Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

... Σπανοπούλου κατά ΕΣΗΕΑ ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Σπανοπούλου: Προσφεύγω στη δικαιοσύνη

Ανακοίνωση

ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ και ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
για την τιμωρητική διαγραφή μου από την ΕΣΗΕΑ

Συνάδελφοι, ενημερώνω ότι

ΔΕΝ θα είμαι υποψήφια, ούτε καν ψηφοφόρος(!) στις επικείμενες εκλογές για την ΠΟΕΣΥ, αφού ο παραταξιακός συνδικαλισμός της ΕΣΗΕΑ φρόντισε με τη ρεβανσιστική, αντιδημοκρατική, και παράλογη διαγραφή μου, να με κρατήσει στον πάγκο!

Το λόγο τώρα έχει η Δικαιοσύνη καθώς στις 20 Νοεμβρίου 2014 εκδικάζεται η προσφυγή μου κατά της ΕΣΗΕΑ.

Η προσπάθεια μου για αναστολή της πειθαρχικής ποινής με ασφαλιστικά μέτρα απορρίφθηκε, με την ΕΣΗΕΑ, το Σωματείο στο οποίο ανήκω με συνέπεια 35 χρόνια, να παρίσταται εναντίον μου με νομικά  επιχειρήματα για εισαγγελικές έρευνες που οι ίδιοι προκάλεσαν!

ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΜΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Θα σας δω στα γουναράδικα του ΕΔΟΕΑΠ !
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου