Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

... Δ. Ρίζος - Π. Κωστόπουλος: κακοί θεατρίνοι ...

*
zoornalistas
***
*
Δ. Ρίζος: "Δεν έχω ούτε
για βενζίνα στο αυτοκίνητο"!..


Θλιβερός, προκλητικός κι αμετανόητος...

«Δεν έχω λεφτά ούτε για βενζίνα στο αυτοκίνητο...

Αυτοί (οι εργαζόμενοι δηλαδή) φταίνε που έκλεισε η εφημερίδα κι όχι εγώ!

Εγώ δεν ήθελα να κλείσει ο Αδέσμευτος. Αυτοί και οι συνδικαλιστάδες την έκλεισαν.

Εγώ είχα βρει 300 με 400 χιλιάδες ευρώ για να τους πληρώσω τα δεδουλευμένα. Τότε ήταν γύρω στις 3, 5 μήνες απλήρωτοι.

Είχα βρει τρόπο να μην κλείσει ο Αδέσμευτος.

Ολα αυτά βέβαια αν απέσυραν τις αγωγές. Και επίσης θα έπρεπε να διώξω πολλούς για να βγαίνει η εφημεριδα και θα τους έδινα το 40% των αποζημιώσεων...»

Με αυτό το νέο παραλήρημα ο «αρθρογράφος» του Ελεύθερου Τύπου Δημήτρης Ρίζος εμφανίστηκε στο "Βράδυ" του ΑΝΤ1 με τον άλλο... αποτυχημένο και νεόπτωχο εκδότη Πέτρο Κωστόπουλο και εξομολογήθηκαν ο ένας στον άλλον  - όχι τις αμαρτίες τους γιατί αυτές είναι πολλές. Συζήτησαν τα προβλήματά τους, προμοτάρισαν τα βιβλία τους και σε κάποια στιγμή και οι δύο ένιωσαν τον πόνο του άλλου...

Βλέπετε και οι δύο «έχασαν τα «παιδιά» τους...

Σαν δεν ντρεπόμαστε λίγο...
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου