*
Ανασυγκρότηση
***
*
Μετά το πρόσφατο πρόστιμο των 5 δις ευρώ για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων, αλλά και την καταδίκη για την αναγνώριση προσώπων από την εφαρμογή, νέα… βόμβα έσκασε από το Facebook.
Η αποκάλυψη ήρθε από το Bloomberg και η επιβεβαίωση αυτής -ουσιαστικά- από την ίδια την Facebook.
Σύμφωνα με αυτό, εργαζόμενοι της εταιρείας άκουγαν τα ηχητικά μηνύματα που άφηναν μέσω του Messenger χρήστες του social media δικτύου και τα κατέγραφαν σε κείμενο. Σημειώνουμε πως αυτός ο τρόπος επικοινωνίας χρησιμοποιείτε κατά κόρον από οδηγούς αυτοκινήτων που στο σύστημα multimedia διαθέτουν τις εφαρμογές σύνδεσης IOS Carplay και Android Auto.
To Facebook απάντησε στο δημοσίευμα ότι πλέον αυτή η τακτική έχει σταματήσει και ότι έγινε για λόγους δοκιμής για το αν η «Al του Facebook ερμήνευε σωστά τα μηνύματα αυτά». Φυσικά δε διευκρίνισε γιατί ήθελε την ερμηνεία αυτών των ηχητικών μνημάτων, με τους αναλυτές να θεωρούν δεδομένη τη χρήση αυτών των στοιχείων για λόγους διαφήμισης και χειραγώγησης…
Θυμίζουμε ότι ο ίδιος ο Zuckeberg είχε αρνηθεί στο Κογκρέσο ότι η εταιρεία του συλλέγει ηχητικά μηνύματα από τους χρήστες με σκοπό τη προσαρμογή των διαφημίσεων σε κάθε χρήστη και ανάλογα με τις επιθυμίες και τις συνήθειες του.
Θυμίζουμε ότι το Facebook έχει πρόσβαση στο μικρόφωνο της συσκευής, εφόσον έχει δώσει το «οκ» ο χρήστης κατά την εγκατάστασή του και χρησιμοποιεί το Messenger και για τηλεφωνικές συνδιαλέξεις…
*
Καταγράφουν σε κείμενο
τα ηχητικά μας μηνύματα...
Η αποκάλυψη ήρθε από το Bloomberg και η επιβεβαίωση αυτής -ουσιαστικά- από την ίδια την Facebook.
Σύμφωνα με αυτό, εργαζόμενοι της εταιρείας άκουγαν τα ηχητικά μηνύματα που άφηναν μέσω του Messenger χρήστες του social media δικτύου και τα κατέγραφαν σε κείμενο. Σημειώνουμε πως αυτός ο τρόπος επικοινωνίας χρησιμοποιείτε κατά κόρον από οδηγούς αυτοκινήτων που στο σύστημα multimedia διαθέτουν τις εφαρμογές σύνδεσης IOS Carplay και Android Auto.
To Facebook απάντησε στο δημοσίευμα ότι πλέον αυτή η τακτική έχει σταματήσει και ότι έγινε για λόγους δοκιμής για το αν η «Al του Facebook ερμήνευε σωστά τα μηνύματα αυτά». Φυσικά δε διευκρίνισε γιατί ήθελε την ερμηνεία αυτών των ηχητικών μνημάτων, με τους αναλυτές να θεωρούν δεδομένη τη χρήση αυτών των στοιχείων για λόγους διαφήμισης και χειραγώγησης…
Θυμίζουμε ότι ο ίδιος ο Zuckeberg είχε αρνηθεί στο Κογκρέσο ότι η εταιρεία του συλλέγει ηχητικά μηνύματα από τους χρήστες με σκοπό τη προσαρμογή των διαφημίσεων σε κάθε χρήστη και ανάλογα με τις επιθυμίες και τις συνήθειες του.
Θυμίζουμε ότι το Facebook έχει πρόσβαση στο μικρόφωνο της συσκευής, εφόσον έχει δώσει το «οκ» ο χρήστης κατά την εγκατάστασή του και χρησιμοποιεί το Messenger και για τηλεφωνικές συνδιαλέξεις…
---
---
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου