*
Οι περίφημες πολιτικές ισορροπίες στη γραμμή του Real fm, που τόσο πολύ τις προσέχει ο σταθμός των Χατζηνικολάου - Κουρή, κλονίστηκαν ελαφρώς το Σάββατο με τη συνεργασία συντακτών του Real fm Θεσσαλονίκης προκειμένου να καλυφθούν πληρέστερα τα γεγονότα για την Διεθνή Έκθεση και γύρω από αυτήν. Από πλευράς επιτόπιου ρεπορτάζ δεν το συζητάμε, ήταν μέσα στα γεγονότα με ρεπόρτερ που είχαν πάρει θέση σε διάφορα σημεία της πόλης. Μάλιστα, στην περίπτωση του Μπάμπη Τζιομπάνογλου (φωτο), δόθηκαν ολοζώντανες εικόνες, καθώς ο δημοσιογράφος βρέθηκε στην καρδιά του «χημείου» των δακρυγόνων και περιέγραφε με φωνή που έβγαινε πνιγμένη και με ανάσα κομμένη.
Η ισορροπία στη γραμμή χάλασε στον συντονισμό από το στούντιο της Θεσσαλονίκης και αυτό έγινε αντιδεοντολογικά ως προς τη δημοσιογραφική ορθότητα που λέει: όταν κάνεις ρεπορτάζ να ΔΕΝ σχολιάζεις. Η συντονίστρια από τον σταθμό της Θεσσαλονίκης, η Μελίνα Καραπαναγιωτίδου, που έχει ένα δικό της άνετο στιλ, δίνοντας κάτι ανάλαφρο με καυστικό χιούμορ ακόμα και σε σοβαρές καταστάσεις, δεν μπόρεσε –προφανώς δεν ήθελε– να μη δείξει «θέση» στην καταγραφή των γεγονότων. Όχι υπερβολικά σαν τον Πορτοσάλτε, λόγου χάρη, αλλά για τις ισορροπίες του Real ήταν παράταιρη.
Έτσι:
Για τα δακρυγόνα σημείωσε τουλάχιστον δυο φορές ότι όπως της είπε φίλος της αστυνομικός («που ξέρει») είναι «δακρυγόνα Πισοδερίου», δηλαδή πολύ ισχυρά, ανέφερε ότι η χειραψία Τσίπρα-Νοτοπούλου κράτησε αρκετά δευτερόλεπτα «και θα συζητηθεί» (από όσα βλέπουμε δεν συζητιέται ούτε σε ροζ ούτε σε άλλον χρωματικό φόντο), ειρωνεύτηκε όταν εμφανίστηκε ο Τσίπρας λέγοντας ότι δεν έχει μαντηλάκι για τα μάτια ούτε αντιασφυξιογόνα μάσκα, μάλλον ενοχλήθηκε επειδή ο Άνθιμος μίλησε νηφάλια και για ενότητα των Ελλήνων («δεν ξέρει τι γίνεται έξω» σχολίασε η συντονίστρια), ενώ κατά την είσοδο του Τσίπρα, περιγράφοντας την τηλεοπτική εικόνα, είπε δηκτικά ότι ο κόσμος χειροκροτεί, είναι «ένας, δύο, δεκαπέντε». Εκεί σιγοντάρισε και μια εξωτερική ρεπόρτερ που ζήτησε (με σοβαρό, εν τη ρύμη του λόγου, γλωσσικό λάθος) «περιέγραψε μου (sic) τι φοράει» (και όχι «περίγραψέ μου, όπως είναι η σωστή χρήση της προστακτικής»), για να της απαντηθεί «φοράει κοστούμι χωρίς γραβάτα».
Δεν ξέρουμε αν ήταν τυχαίο ή προγραμματισμένο, αλλά η σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη κατ’ αυτόν τον τρόπο (συντονισμός από στούντιο) δεν κράτησε πολύ και κάποια στιγμή τα ηνία πήρε η Αθήνα, από το στούντιο του Real σε ένα πρόγραμμα-μίγμα, με αθλητικά, εξελίξεις των συλλαλητηρίων, ομιλίες κ.λπ., και χωρίς να έχει προηγηθεί χαιρετισμός από τη Βόρεια Ελλάδα. Αν το στούντιο της Θεσσαλονίκης επανήλθε αργότερα δεν το παρακολουθήσαμε.
Ανασυγκρότηση
***
*
*
Ρεπορτάζ από την Θεσσαλονίκη
με ειρωνείες ακόμα και μπηχτή
για την χειραψία Τσίπρα - Νοτοπούλου
Η ισορροπία στη γραμμή χάλασε στον συντονισμό από το στούντιο της Θεσσαλονίκης και αυτό έγινε αντιδεοντολογικά ως προς τη δημοσιογραφική ορθότητα που λέει: όταν κάνεις ρεπορτάζ να ΔΕΝ σχολιάζεις. Η συντονίστρια από τον σταθμό της Θεσσαλονίκης, η Μελίνα Καραπαναγιωτίδου, που έχει ένα δικό της άνετο στιλ, δίνοντας κάτι ανάλαφρο με καυστικό χιούμορ ακόμα και σε σοβαρές καταστάσεις, δεν μπόρεσε –προφανώς δεν ήθελε– να μη δείξει «θέση» στην καταγραφή των γεγονότων. Όχι υπερβολικά σαν τον Πορτοσάλτε, λόγου χάρη, αλλά για τις ισορροπίες του Real ήταν παράταιρη.
Έτσι:
Για τα δακρυγόνα σημείωσε τουλάχιστον δυο φορές ότι όπως της είπε φίλος της αστυνομικός («που ξέρει») είναι «δακρυγόνα Πισοδερίου», δηλαδή πολύ ισχυρά, ανέφερε ότι η χειραψία Τσίπρα-Νοτοπούλου κράτησε αρκετά δευτερόλεπτα «και θα συζητηθεί» (από όσα βλέπουμε δεν συζητιέται ούτε σε ροζ ούτε σε άλλον χρωματικό φόντο), ειρωνεύτηκε όταν εμφανίστηκε ο Τσίπρας λέγοντας ότι δεν έχει μαντηλάκι για τα μάτια ούτε αντιασφυξιογόνα μάσκα, μάλλον ενοχλήθηκε επειδή ο Άνθιμος μίλησε νηφάλια και για ενότητα των Ελλήνων («δεν ξέρει τι γίνεται έξω» σχολίασε η συντονίστρια), ενώ κατά την είσοδο του Τσίπρα, περιγράφοντας την τηλεοπτική εικόνα, είπε δηκτικά ότι ο κόσμος χειροκροτεί, είναι «ένας, δύο, δεκαπέντε». Εκεί σιγοντάρισε και μια εξωτερική ρεπόρτερ που ζήτησε (με σοβαρό, εν τη ρύμη του λόγου, γλωσσικό λάθος) «περιέγραψε μου (sic) τι φοράει» (και όχι «περίγραψέ μου, όπως είναι η σωστή χρήση της προστακτικής»), για να της απαντηθεί «φοράει κοστούμι χωρίς γραβάτα».
Δεν ξέρουμε αν ήταν τυχαίο ή προγραμματισμένο, αλλά η σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη κατ’ αυτόν τον τρόπο (συντονισμός από στούντιο) δεν κράτησε πολύ και κάποια στιγμή τα ηνία πήρε η Αθήνα, από το στούντιο του Real σε ένα πρόγραμμα-μίγμα, με αθλητικά, εξελίξεις των συλλαλητηρίων, ομιλίες κ.λπ., και χωρίς να έχει προηγηθεί χαιρετισμός από τη Βόρεια Ελλάδα. Αν το στούντιο της Θεσσαλονίκης επανήλθε αργότερα δεν το παρακολουθήσαμε.
---
---
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου