Σάββατο 20 Μαΐου 2017

... ο ΤΑΖ για την αποχώρησή του από το Documento ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*
Τάσος Κατρής Θεοδωρόπουλος
(στο fb)
Σημαντικές διευκρινήσεις
για την αποχώρησή μου από το Documento

Επειδή διάβασα σε site ότι αυτό έγινε από διαφωνία μου με τη διεύθυνση της εφημερίδας, με τον ανάλογο πιασάρικο τίτλο από πάνω από το άρθρο.

Διαφωνίες υπάρχουν και θα υπάρχουν σε όλες τις δουλειές και τα ΜΜΕ κι αν δεν πέσει κι ένα μπινελίκι σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά. Η συγκεκριμένη εφημερίδα ουδέποτε προσέβαλλε την αξιοπρέπεια μου, μου έδωσε χώρο, θάρρος και επέκταση των συγγραφικών μου ικανοτήτων, και είμαι υπερήφανος για τη συνεργασία μου με αυτήν, δεν καθυστέρησα να πληρωθώ ούτε μια στιγμή (και αναρωτιέμαι που βρήκαν την ιώβια υπομονή που έδειξαν οι άνθρωποι που δούλεψαν μαζί μου).

Θεωρώ απαράδεκτο το να λοιδωρείται ένας δημοσιογραφικός οργανισμός που δέχεται βολές από παντού για μια εντελώς προσωπική μου απόφαση που μάλιστα από τη διεύθυνση προσπάθησε να εξομαλυνθεί. Βρέθηκα σε μια κατάσταση, και έκανα αυτό το βήμα από δική μου ευθύνη επειδή δεν μπόρεσα να ανταποκριθώ σε συγκεκριμένες υποχρεώσεις. Δημιουργήθηκε μια ήπια οξύτητα και στο σημείο εκείνο, ίσως με υπερβολική ευθυξία, έκρινα πως δεν έχω τη δυναμική να προφέρω το μέγιστο των δυνατοτήτων μου στο συγκεκριμένο έντυπο.

Oι αναμνήσεις μου από το έντυπο και προσωπικά την συμπεριφορά του Kostas Vaxevanis είναι από τις πιο όμορφες στις δύο δεκαετίες της δημοσιογραφικής μου πορείας, ανθρώπινες, επαγγελματικές και καθαρές. Μπορεί κάποια μέρα στο μέλλον να ξανασυναντηθούμε, ως τότε πραγματικά εύχομαι ολόψυχα σε μια εφημερίδα που δεν πουλάει κουπόνια για φέτες προκειμένου να κάνει νούμερα αλλά έχει ένα πολύ άξιο επιτελείο συνεργατών, να επιβιώσει στην ψυχεδελική πραγματικότητα των Ελληνικών media.
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου