*
Ο κοντός γλείφει
Ρε, κοντέ.
Αφού ο ΟΠΑΠ θέλει να μετατρέψει όλη την Ελλάδα σε απέραντο καζίνο, τότε γιατί γλείφεις, σε κάθε ευκαιρία, τους αρμοδίους για τη διαφήμιση του Οργανισμού; Την ώρα που παρακαλάς τις τράπεζες για έξτρα διαφημιστικά τριχίλιαρα.
Απλή η ερώτηση. Απλή η διαπίστωση.
---
Λάθος του Ήρωνα
Αγριεύει η μάχη.
Για τα μερίδια αγοράς των εναλλακτικών παρόχων. Στο επίκεντρο της μάχης οι δύο μεγαλύτεροι πάροχοι, ο Ήρων και η Protergia. Ο «Σάτυρος» δεν είναι ενεργειακή στήλη να κρίνει τα συν και τα πλην της κάθε εταιρείας. Μιντιακή στήλη είναι και θέλει να καταθέσει την άποψή της για ένα, δύο πράγματα.
Πρώτον, η απόφαση της Ήρων να προβάλλει το προϊόν της, αποκλειστικώς, στην τηλεόραση είναι εντελώς λάθος. Marketing άλλης εποχής. Η τηλεόραση δεν είναι πλέον μόνη της. Ούτε τόσο ισχυρή, όσο θέλουν -για τα δικά τους συμφέροντα- να την παρουσιάζουν στις επιχειρήσεις, κάποιες διαφημιστικές-media shop. Απλώς, οι επιστροφές είναι ακόμα μεγαλύτερες, συγκριτικώς με όλα τα άλλα μέσα.
Δεύτερον, η Watt+Volt δεν υπάρχει επικοινωνιακά πουθενά. Έριξε τα λεφτά της στον ΠΑΟΚ, σε ένα προϊόν που παραπαίει. Και άντε τώρα ο θυμωμένος με την ομάδα του παοκτζής να ασχοληθεί με την διαφήμιση της Watt+Volt.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
---
H Nova έχει δίκιο
Στην κόντρα της με την Super League.
Μπορεί ο κ. Αλαφούζος και ο οιοσδήποτε παράγοντας-επιχειρηματίας να λέει τα δικά του. Σε δηλώσεις ή σε εξώδικα. Όμως, η Nova επιδιώκει, σωστά, να προστατεύσει τα συμφέροντά της, τα οποία έχουν πληγεί από τις διακοπές του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου. Αυτά να τα σκεφτόταν πριν ο κ. Αλαφούζος.
Και η Cosmote TV, τα ίδια θα έκανε.
Ανασυγκρότηση
***
*
*
Ρε, κοντέ.
Αφού ο ΟΠΑΠ θέλει να μετατρέψει όλη την Ελλάδα σε απέραντο καζίνο, τότε γιατί γλείφεις, σε κάθε ευκαιρία, τους αρμοδίους για τη διαφήμιση του Οργανισμού; Την ώρα που παρακαλάς τις τράπεζες για έξτρα διαφημιστικά τριχίλιαρα.
Απλή η ερώτηση. Απλή η διαπίστωση.
---
Λάθος του Ήρωνα
Αγριεύει η μάχη.
Για τα μερίδια αγοράς των εναλλακτικών παρόχων. Στο επίκεντρο της μάχης οι δύο μεγαλύτεροι πάροχοι, ο Ήρων και η Protergia. Ο «Σάτυρος» δεν είναι ενεργειακή στήλη να κρίνει τα συν και τα πλην της κάθε εταιρείας. Μιντιακή στήλη είναι και θέλει να καταθέσει την άποψή της για ένα, δύο πράγματα.
Πρώτον, η απόφαση της Ήρων να προβάλλει το προϊόν της, αποκλειστικώς, στην τηλεόραση είναι εντελώς λάθος. Marketing άλλης εποχής. Η τηλεόραση δεν είναι πλέον μόνη της. Ούτε τόσο ισχυρή, όσο θέλουν -για τα δικά τους συμφέροντα- να την παρουσιάζουν στις επιχειρήσεις, κάποιες διαφημιστικές-media shop. Απλώς, οι επιστροφές είναι ακόμα μεγαλύτερες, συγκριτικώς με όλα τα άλλα μέσα.
Δεύτερον, η Watt+Volt δεν υπάρχει επικοινωνιακά πουθενά. Έριξε τα λεφτά της στον ΠΑΟΚ, σε ένα προϊόν που παραπαίει. Και άντε τώρα ο θυμωμένος με την ομάδα του παοκτζής να ασχοληθεί με την διαφήμιση της Watt+Volt.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
---
H Nova έχει δίκιο
Στην κόντρα της με την Super League.
Μπορεί ο κ. Αλαφούζος και ο οιοσδήποτε παράγοντας-επιχειρηματίας να λέει τα δικά του. Σε δηλώσεις ή σε εξώδικα. Όμως, η Nova επιδιώκει, σωστά, να προστατεύσει τα συμφέροντά της, τα οποία έχουν πληγεί από τις διακοπές του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου. Αυτά να τα σκεφτόταν πριν ο κ. Αλαφούζος.
Και η Cosmote TV, τα ίδια θα έκανε.
---
πηγή: http://www.fmvoice.gr/
---
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου