*
Γράφουν οι zoornalistas
Με γοργούς ρυθμούς προχωράει το εγχείρημα της ελληνικής έκδοσης της Huffington Post και ήδη έχουν αρχίσει οι επαφές για τη στελέχωσή του. Ανάμεσα στα ονόματα που ακούγονται περιλαμβάνονται και αυτά παλαίμαχων δημοσογράφων και κάποιων τηλεοπτικών αστέρων. Ιδιαίτερη έκπληξη ήταν η εμπλοκή του ονόματος της Εμυς Λιβανίου λόγω της στενής φιλικής σχέσης της τηλεπαρουσιάστριας με την Αριάννα Χάφινγκτον.
Το HuffPost Greece θα εδρεύει στην Αθήνα και «θα υποστηρίζεται από σημαντικούς Ελληνες οικονομικούς εταίρους». Η ελληνική έκδοση της Huffington Post αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στο διαδίκτυο μέσα στον Νοέμβριο.
Το κυνήγι για τη συμφωνία του HuffPost Greece είχε ξεκινήσει εδώ και χρόνια. Η επιτυχία του σάιτ της Αριάννας Χάφινγκτον όχι μόνο σε επισκεψιμότητα, αλλά κυρίως σε διαφημιστικά έσοδα, ήταν φυσικό να αποτελεί πόλο έλξης για πολλούς Ελληνες επενδυτές που ακόμα και εν καιρώ κρίσης αναγνωρίζουν τη δύναμη των νέων τεχνολογιών. Ηδη εδώ και δύο χρόνια, προτάσεις για την ελληνική έκδοση του σάιτ είχαν καταθέσει, τόσο ο Ν. Νανόπουλος, πρώην της Eurobank, όσο και ο Δ. Δασκαλόπουλος, πρώην του ΣΕΒ. Το ενδιαφέρον είχε επιβεβαιώσει και η ίδια η Χάφινγκτον, χωρίς να αναφέρεται στα ονόματα των συνομιλητών της, εφόσον ακόμα βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις. Για άγνωστους, όμως, λόγους η συμφωνία τότε δεν προχώρησε.
Η πρόταση τελικά επανήλθε από τον εφοπλιστή Πέτρο Παππά και σύμφωνα με όσα είχαν διαρρεύσει προ εξαμήνου, η πλευρά της Χάφινγκτον ζήτησε δεσμευτικό συμβόλαιο για 2 χρόνια, ενώ για την παραχώρηση του τίτλου και τη διαχείριση του site αξίωσε το ποσό των 3,4 εκατ. ευρώ ετησίως.
«Είμαι ευγνώμων που είμαι σε θέση να φέρω τη Huffington Post στην Ελλάδα, με την υποστήριξη και την τεχνογνωσία της 24MEDIA» δήλωσε χαρακτηριστικά η Αριάννα Χάφινγκτον, πρόεδρος του The Huffington Post Media Group, ανακοινώνοντας τα σχέδιά της για το HuffPost Greece.
Και μιας και μιλάμε για σχέδια ο Δημήτρης Μάρης που αναδεικνύεται πλέον σε κυρίαρχη δύναμη στο χώρο των ηλεκτρονικών μίντια και των νέων τεχνολογιών ενημέρωσης, βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με τον Φώτη Μπόμπολα για την αγορά του Goal News, και του Sentra fm - υπήρχε και υπάρχει και σχετικό ενδιαφέρον από Μαρινάκη (διαβάστε τι γράφει σχετικά το harddog).
Εκτός των νέων προσλήψεων, για την ελληνική έκδοση του Huffington Post θα χρησιμοποιηθεί και προσωπικό από τα άλλα ηλεκτρονικά μέσα του ομίλου του Δ. Μάρη.
Ανασυγκρότηση
***
*
*
Δ. Μάρης: ο betατζής που αναδεικνύεται σε κυρίαρχο των ηλεκτρονικών μέσων!
Ποιοι θα «τρέχουν»
την ελληνική έκδοση
της Huffington Post
Με γοργούς ρυθμούς προχωράει το εγχείρημα της ελληνικής έκδοσης της Huffington Post και ήδη έχουν αρχίσει οι επαφές για τη στελέχωσή του. Ανάμεσα στα ονόματα που ακούγονται περιλαμβάνονται και αυτά παλαίμαχων δημοσογράφων και κάποιων τηλεοπτικών αστέρων. Ιδιαίτερη έκπληξη ήταν η εμπλοκή του ονόματος της Εμυς Λιβανίου λόγω της στενής φιλικής σχέσης της τηλεπαρουσιάστριας με την Αριάννα Χάφινγκτον.
Το HuffPost Greece θα εδρεύει στην Αθήνα και «θα υποστηρίζεται από σημαντικούς Ελληνες οικονομικούς εταίρους». Η ελληνική έκδοση της Huffington Post αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στο διαδίκτυο μέσα στον Νοέμβριο.
Το κυνήγι για τη συμφωνία του HuffPost Greece είχε ξεκινήσει εδώ και χρόνια. Η επιτυχία του σάιτ της Αριάννας Χάφινγκτον όχι μόνο σε επισκεψιμότητα, αλλά κυρίως σε διαφημιστικά έσοδα, ήταν φυσικό να αποτελεί πόλο έλξης για πολλούς Ελληνες επενδυτές που ακόμα και εν καιρώ κρίσης αναγνωρίζουν τη δύναμη των νέων τεχνολογιών. Ηδη εδώ και δύο χρόνια, προτάσεις για την ελληνική έκδοση του σάιτ είχαν καταθέσει, τόσο ο Ν. Νανόπουλος, πρώην της Eurobank, όσο και ο Δ. Δασκαλόπουλος, πρώην του ΣΕΒ. Το ενδιαφέρον είχε επιβεβαιώσει και η ίδια η Χάφινγκτον, χωρίς να αναφέρεται στα ονόματα των συνομιλητών της, εφόσον ακόμα βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις. Για άγνωστους, όμως, λόγους η συμφωνία τότε δεν προχώρησε.
Η πρόταση τελικά επανήλθε από τον εφοπλιστή Πέτρο Παππά και σύμφωνα με όσα είχαν διαρρεύσει προ εξαμήνου, η πλευρά της Χάφινγκτον ζήτησε δεσμευτικό συμβόλαιο για 2 χρόνια, ενώ για την παραχώρηση του τίτλου και τη διαχείριση του site αξίωσε το ποσό των 3,4 εκατ. ευρώ ετησίως.
Ο Δημήτρης Μάρης
Ως κύριος επενδυτής εμφανίζεται επίσημα η εταιρεία 24MEDIA του Δημήτρη Μάρη, που διαθέτει έναν όμιλο από 17 ιδιόκτητα και συνεργαζόμενα sites. Πρόκειται κυρίως για αθλητικές και στοιχηματικές ιστοσελίδες (news 247, sport24, stoiximan, inkazino, poker.gr, olapaok, prasina nea, daily motion, redplanet κ. α). Ο πολυπράγων επιχειρηματίας (επονομαζόμενος και betατζής λόγω των στοιχηματικών ιστοσελίδων που ελέγχει) κατέχει και ποσοστά στην εταιρεία του Γιάννη Φιλιππάκη που εκδίδει τις εφημερίδες «Δημοκρατία» και «Εspresso».
«Είμαι ευγνώμων που είμαι σε θέση να φέρω τη Huffington Post στην Ελλάδα, με την υποστήριξη και την τεχνογνωσία της 24MEDIA» δήλωσε χαρακτηριστικά η Αριάννα Χάφινγκτον, πρόεδρος του The Huffington Post Media Group, ανακοινώνοντας τα σχέδιά της για το HuffPost Greece.
Και μιας και μιλάμε για σχέδια ο Δημήτρης Μάρης που αναδεικνύεται πλέον σε κυρίαρχη δύναμη στο χώρο των ηλεκτρονικών μίντια και των νέων τεχνολογιών ενημέρωσης, βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με τον Φώτη Μπόμπολα για την αγορά του Goal News, και του Sentra fm - υπήρχε και υπάρχει και σχετικό ενδιαφέρον από Μαρινάκη (διαβάστε τι γράφει σχετικά το harddog).
Εκτός των νέων προσλήψεων, για την ελληνική έκδοση του Huffington Post θα χρησιμοποιηθεί και προσωπικό από τα άλλα ηλεκτρονικά μέσα του ομίλου του Δ. Μάρη.
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου