Παρασκευή 5 Αυγούστου 2016

... ΜΜΕ - διάφορα, αλλά όχι αδιάφορα - 5/8 ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Κατάρτιση για απολυμένους ΜΜΕ Αττικής

Τη δεύτερη φάση υλοποίησης προγραμμάτων κατάρτισης για απολυμένους 16 ραδιοτηλεοπτικών επιχειρήσεων της Περιφέρειας Αττικής, συνολικού ύψους 1.470.000 ευρώ, ανακοίνωσε το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα ενδιαφερόμενα ΚΕΚ θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή και τα σεμινάρια των 300 ωρών θα πρέπει να ολοκληρωθούν έως τις αρχές Νοεμβρίου.
---
Και …Θέμα FM;

Κυκλοφορεί… ότι υπάρχουν συζητήσεις για την απόκτηση του ραδιοφώνου ΒΗΜΑ FM από την εταιρεία του “Πρώτου Θέματος” και αν υπάρξει θετική κατάληξη θα εκπέμπει ως ΘΕΜΑ FM. Ως γνωστόν, εδώ και μήνες έφυγε από τον ΔΟΛ και πήγε στο συγκρότημα του Θέμου Αναστασιάδη ο Βασίλης Χιώτης, που ήταν η ψυχή του ΒΗΜΑ FM.
---
Μέτωπο για να μην
καταργηθούν οι “επιστροφές”!

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, που έχει συμφέρον να αντιμάχεται τη φοροδιαφυγή, στο τελευταίο οικονομικό δελτίο του διαμαρτύρεται γιατί η κυβέρνηση με το σχέδιο νόμου για την ηλεκτρονική καταγραφή της αγοράς και την πώληση του διαφημιστικού χρόνου καταργεί το («μαύρο») καθεστώς των επιστροφών, υιοθετώντας τις θέσεις του ΣΔΕ (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος), της ΕΔΕΕ (Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος) και της ΕΙΤΗΣΕΕ (Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας).

Για όσους έχουν ασθενή μνήμη, το καθεστώς των επιστροφών στην Ελλάδα προκάλεσε την κατάρρευση μεγάλων διαφημιστικών εταιρειών που είχαν δομήσει τη λειτουργία τους σε αυτές, ενώ οι πιο έξυπνοι έκλεισαν τα εταιρικά τους σχήματα και έφτιαξαν νέα, με τα παιδιά τους στην πρώτη γραμμή της επικοινωνίας. Παράλληλα, παραμένει άγνωστο το αποτέλεσμα της εισαγγελικής έρευνας που είχε ξεκινήσει από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών προ ετών, μετά και το λουκέτο στο Alter.
---

Από Σεπτέμβριο με Party FM

Από τον Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει το πρόγραμμά του ο σταθμός Party FM 104 του E-TV. Πρόκειται για τον παλιό Παρέα FM του Δημήτρη Ρίζου.
---
To YouTube “κλέβει” διαφήμιση από την TV

Η τηλεοπτική διαφήμιση δεν κινδυνεύει από το διαδίκτυο αλλά από το YouTube, όπως προκύπτει από μεγάλη έρευνα της Google για την επιρροή των βίντεο σε τηλεόραση και διαδίκτυο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τα βίντεο στο YouTube έχουν μεγαλύτερη επιρροή στο κοινό απ’ ό,τι αυτά που προβάλλονται στην τηλεόραση.
---
Η SingularLogic ανέλαβε
το διαγωνισμό για τις άδειες

Αναρτήθηκε σήμερα στην «Διαύγεια» (ΑΔΑ: ΩΤΤ2465ΙΧΦ-ΝΦΗ) η ανάθεση, μετά από νέο διαγωνισμό, στην εταιρεία Singular Logic, του σχεδιασμού, της ανάπτυξης και της εγκατάστασης στην Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, του πληροφοριακού συστήματος, που απαιτείται για την διεξαγωγή της δημοπρασίας, βάσει της Προκήρυξης 1/2016 του Υπουργού Επικρατείας για την δημοπρασία χορήγησης (4) τηλεοπτικών αδειών.
---
Φθηνότερες χρεώσεις για τα κανάλια

Με τη σύμφωνη γνώμη του υπουργείου Υποδομών, δυόμισι χρόνια μετά την παράδοση του ψηφιακού φάσματος στην Digea, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών ζητά τη μείωση του ενοικίου για τα τηλεοπτικά κανάλια. Η σχετική απόφαση υπεγράφη από τον νέο πρόεδρο της ΕΕΤΤ Δημήτρη Τσαμάκη και αναμένεται να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ενώ η Digea έχει χρονικό περιθώριο έξι μηνών για να προχωρήσει στη μείωση του ενοικίου.

Η Digea είναι υποχρεωμένη μέσα σε έξι μήνες να προσδιορίσει το Ανώτατο Όριο Τιμής και να προσαρμόσει τα ενοίκια των σταθμών. Και αυτό συμβαίνει τη στιγμή που η Digea, με αφορμή τη λήξη των συμβάσεων με τα περιφερειακά κανάλια, είχε απαιτήσει με επιστολές της την αύξηση των ενοικίων (!), κάτι που κατήγγειλαν πριν από δέκα ημέρες τα περιφερειακά κανάλια στο υπουργείο Επικρατείας και στο υπουργείο Υποδομών.
---
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου