Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Μια ιστορία για εκδόσεις, γενικώς...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Oι τυπογράφοι της Σωκράτους,
η Λούλα και η Ελένη Βλάχου


Βλέπω ότι αποφασίσθηκε η έξοδος της χώρας στις αγορές. Θα εκδοθεί, επιτέλους, 5ετες ομόλογο 2-2,5 δις ευρώ. 

Και μιας και μιλάμε για εκδόσεις θυμήθηκα μια ιστορία να σας πω:

Όταν η «Καθημερινή» ήταν στην οδό Σωκράτους στην Ομόνοια, στο υπόγειο βρίσκονταν οι τυπογράφοι. Το βράδυ στο πεζοδρόμιο, έξω ακριβώς από την «Κ», έκανε πιάτσα η Λούλα. Και οι τυπογράφοι έπαιρναν μάτι τη Λούλα και έκαναν χαβαλέ από δυο μικρά μακρόστενα παράθυρα που έβλεπαν στο πεζοδρόμιο.

Κατεβαίνει η Ελένη Βλάχου να πει στη Λούλα να πάει λίγο πιο κάτω για να μην αποσπά την προσοχή των τυπογράφων.

Κουβέντα στην κουβέντα η Λούλα άναψε και η Βλάχου, κυρία, της λέει «Πως μιλάς έτσι; Ξέρεις ποια είμαι; Είμαι η Ελένη Βλάχου που εκδίδω την Καθημερινή». Και της απαντά η άλλη «Κι εγώ είμαι η Λούλα και εκδίδω το εμπρός μου» (...)
---
- από το fb της Κλεοπάτρας Κοντονίκα

---
zoornalistas
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου