Τρίτη 7 Μαΐου 2013

... τι σημαίνει πληρωμένη δημοσιογραφία !!!

*
Δημοσιογράφοι ΕΡΤ
***
*


Προθυμογράφοι επί το έργον




Νέα τροπή στο τι σημαίνει πληρωμένη δημοσιογραφία! Ολοσέλιδο άρθρο του ΒΗΜΑτος, ανυπόγραφο φυσικά, φτιάχνει την αγιογραφία για τους τίμιους επιχειρηματίες με τις υγιείς επιχειρήσεις (για την Energa και την Hellas Power λέμε πάντα), που είχαν βάλει στην άκρη τα λεφτά από το χαράτσι για να τα δώσουν στο δημόσιο, τα πήγαν στο εξωτερικό για να ειναι σίγουρα και να μπορέσουν να τα αποδώσουν στο δημόσιο, αλλά ο κακός εισαγγελέας δεν το κατάλαβε και τους προφυλάκισε!! Έπεσαν θύματα, λέει, του ανταγωνισμού (της ΔΕΗ, εννοεί)!

Πόσο πάει ρε παιδιά η πληρωμένη ολοσέλιδη καταχώριση στο ΒΗΜΑ της Κυριακής; Θέλω κι εγώ να μου γράψουν μια αγιογραφία (δίπλα στη στήλη του Πρετεντέρη, κατά προτίμηση...).

Τι λέτε; Να παρακαλέσω τον Μελισσανίδη να μου πληρώσει κι εμένα μια σελιδούλα; Έχω και καλύτερες φωτογραφίες από αυτές του Μηλιώνη!
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου