει να κάνει η κυβέρνηση, με τη θέσπιση διαδικασιών ελέγχου.
---
Θέλει «Marie Claire» το “Θέμα”

Κοντά στην απόκτηση του «Marie Claire» βρίσκεται το «Θέμα». Η εκδοτική εταιρεία της εφημερίδας θα εξασφαλίσει τα δικαιώματα του περιοδικού για την έντυπη και την ηλεκτρονική έκδοση, που κάποτε ανήκαν στον ΔΟΛ.
---
Νέες συνεργασίες για την ANT1 Next

Η νέα συνδρομητική TV του ΑΝΤ1, η ΑΝΤ1 ΝΕΧΤ, θα ενταχθεί σύντομα εκτός από την πλατφόρμα της Cosmote TV και στη Vodafone TV, χωρίς χρέωση για τους πελάτες της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας.
---
Συνεχίζει τις αλλαγές η “Καθημερινή”

Με νέο σχήμα από αύριο η “Καθημερινή”. Η εφημερίδα από αύριο θα κυκλοφορεί με μια μικρή αλλαγή. Θα έχει το σχήμα της έκδοσης του Σαββάτου, δηλαδή θα είναι ελαφρώς μικρή σε μήκος και πλάτος, αλλά με την ίδια ύλη, ρεπορτάζ και στήλες. ‘Ολο αυτό το διάστημα η “Καθημερινή” συνεχίζει τις αλλαγές, αφήνοντας σταδιακά τις εμπορικές προσφορές και επενδύοντας σε περιοδικά, εκδόσεις και εσωτερικές αλλαγές, έχοντας θαυμαστή σταθερότητα, μέσα στη θύελλα της καταστροφής των εντύπων.
---
Τραπεζική διαφήμιση
με νέους όρους στα ΜΜΕ

Αλλαγές στον τρόπο κατανομής της τραπεζικής διαφήμισης αναζητεί η κυβέρνηση, προκειμένου να καλύψει το κενό που υπάρχει στη διάθεση των διαφημιστικών τους κονδυλίων.

Το τελευταίο διάστημα υπήρξαν επαφές του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, εν όψει και της κατάθεσης του σχεδίου νόμου για τη διαφήμιση, με τον πρόεδρο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών Νίκο Καραμούζη και εκπροσώπους των ΔΕΚΟ. Κι αυτό γιατί η κρατική διαφήμιση περνάει μέσα από τη ΓΓΕΕ, που εγκρίνει τα διαφημιστικά προγράμματα, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για τις τράπεζες, αν και έχουν ανακεφαλαιοποιηθεί με χρήματα του Ελληνικού Δημοσίου.
---
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου