Τετάρτη, 3 Μαΐου 2017

Party 104 κάνουν τα... "υαλουρονικά"...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

...και ο Μένιος Φουρθιώτης... αντιπρόεδρος


Το ΕΣΡ ενέκρινε τη μεταβίβασή του στον Φίλιππο Βρυώνη.

Πιο συγκεκριμένα, το 100% της εταιρείας «Δημήτρης Ρίζος Ραδιοφωνική Α.Ε.» που μετονομάστηκε σε «Party FM Ραδιοφωνική Α.Ε.», πουλήθηκε από τον Απόστολο Ρίζο (50%) και την Παναγιώτα Μιχαλοπούλου (50%) στην εταιρεία «Ε Production Μονοπρόσωπη ΕΠΕ». Τι κρύβεται όμως πίσω από αυτή την εταιρεία;
Ως εταίροι της E Production εμφανίζονται ο... κάτοικος Ιταλίας Tarcisio Ventura και ο Vincent Dussart. Ο πρώτος, βάσει της τελευταίας τροποποίησης που έγινε στο ΔΣ του Party 104 τον Ιούνιο του 2016, είναι και ο πρόεδρος-διευθύνων σύμβουλος του σταθμού. Μαζί με (ποιον άλλο) τον Μένιο Φουρθιώτη ως αντιπρόεδρο και την Παναγιώτα Μιχαλοπούλου ως μέλος.
Ωστόσο, μπαίνοντας στο site της E Production, βλέπουμε ότι η εταιρεία πέραν του ό,τι ελέγχει τόσο το ραδιοσταθμό όσο και το Έψιλον, έχει έναν ακόμη ρόλο. Είναι η εισαγωγέας των... περίφημων υαλουρονικών, κολλαγόνων και προϊόντων ομορφιάς που διαφημίζονται δεόντως στα Μέσα του Φίλιππου Βρυώνη. Όπως αναφέρει και στο bio της, δέσμευσή της είναι η προσφορά «ποιοτικών, ασφαλών, αποτελεσματικών λύσεων υγείας, τόνωσης, ομορφιάς και όχι μόνο».
Ένα χρόνο μετά, το μόνο που άλλαξε στην συχνότητα είναι το όνομά της. Παίζει τα ίδια ελληνικά λαϊκο-ποπ τραγούδια non stop, χωρίς καν μια εκπομπή. Ούτε την πολυδιαφημισμένη του Πέτρου Κωστόπουλου, που πλέον είναι στο Real 97.8, ούτε καν τα ραδιοφωνικά «Αποκαλυπτικά» του Μένιου Φουρθιώτη, που ήταν στο Λάμψη 92.3. Επιπλέον, τα social media του Party 104 είναι «νεκρά» από το περασμένο καλοκαίρι, όταν και ξεκίνησε δηλαδή. Μόνο η σελίδα του στο facebook ανανεώνεται αλλά κι αυτή σπάνια και μόνο για την προώθηση του Star Academy και της εκπομπής του Μένιου Φουρθιώτη. Χωρίς να λείπουν και τα τεχνικά προβλήματα (το βίντεο είναι από τον περασμένο Δεκέμβριο)...

Ουσιαστικά, πολύ κακό για το τίποτα από τον Φίλιππο Βρυώνη. Όπως σας είχαμε πει ΕΔΩ, πριν τον Παρέα είχε κάνει κρούση και για τον Nitro 102.5. Ήταν μάλιστα ένας από τους λόγους, η συγκεκριμένη πρόταση, για να καταστραφεί το αυτοδιαχειριζόμενο εγχείρημά του και να χωριστούν σε στρατόπεδα οι (μέχρι τότε) ενωμένοι εργαζόμενοι, οι υπέρ της μεταβίβασης και εκείνοι που εναντιώθηκαν.
Τσάμπα και η διαφημιστική εκστρατεία που έγινε από τον Φίλιππο Βρυώνη, που γέμισε την Αθήνα με γιγαντοαφίσες του Party 104...
---
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου